روانشناسی

شخصیت شناسی از روی دستخط با چند ترفند ساده

دست خط مبتنی بر کاراکتر برگرفته از علم گرافولوژی است، عملی که در آن می توان شخصیت افراد را از طریق دست خط تشخیص داد. تشخیص شخصیت های دست نویس به شما امکان می دهد به راحتی افراد اطراف خود را تجزیه و تحلیل کنید. دلتاماگ به زودی برخی از عناصر را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

گرافولوژی چیست؟

گرافولوژی یا علم خوشنویسی، علم تحلیل خط و دست خط است که بیش از 50 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که نوشتن از دوران کودکی در دسترس مردم بود، نمی توان گفت که مردم از آن آگاه نبودند، زیرا در پزشکی از ابزارهای مختلفی برای پی بردن به نوع بیماری به قول لاین یا سرودن شعر توسط شخصی استفاده می شود. شما. . هزاران شخصیت را می توان برای نویسنده پیدا کرد.

چگونه می توان از روی دستخط شخصیت فرد را شناسایی کرد؟

از علم نقشه کشی می توان برای روانشناسی، اشتغال، ازدواج و غیره استفاده کرد. اعمال می کنند. در مقایسه با پیام های دست نویس، میزان تاکید بر حروف، نحوه نگارش نامه و جزئیات مشابه شخصیت فرد را آشکار می کند

در هر کشوری از دست خط به روش های مختلفی استفاده می شود. مثلاً در فرانسه از آن برای اشتغال استفاده می شود، در حالی که در کشورهای دیگر به عنوان یک سند در نظر گرفته می شود و اطلاعات زیادی در اختیار مردم قرار می دهد.

مرتبط  ۱۰ فایده شگفت‌انگیز موسیقی برای ذهن و روان

نحوه شناسایی شخصیت از روی دستخط فرد

برای دانستن این راز بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و در این قسمت به آن خواهیم پرداخت.

شیب حروف

اگر روند حروف نوشته شده بیشتر به سمت راست باشد، نشان دهنده این است که فرد در رابطه منحصر به فرد است و همچنین نشان دهنده اعتماد به نفس فرد است.

اندازه حروف

حروف بزرگ استقلال فرد را نشان می دهد، با همین منطق حروف کوچک نشان دهنده ضعف شخصیت و قدرت کافی برای بیان عقاید است. روش تحلیل شخصیت بر اساس دستخط، دستخط خوب یا بد است.

پر رنگ نوشتن حروف در شناسایی شخصیت از روی دستخط

حروف رنگی نشان دهنده عصبی بودن و هیجان یک فرد است. متن نامشخص نشان می دهد که او خسته است یا احساسات دارد.

طول حروف در شخصیت شناسی فرد

اگر در قسمت های بلند بالا حروف h، T، L را بنویسید، به این معنی است که شما جاه طلب و هدفمند هستید.

شیب دار بودن حروف

دست خط به ما این امکان را می دهد که به راحتی با افراد اطراف خود ارتباط برقرار کنیم. در این صورت اگر حروفی مانند g.y، p و tail بنویسید نشان دهنده بی حوصلگی شماست. به طور کلی می توان از این موارد برای اطلاع رسانی به اطرافیان استفاده کرد اما به طور خاص و علمی از نمودار در تحقیقات جنایی و پزشکی قانونی استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا