دکوراسیون داخلی

این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند!

گل ها و گیاهان به دلیل زیبایی و طراوت به محیط خانه اغلب طرفداران زیادی دارند. در این مقاله در مجله اینترنتی بنوان به گیاهان داخلی که در آب رشد می کنند می پردازیم.

حسن یوسف

حسن یوسف از گیاهان خاکی قابل نگهداری در آب است که برای حفظ این گیاه باید نور متوسط ​​و غیر مستقیم داشته باشد و دمای مورد نیاز آن بین 21 تا 37 درجه سانتیگراد باشد. کود باید یک بار در ماه اعمال شود.

اسپاتی فیلوم

کسانی که می خواهند اسپاتی فیلوم را در آب نگهداری کنند باید دما را بین 18 تا 28 درجه نگه دارند و گیاه را نزدیک پنجره نگذارند. زیرا این گیاهان به نور مستقیم و سرمای شدید حساس هستند و باید هر سه روز یکبار آبیاری شوند. افزودن این گیاه به صورت اسپری است و باید ماهی یک بار انجام شود.

بگونیای آبی یکی از گیاهان آپارتمانی که در آب رشد می کنند

دمای مورد نیاز بگونیا 18-25 درجه است و نوری که گیاه دوست دارد زیاد و مستقیم است. کود دهی ماهی یک بار و به صورت اسپری می باشد. اما در زمان گلدهی باید مقدار کود شیمیایی را افزایش داد.

برگ انجیری یکی از گیاهان آپارتمانی که در آب رشد می کنند

این گیاه خانگی مقاوم عادت آبیاری دارد. نور مستقیم و دمای 15 تا 28 درجه برای آن مناسب است. کود دهی ماهی یک بار و به صورت سمپاشی انجام می شود.

مرتبط  هرآنچه که باید درباره سرخ کن بدون روغن و نحوه کار با آن بدانید!

ارکیده یکی از گیاهان آپارتمانی که در آب رشد می کنند

یکی از گیاهان سرپوشیده که در آب رشد می کند، ارکیده است. ارکیده می تواند یک گیاه آبی باشد که نور غیر مستقیم و دمای بین 12 تا 28 درجه را ترجیح می دهد.

پیله‌آ گیاه آبی مخصوص آپارتمان

گیاه آلومینیوم به دلیل وجود رگه های نقره ای در برگ های پیله نامیده می شود. نور غیر مستقیم و دمای معمولی برای این گیاه ایده آل است. کوددهی باید هر دو تا چهار هفته یکبار در بهار و تابستان انجام شود. 7 طرح جذاب دیوار تلویزیون را کشف کنید تا خانه خود را زیباتر کنید.

طریقه نگهداری از گیاهان آبی

این گیاهان حساس هستند، بنابراین اگر مراقب نباشید می توانید به آنها آسیب بزنید. پس از شناسایی گل، توصیه می شود ظرف مناسبی برای نگهداری قلمه ها تهیه کنید. ظرف باید برای گیاه مناسب باشد تا ریشه ها به راحتی رشد کرده و ساقه ایجاد کنند. آب آشامیدنی نیز برای این نوع گیاهان آبزی مناسب نیست. آب سرد و گرم هر دو برای این گیاه مناسب است. کود را می توان با آبیاری ریشه ها یا پاشیدن روی برگ ها استفاده کرد. تعویض به موقع آب نیز شرط لازم برای گل ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا