مد و زیبایی

این مانتو امسال بسیار مد شده است

کیف پیراهنی ترکیب کفش های مختلف می تواند شما را برای ظاهری جذاب و زیبا آماده کند. در این مقاله از مجله اینترنتی دلتا تصمیم گرفتیم جذاب ترین مدل های سوراخ دار را برای شما بیاوریم.

ست کردن مانتو کتی

اگر به یک استایل شیک، خاص و متفاوت علاقه دارید، باید بدانید چه شلوار یا کفشی با این کلاه ست می شود. ما حتی بیشتر به شما کمک خواهیم کرد.

ست کردن مانتو کتی با شلوار بگ

ترکیب ژاکت با شلوار گشاد ظاهری جذاب و شیک به شما می دهد. باید بدانید که در این دسته باید از کفش های اسپرت یا کالج استفاده کنید. مهم است که ژاکت را با شلوارهای همرنگ ترکیب کنید تا چهره شما بیشتر برجسته شود. اگر شلواری با رنگ متفاوت انتخاب کنید، ظاهر شما چشمگیرتر می شود.

ست کردن مانتو کتی با شلوار مام فیت

شلوار بارداری یکی از آن شلوارهایی است که شبیه شلوار بارداری است; اما آنقدر گشاد نیست و واقعاً به ساق پا می‌آید.

شلوار مامان فیت این روزها بسیار شیک است و با هر لباسی عالی به نظر می‌رسد. توصیه می کنیم از کت لحاف یا کتان استفاده کنید تا در نهایت برش خود را با شلوار بارداری تکمیل کنید.

ست کردن مانتو کتی با اورال

یک ست بسیار شیک ترکیبی از کت و کت و شلوار است. لباس یک تکه لباس زیر دامن یا شلوار. برای داشتن یک ست زیبا و جذاب در فصل تابستان، کت لنین را باید با مانتوهای رنگارنگ و جذاب ست کرد.

مرتبط  با جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند آشنا شوید

سخن آخر

می توانید هر ست را با کفش های نخی یا تابستانی ست کنید و کفش های مد روز و رنگارنگ بپوشید. در نهایت با این تیپ استایلی شاداب، جذاب و زیبا خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا