معرفی بهترین ها

بهترین و با سابقه ترین مؤسسه مهاجرتی در تهران کجاست؟ + شماره تماس و خدمات

لیست بهترین موسسه مهاجرتی تهران

1.مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا

آدرس: شعبه زعفرانیه: تهران – خیابان ولیعصر (عج) – تقاطع پسیانی و زعفرانیه – 80 2880 تماس: 02143000071 شعبه سعادت آبادی: تهران – شهرک گرب – بلوار دریا – خیابان موج. – بدون ریتمیک توحید 4 <- br>
شماره تماس: 02191003558

اینستاگرام: parsicanada

  • درباره مؤسسه:

پارسی کانادا یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران می باشد. اداره مهاجرت تهران با بیش از دو دهه سابقه در ارائه خدمات تخصصی مهاجرت و اقامت دائم خارج از کشور موفق به جذب متقاضیان به تهران و شهرستان ها شده است. البته این موفقیت و کیفیت خدمات مرکز مهاجرتی پارسی کانادا تصادفی نیست، بلکه حاصل کادری متخصص و متخصص و آشنا به الزامات و قوانین مهاجرت و اجرای کلیه مراحل قانونی اداری می باشد. و القاعده قوانین کشور مبدا و مقصد بنابراین، اگر می خواهید برای زندگی، کار، تحصیل و غیره به یکی از کشورهای اروپایی، آمریکا، آفریقا، آسیا بروید، این کادر حرفه ای و با تجربه خوب را ترجیح دهید (در مورد آن بیشتر) . 1200 مورد موفق مهاجرتی). ). جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، تعیین وقت و ارسال درخواست مهاجرت با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات مؤسسه:

  • کار، تحصیل، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی در کانادا
  • مهاجرت به استرالیا، ویزای کار استرالیا، تحصیل و سرمایه گذاری در استرالیا
  • مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و گردشگری در آلمان
  • مهاجرت دائم و موقت به کشورهای حاشیه خلیج فارس، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، قبرس و فرانسه

2.مؤسسه حقوقی و مهاجرتی رجبی

آدرس:

دفتر مرکزی: تهران – بلوار میرداماد – پشت پمپ بنزین – پ. 183
3 – 02144008427
شماره تلفن: 09055071093

017055r. رجبی یکی از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان در زمینه حقوق و مهاجرت است. بنابراین بهترین شرایط را برای استخدام بهترین افراد و ارائه خدمات مهاجرتی بر اساس دانش جدید فراهم کرده اند. ما با بیش از ده سال تجربه و تیمی متخصص، مشاوره جامع و تخصصی را با کیفیت بالا و نتایج مطلوب تا به امروز به مشتریان ارائه می دهیم. از جمله ویژگی های منحصر به فرد شرکت مهاجرتی تهران می توان به بهره مندی از متخصصین و مشاوران مجرب، مشاوره رایگان 24 ساعته، ثبت سریع درخواست مهاجرت و پیگیری پرونده تا انتها اشاره کرد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و با یک آژانس مجرب با سابقه عالی اقامت دائم و موقت در کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی تماس بگیرید.

خدمات مؤسسه:

  • نکات کلی و اختصاصی برای انتخاب بهترین روش مهاجرت از کارشناسان مجرب
  • ثبت درخواست مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور و نظارت مستمر تا نتیجه
  • مشاغل، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی در اروپا، آمریکا و آسیا
  • درخواست را به سفارت ارسال کنید و اجازه اقامت دائم و اجازه اقامت موقت متقاضی را دریافت کنید
مرتبط  بهترین مربی یوگا در تهران کیست؟ [آدرس +شماره تماس]

3.مؤسسه مهاجرتی ملک پور

آدرس: تهران – سادات آباد – بلوار سالو شرقی – نرسیده به میدان پلهان – طبقه 11 – طبقه سوم – منطقه 4 – اداره مهاجرت ملک پور

شماره تماس: 02149196000

گرم: mie.malekpour < br>

موسسه مهاجرتی ملک پور یکی از بهترین موسسات مهاجرتی تهران با مدیریت توانمند و مجرب وکیل امیر محمد ملک پور می باشد. این موسسه با سالها تجربه در ارائه خدمات حقوقی و مهاجرتی توانسته خدمات بسیار خوبی را به شهروندان تهرانی ارائه دهد. البته دامنه فعالیت این موسسه تنها به خدمات حقوقی و مهاجرت محدود نمی شود و امروزه شاهد حضور پر رنگ این موسسه در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، وکلای سایر کشورها و موسسات کارگری هستیم. موسسه ملک پور به منظور ارائه خدمات منحصر به فرد، کارآمد و مطلوب، با بهره گیری از نیروی انسانی آموزش دیده و مجرب، با رعایت دقیق مراحل قانونی درخواست های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی، اقامت دائم و لذت بخشی را در اختیار شما قرار داده است. برای متقاضیان. در این توضیحات کلیک کنید، در صورت تمایل به انجام مراحل قانونی اقامت کوتاه مدت در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی تماس بگیرید – با کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی ملک پور تماس بگیرید.

خدمات در بنیاد موسسه مهاجرتی مالک پور:

  • آلمان، اتریش، فرانسه، روسیه و دانمارک
  • مهاجرت به سوئد، سوئیس، فنلاند، هلند و نروژ
  • مهاجرت به انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند
  • مهاجران از مجارستان، جمهوری چک، قبرس، سنگاپور و ترکیه

4.مؤسسه مهاجرتی و کاریابی بین المللی شادا

آدرس: تهران – شریعتی – بالاتر از باغ سفارت انگلیس – ساختمان سفارت – طبقه ششم – واحد B6 – اداره مهاجرت شادا تماس: 02191009946 اینستاگرام: shadavisa

موسسه مهاجرت شادا یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران است که با بهره گیری از تیمی از مشاوران و کارشناسان مجرب، خدمات مهاجرتی را بر اساس استانداردها و قوانین جهانی ارائه می دهد. البته موفقیت، محبوبیت و محبوبیت این سازمان مهاجر تصادفی نیست و حاصل کار مستمر گروهی فعال از ذهن های آرمان گرا است. به این ترتیب می توانند با تمام قوا وارد عرصه مهاجرت به خارج از کشور شوند و از این طریق کاندیداهای زیادی با هدف در زمینه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی به دست بیاورند. سرعت عمل، رعایت اخلاق حرفه ای، ایجاد اعتماد و حفظ منافع مادی و معنوی مشتریان از ویژگی های این آژانس مهاجرتی تهران است. کارشناسان متعهد و مجرب در این مرکز مهاجرتی هم اکنون میزبان شما هستند و در کمترین زمان ممکن اسکان دائم و موقت شما را پردازش کرده و بستر مناسب را برای مهاجرت شما فراهم می کنند. پس اگر در امر مهاجرت جدی هستید، از این فرصت استفاده کنید و به گروه مشتریان بهترین موسسات مهاجرتی تهران بپیوندید.

خدمات مؤسسه:

  • کارشناسان کارشناسانی هستند که درخواست ها را ارزیابی و به مراجع ذیربط ارائه می کنند.
  • مشاوره در مورد بهترین راه برای اخذ اقامت دائم و موقت خارج از کشور
  • مشاوره تخصصی در مورد قانون مهاجرت. و اطلاعاتی را در مورد روش کلی مهاجرت به متقاضیان ارائه می دهد.
  • ترجمه خصوصی اسناد و مدارک، کاریابی بین المللی و کاریابی
  • ارائه مشاوره در زمینه تهیه صورت های مالی شرکت و ارائه کارشناسی اموال
  • صدور مدارک خاص و ویژه جهت اخذ شغل و مدرک
  • برگزاری آموزش مصاحبه فنی، برگزاری آزمون های آزمایشی و برگزاری دوره های PTE
  • مدیریت امور تابعیت و ارائه خدمات حقوقی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
مرتبط  بهترین و با سابقه ترین شرکت سئو سایت در کرج کجاست ؟ آدرس + خدمات

5.مؤسسه مهاجرتی آوام

آدرس: تهران – خ. شهید بهشتی – خ. احمد قاصر (بخارست) – خیابان 11 – پلاک 1 – طبقه 4 – واحد 9 – موسسه مهاجرتی آووم شماره تماس: 02190003515 آووم بهترین و قدیمی ترین موسسه مهاجرتی تهران است. این موسسه دارای گروهی از مشاوران حرفه ای و کارشناسان خبره است که متقاضی را در تمامی مراحل جستجوی مسکن دائم و موقت همراهی می کنند. از طرفی این موسسه خدمات مشاوره ای، حقوقی و مهاجرتی بسیار خوبی ارائه می دهد که به اعتماد سازی و رضایت مشتریان و افزایش متقاضیان مهاجرت در موسسه اوام کمک می کند. از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این موسسه می توان به مجوز رسمی از وزارت علوم، متخصصان و کارشناسان با تجربه در زمینه مهاجرت، پشتیبانی و دوستی همیشگی تا نتیجه نهایی و هزینه های وکالت برای ویزای برگشت اشاره کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت درخواست شهر با شماره فوق تماس حاصل فرمایید

خدمات موسسه:

  • ارائه خدمات ویزای دانشجویی، ویزای کار و ویزای استارت.
  • مهاجرت به آلمان، سوئد، فرانسه و چین
  • مهاجرت به انگلستان، استرالیا، هلند و ایتالیا
  • مهاجرت به روسیه، ترکیه، کانادا، اتریش و مجارستان

6.مؤسسه مهاجرتی صبا ویزا

آدرس: تهران – خیابان

آژانس مهاجرتی صبا با سالها تجربه و سابقه کاری عالی یکی از بهترین موسسات مهاجرتی تهران می باشد. این آژانس مهاجرتی در تهران با ترسیم اهداف بلندمدت و در نظر گرفتن متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی، تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان را جذب کرده است. ارائه خدمات عالی به مشتریان در مدت زمان کوتاه با تسلط بر امور حقوقی و مهاجرتی. در واقع او تا به امروز موفق بوده و کارنامه بزرگی دارد. اگر می خواهید در اسرع وقت ویزای مهاجرتی مقصد خود را دریافت کنید، حتما به این آژانس مهاجرتی مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت و منحصر به فرد آنها بهره مند شوید.

  • اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت، تامین مالی و تملک ملک
  • مهاجرت به کانادا، فرانسه، سوئد و آلمان
  • کشور پرتغال مجارستان اوکراین ایتالیا ارسال به اسپانیا و هلند.
  • پذیرش تحصیل در اروپا، آمریکا و آسیا
  • آموزش، گردشگری، استخدام، ویزای تجاری، تعیین و صدور ویزای ورود

7.مؤسسه مهاجرتی حامی مهاجر

آدرس: تهران – مرزداران – خیابان ابراهیمی – برج الوند – طبقه 11 شمالی – آژانس حمایت از مهاجرین

مرتبط  بهترین و با تجربه ترین شرکت باربری در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

شماره تماس: 02148000957

اینستاگرام: hamimohajer

حامی مهاجر یکی دیگر از آژانس های مهاجرتی عالی و قدیمی در تهران است. این تیم تخصصی دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف مهاجرت، رسیدگی به ویزا و … می باشد. بر اساس استانداردها و قوانین جهانی بهترین خدمات را به داوطلبان ارائه می دهد. در حال حاضر شاهد عملکرد روان و کارآمد این آژانس مهاجرتی تهران هستیم و کیفیت و سرعت خدمات رسانی به مشتریان و نظارت مستمر توسط تیم مشاوران و کارشناسان پشتیبانی مهاجرت کاملا رضایت بخش است.

>

خدمات مؤسسه:

  • ویزای تحصیلی برای آمریکایی ها، کانادایی ها و ترکیه
  • ویزای تحصیلی برای قبرس شمالی، ایتالیا و روسیه
  • اخذ اقامت دائم آمریکا، کانادا، ترکیه و امارات متحده عربی
  • مشاوره عمومی و اختصاصی در مورد انتخاب بهترین و سریعترین راه برای جابجایی دائم و موقت

8.مؤسسه مهاجرتی هرمس اپلای

آدرس: تهران – زعفرانیه – خیابان اردبیلی – پ. 100 – طبقه 4 – واحد 401 – هرمس اپلای شماره دفتر مهاجرت: 0219107070170 – 02128111107 شماره تلفن: 090319595971919595959595959595959> Whats. village.up.

هرمس اپلای یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران است. این شرکت با نزدیک به 10 سال سابقه و ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت توانسته است نظر بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند. موسسه مهاجرتی هرمس فعالیت خود را برای ارائه خدمات جدید و اخذ مهاجرت و اقامت در مدت زمان کوتاه آغاز کرد تا بتواند خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. به طوری که کارشناسان و مشاوران این خانه از ابتدا تا انتهای پروسه مهاجرت در کنار متقاضی می مانند و مشاوره و راهنمایی های لازم را انجام می دهند، بهترین راه را برای متقاضی فراهم کردند. آمارهای موجود برای کار این آژانس شامل دویست هزار مشاوره و بیش از 280 پرونده موفق مهاجرتی است و رضایت مشتریان گواهی بر کیفیت خدمات این آژانس است. پس فرصت را از دست ندهید و به تیم متقاضیان راضی در موسسه هرمس بپیوندید تا سریع و آسان پایین بیایید.

خدمات مؤسسه:

  • تحصیل در ترکیه، آلمان، کانادا و استرالیا
  • تحصیل در مجارستان، آمریکا، سوئد و پزشکی در ترکیه
  • در ترکیه، استرالیا، کانادا و آلمان زندگی می کند
  • او در انگلستان، ایتالیا، سوئد و فرانسه زندگی می کند
  • ویزای کار آلمان، کانادا، استرالیا و…
  • ویزای شینگن، اکسپرس اینتری به کانادا، فرانشیز آلمان و خرید تجاری در آلمان

سؤالات متداول:

1- مهمترین ویژگی های بهترین آژانس مهاجرتی تهران چیست: ارائه بهترین و سریعترین راه برای اخذ ویزا و مهاجرت دائم یا موقت در زمانی که هنوز در حال بررسی درخواست خود هستید
متقاضیان مهاجرت تحصیلی و کار حرفه ای می باشد. یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت دائم یا موقت به کشوری دیگر. کشور مقصد و شرایط تغییر خواهد کرد. بنابراین نمی توان ثابت ها و مقادیر خاص را تعیین کرد. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه می خواهید لطفا با کارشناسان و مشاوران آژانس مهاجرتی انتخابی خود تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا