روانشناسی

مردان از چه زنانی متنفر هستند؟

عادات و رفتارهای خاصی در زنان وجود دارد که مردان از آن متنفرند. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به تحلیل رفتارهای نامناسب زنان در روابط می پردازیم.

رفتارهای نامناسب زنان در رابطه

اگر به دنبال ویژگی های زنانی هستید که مردان آن را دوست ندارند، حتما این مقاله را بخوانید.

طغیان بیش از اندازه احساسات غیرقابل توضیح

زنان موجوداتی احساسی هستند. گاهی اوقات آنها شروع به گریه غیرقابل کنترل می کنند یا نوعی طغیان عاطفی دارند. چون مردها اینطور نیستند و معمولا احساسات خود را به راحتی مدیریت می کنند. گاهی اوقات احساس خستگی می کنم و از احساسات شدید نسبت به زنان متنفرم. مردی از همسرش فرار می کند، می خواهد همیشه با او باشد یا همیشه بسیار احساساتی است.

توجه زیاد به جزئیات و بحث و تعارض‌های بیهوده

برای اکثر مردان، جزئیات مهم نیست. برای آقایان فرقی نمی کند بالش قرمز کنار صندلی صورتی باشد یا بالش آبی! پس انتظار نداشته باشید شوهرتان به حرف شما گوش کند. او با شما متفاوت است و بحث و دعوا بر سر مسائل کوچک و بالقوه بی فایده خواهد بود. ایده های مربوط به این موضوع را بررسی کنید بهترین زمان برای ازدواج مجدد چه زمانی است؟ ویدیو را تماشا کنید

مقایسه کردن خود با دیگران

زنانی که مردان را از خود دور می کنند، زنانی هستند که مدام خود را با دیگران مقایسه می کنند. هر کس زندگی منحصر به فردی دارد و مشکلات و شادی های او با شما بسیار متفاوت است.

مرتبط  چرا بعضی مردان در دوره بارداری زن خیانت می‌کنند؟

وسواس بیش از اندازه به ظاهر یا نداشتن اعتماد به نفس

رفتار خانم هایی که از مردها خوششان نمی آید این است که بیش از حد معمول به ظاهر خود توجه کنند و یا به دلیل اینکه خود را باور ندارند مدام می خواهند ظاهر خود را تغییر دهند. توجه و اهمیت دادن به ظاهر، رفتاری بسیار مناسب و جذاب است که مردان را به خود جذب می کند. اما اگر این نگرانی به اعتیاد و وسواس تبدیل شود، اصلا خوب نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا