روانشناسی

مردان به این زنان خیانت می‌کنند

برای خانم ها، خیانت اغلب به معنای شکستن یک پیوند عاطفی است، بنابراین سخت است که عشق دیگران را هنگام خیانت باور کنیم. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان علل خیانت ملی مطرح می شود.

دلایل خیانت مردان

بسیاری از مردان در جلسات مشاوره اعلام می کنند که با وجود تجربیاتی که در روابط دیگر دارند، همچنان شریک زندگی خود را دوست دارند و نمی خواهند زندگی خود را از دست بدهند. پس چرا آنها تقلب می کنند؟

وسوسه شکستن ممنوعه ها و ترومای حل نشده کودکی از دلایل خیانت مردان

جنایتکاران کودکانی هستند که کلوچه های واقعی را می دزدند که مادرانشان می گویند آنها ندارند. محدود کردن ماهیت کوکی ها مهم تر است. هدیه هم همینطور. یک ماشین خاص و مهم است زیرا مشتری به آن نیاز ندارد. آسیب های حل نشده دوران کودکی گاهی منجر به خیانت می شود.

زندگی نزیسته و انتظارات غیرواقع بینانه

زندگی بی دریغ زندگی در اینجا می تواند متفاوت باشد. شن کار از زندگی فعلی خود ناراضی است، اما می خواهد بداند که اگر مسیر دیگری را انتخاب کنند، زندگی آنها چگونه خواهد بود. انتظارات غیر واقعی دلیل دیگری برای تقلب است. برخی افراد به دلیل توقعات بد خیانت می کنند. آنها ممکن است باور داشته باشند که یک شریک به تمام نیازها و خواسته های آنها پاسخ خواهد داد، که این یک استاندارد غیرممکن است. چه چیزی باعث می شود که روابط دگرجنس گرا یک ارتباط عاطفی واقعی داشته باشند؟ به

مرتبط  همین امروز از منطقه امن خود خارج شوید

بروید

تمایل به احساسات شدید و تله استحقاق از دلایل خیانت مردان

اگر رابطه اولیه در منطقه راحتی عشق طولانی مدت قرار گیرد، خیانتکاران ممکن است بخواهند شدت یک رابطه جدید را تجربه کنند. آنها احساس می کنند که لیاقت بیشتری دارند و به جای اینکه سوگند وفاداری خود را فدای رابطه خود بدانند، آن را کاری می دانند که باید با آنها انجام دهند.

خیانت جنسی

به عنوان مثال، یکی از تفاوت های اصلی این است که بسیاری از مردان دیدگاه درستی نسبت به رابطه جنسی ندارند. آنها رابطه زناشویی را چیزی متفاوت از رابطه عاطفی می دانند. مردانی که چنین دیدگاه هایی دارند اغلب دیدگاهی مغرضانه نسبت به رابطه جنسی دارند و کمی به ویژگی های عاطفی آن فکر می کنند. این مشکل باعث می شود که آنها به دلیل مشکلات جنسی و نارضایتی وارد روابط خارج از ازدواج شوند و این کار را خیانت تلقی نکنند.

سبک‌های مقابله‌ای نادرست از دلایل خیانت مردان

به این ترتیب برای جلوگیری از درگیری و مشاجره، به محض اینکه متوجه شدید که بین شما اختلافاتی وجود دارد، بلافاصله گفتگو را ترک کرده و رابطه را کاهش دهید. با گذشت زمان، مشکلات پیش رفت و این زوج طلاق گرفتند. عدم ارتباط بین شرکا در این شرایط افراد را از نظر روانی آسیب پذیرتر می کند.

نکات مطالعه: عشق جعلی + نکات برجسته فیلم را بخوانید

|

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا