دکوراسیون داخلی

هرگز از این ۵ رنگ در دکور منزل استفاده نکنید

انتخاب رنگ پس زمینه مناسب برای دکوراسیون منزل و رنگ مناسب با رنگ زمینه می تواند بهترین تصمیم برای زیبا جلوه دادن خانه شما باشد. مشترک این مقاله بنوان شوید.

سفید گرم

اگر رنگ سفید با رنگ گرم ترکیب شود، می تواند کثیف به نظر برسد. به خصوص اگر نورپردازی خانه اشتباه باشد، رنگ دیوار را بیشتر کثیف می کند. بنابراین، رنگ های گرم را به رنگ سفید دیوار اضافه نکنید.

رنگ زرد

انتخاب رنگ زرد مناسب کار دشواری است. اگر خیلی روشن باشد، بیش از حد می درخشد، که ما را آزار می دهد، اگر خیلی صورتی باشد، کثیف به نظر می رسد. بنابراین لازم است سعی کنید رنگ زرد مناسب برای دیوارهای خانه را با کمک یک متخصص انتخاب کنید. هرگز چنین پرده هایی را برای زیباتر کردن طراحی خانه خود قرار ندهید! نگاهی بیاندازید.

رنگ بژ

برای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون منزل و دیوار از رنگ های بژ، زرد خاکی و سبز خودداری کنید زیرا ظاهری کسل کننده به خانه شما می دهند. هنگام استفاده از رنگ های بژ، رنگ های بژ خاکستری برای دیوار، سقف و کف مناسب است.

سبز خیلی روشن

برگ های سبز گاهی اوقات می توانند چهره ای بیمار یا رنگ پریده ایجاد کنند. به جای استفاده از سبز روشن، یکی از جدیدترین ترندهای سبز را امتحان کنید که برای خانه های مدرن و سنتی جذاب است و از رنگ های قهوه ای و سبز خودداری کنید زیرا دکوراسیون شما را زشت نشان می دهد. اگر می‌خواهید خانه زیباتری داشته باشید، ۷ لوازم جانبی را بررسی کنید که خانه شما را کوچک و زشت نشان می‌دهند.

مرتبط  معرفی ۴ مورد از بهترین نرم‌افزارهای دکوراسیون داخلی

رنگ صورتی

صورتی مشکل است. اگر خیلی روشن باشد، خیلی شیرین به نظر می رسد، اگر خیلی تاریک باشد، کثیف به نظر می رسد. اما اخیراً استفاده از صورتی خنثی به یک ترند تبدیل شده است. بنابراین یک رنگ صورتی مناسب برای دیوار می تواند انتخاب خوبی باشد.

مفهوم یادگیری: آموزش سریع و آسان ساخت ساعت دیواری + تماشای فیلم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا