دکوراسیون داخلی

این گیاهان آپارتمانی به سرعت رشد می‌کنند

بسیاری از مردم دوست دارند گیاهانشان سریع رشد کنند و همیشه گل داشته باشند. در این مقاله از دلتا شما را با گیاهان سرپوشیده با رشد سریع آشنا می کنیم.

گیاهان آپارتمانی که سریع رشد می کنند

افرادی که تعداد زیادی گل طبیعی در خانه نگهداری می کنند، روحیه بهتری دارند. بنابراین آنها می خواهند گیاهانشان سریع رشد کنند.

گیاه گندمی یا عنکبوتی

گندم یکی از بزرگترین گیاهان سرپوشیده است و می تواند تا یک متر برسد. اما چرا به آن عنکبوت می گویند؟ نام این گیاه از برگ های نازک گندم گرفته شده و ظاهری شبیه به عنکبوت دارد و برای مبتدیان آسان است.

پتوس از گیاهان آپارتمانی که سریع رشد می کنند

یکی دیگر از گیاهان سریع الرشد که در مورد آن زیاد شنیده اید، نخود است. می توانید قلمه های کوچکی از دوستان بگیرید و بعد از چند هفته آنها را به یک گلدان بزرگ تبدیل کنید. پوتوس در مناطق کم نور رشد می کند و می تواند با ویژگی های رشد خود یک قوس سبز برای شما ایجاد کند.

آلوئه ورا

اگر به دنبال گیاهی با رشد سریع هستید که نه تنها زیبا، بلکه برای خانواده شما نیز مفید باشد، آلوئه ورا را به شما توصیه می کنیم. آلوئه ورا گیاهی با مراقبت آسان است که در تاریکی رشد می کند اما در نور رشد می کند و از برگ های آبدار و سلول های ژل مانند آن در زیبایی شناسی استفاده می شود.

مرتبط  با این روتختی اتاق‌خواب خود را به کاخ سلطنتی تبدیل کنید

کراسولا درختی یا گیاه یشم

گیاه یشم یا کراسولا برای دوستداران گل و گیاه بسیار مهم است زیرا به سرعت تبدیل به یک گیاه بالغ می شود که می توانید از آن به عنوان هدیه استفاده کنید. این گیاه حساس به آفات است و به راحتی قابل شناسایی است، مقداری اسپری حشرات یا سواب پنبه می تواند آن را دفع کند.

دیفن باخیا از گیاهان آپارتمانی که سریع رشد می کنند

این گیاه می تواند تا 2 متر رشد کند و خانه کوچک شما را بزرگتر و کاملتر نشان دهد. دیفن باخیا گیاهی زیبا با برگهای دراز و پهن با نوارهای زرد رنگ در طرفین است. مراقبت از آن بسیار دشوار است و تضمین می کند که خاک بین 2 آبیاری کاملاً خشک می شود و آفتاب متوسط ​​را ترجیح می دهد.

سانسوریا

چرا خرید گیاهان آپارتمانی سانسوریا بسیار مهم است؟ Sansuria یک تصفیه کننده هوا خوب است. اگر سایز گلدان خیلی بزرگ نیست آن را چند متری از پنجره جنوبی یا پشت پنجره شمالی قرار دهید و به آن آبیاری کنید، اگر خاکش خشک شد یک سال دیگر گل می دهد و شما را خوشحال می کند.< br>

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا