روانشناسی

این دختران خواستگار ندارند!

دلایل زیادی برای عدم تعریق وجود دارد و می تواند مرد یا زن باشد. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان دلایل عدم دریافت سودار را برای شما شرح می دهیم.

دلایل نداشتن خواستگار

بعضی از دختران شاید مدت‌ها باشد که قصد ازدواج دارند و حتی ظاهر زیبا داشته و موفقیت‌های فردی زیادی را کسب کرده‌اند، اما در امر ازدواج و پیدا کردن شریک زندگی، ناموفق هستند.ویژگی دخترانی که خواستگار زیاد دارند چیست؟

تاثیر زیبایی ظاهری

تاثیر ظاهر را نمی توان نادیده گرفت، اما در ابتدا نباید دخالت کرد و جواب اشتباه داد. غالباً فردی با اخلاق خوب آنقدر توجه را به خود جلب می کند که ظاهر اهمیت کمتری پیدا می کند.

عدم تطابق تحصیلات و کار

امروزه زنان بیش از هر زمان دیگری نقش رهبری را در جامعه ایفا می کنند و در خارج از خانه کار می کنند. زنان خوداشتغال با تحصیلات عالی انتظار دارند شوهرانی با تحصیلات عالی و وضعیت اقتصادی بالاتر داشته باشند. یعنی خانم ها بسیار گزینشگر هستند و به بسیاری از متقاضیان پاسخ منفی می دهند. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب به این 8 عادت بدی که بعد از ازدواج باید ترک کنید مراجعه کنید.

توجه به ظاهر و وضع مالی

یک معیار مهم برای کودک و خانواده او زیبایی و وضعیت اقتصادی دختران است، مشکل اینجاست که دخترانی که زیبا نیستند یا غذای کافی برای خانواده خود ندارند شکایت نمی کنند. >این تمرکز بر ظاهر برای دختران معلول یا مشکلات جسمانی نیز مشکلاتی ایجاد می کند. شاید این دختران با استعداد و با استعداد باشند اما به دلیل ظاهرشان شانس ازدواج را از دست داده اند.

مرتبط  ۱۰ اشتباه خطرناک در آشنایی ازدواج +ویدیو

محل سکونت خانواده دختر

در بسیاری از موارد می بینیم که یک خانواده محترم مجبور می شوند در محله ای زندگی کنند که اکثر مجرمان در آن حضور دارند. دختران این خانواده ها با کمبود دوست پسر مواجه هستند. چون وقتی افراد وارد آن مکان می شوند فکر می کنند خانواده آن فرد مشکل دارند و متاسف می شوند. بهتر است خانواده از آن منطقه نقل مکان کنند، حتی اگر مشکل باشد، زیرا مکان برای اقامت آینده فرزندان خانواده مشکل ایجاد می کند.

شرایط مالی نامناسب، دلیل نداشتن خواستگار

یکی از مهمترین موارد در تشکیل خانواده داشتن شغل و درآمد خوب است. درآمد باید برای نیازهای اولیه خانواده کافی باشد. امروزه با کاهش اقتصاد، کاهش فرصت های شغلی و افزایش هزینه های زندگی، مردان جوان کمتر قادر به تامین هزینه های زندگی زناشویی هستند. بنابراین می خواهند به زندگی مجردی خود ادامه دهند تا از شرایط بهتر ازدواج بهره مند شوند.

ممکن است مقاله را دوست داشته باشید: چگونه شوهر خود را دوست داشته باشیم، این ویدیو را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا