دکوراسیون داخلی

این گیاهان آپارتمانی در سرما هم رشد می‌کنند

سرما باعث از بین رفتن و از بین رفتن بسیاری از گیاهان می شود که به دوستداران گل و گیاه اجازه نمی دهد آنها را در مکان های سرد نگهداری کنند. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به معرفی گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

گلخانه سرد علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی برخوردار است. در ادامه با این گیاهان آشنا می شوید.

آنتوریوم

آنتوریوم یکی از گیاهان مقاوم به سرما است. ارتفاع این درخت بیش از 30 تا 40 سانتی متر است. برگ های این گیاه کوچک، سبز و به طول بیش از 18 سانتی متر است. گلها در اواخر بهار یا تابستان ظاهر می شوند و از مرکز گل زرد یا قرمز ظاهر می شوند. طول عمر گل 2 تا 3 ماه است.

ارکیده سیمبیدیوم از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

این گیاه سرپوشیده معمولا در زمستان و بهار شکوفا می شود و در بازارهای بزرگ گل محبوب است و گل های آن تا 10 هفته ماندگاری دارند. ارکیده ها نیز یکی از سردترین گل ها هستند. برای تزئین خانه خود به مقاله بروید. این لامپ های تزئینی خانه شما را زیبا می کند + ویدیو.

گل پنج پر

این گیاه در فضای باز پروانه ها را جذب می کند و گل های ستاره ای شکل رنگارنگ دارد. شما می توانید آن را از ابتدا در یک آپارتمان پرورش دهید یا در زمستان آن را به داخل خانه بیاورید.

مرتبط  ساده‌ترین روش برای بزرگ‌ترین تحول در دیوار خانه

گل زمستانی تاج الملوک از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما

این گیاه برای باغبانانی که می خواهند باغ خود را پر از گلهای بهاری در طول زمستان نگه دارند ، توصیه می شود. این گیاه در زیر درختان جنگلی رشد می کند.

استرپتوکارپوس

این گل بسیار شبیه گل ارکیده است و در داخل آپارتمان عمری طولانی دارد. از خانواده‌ بنفشه‌ آفریقایی است و مانند آن به نور غیرمستقیم نیاز دارد. برای آبیاری، حتما بگذارید تا روی خاک خشک شود چرا که آب بیش از حد این گل را از بین می‌برد.

آلیکاس: گیاهان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا