روانشناسی

این مردان فقط رابطه نامشروع می‌خواهند نه ازدواج

مردی که با شما رابطه جنسی دارد طوری رفتار می کند که شما را مشکوک می کند و نمی توانید به او اعتماد کنید. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به ویژگی های مردانی می پردازیم که تمایلی به ازدواج ندارند.

مردانی که  قصد ازدواج ندارند

اگر با مردی در ارتباط هستید که علائم و رفتارهای زیر را از خود نشان می دهد، بهتر است دو بار فکر کنید.

لمس بدن شما در هر فرصتی

اگر شریک زندگی شما در هر فرصتی سعی می کند بدن شما را لمس کند و می خواهد حتی در زمان ها و مکان های نامناسب از نظر فیزیکی به شما نزدیک شود، پس این رفتار برای برقراری ارتباط با شما و داشتن رابطه جنسی است. او ممکن است از عباراتی مانند “من نمی توانم از شما دور باشم” یا “وقتی به شما نزدیکتر می شوم، شما را کمتر احمق می کنم” استفاده کند.

مکالمات فقط جنسی، ویژگی های مردانی که قصد ازدواج ندارند

نکته دیگری که به شما کمک می کند این افراد را شناسایی کنید، حقیقت در گفتگو است. اگر بیشتر مخاطبان شما در مورد رابطه جنسی با شما صحبت می کنند و در مورد آن زیاد صحبت می کنند، به این معنی است که آنها خواهان رابطه جنسی هستند. این یک علامت هشدار است که او می خواهد با شما رابطه داشته باشد.

مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید شما زودرنج هستید

توجه به ظاهر شما

اگر دوست پسرتان از بدن و قیافه شما تعریف می کند، اشکالی ندارد، اما اگر تعریف های او محدود به ظاهر شما باشد و بر جذابیت ظاهری شما تمرکز کند، به دلیل جذابیت فیزیکی و جنسی شما جذب شما شده است. . و او می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد. چه چیزی باعث می شود که افسردگی بعد از رابطه جنسی روابط عاطفی خوبی ایجاد کند؟ از

دیدن کنید

شما را با دوستانش آشنا نمی‌کند، ویژگی های مردانی که قصد ازدواج ندارند

اگر دوست پسر شما از معرفی شما به دوستان خود اجتناب می کند، ممکن است به این دلیل باشد که او نمی خواهد شما را معرفی کند و دوستانش از وجود شما اطلاعی ندارند، به این معنی که شما به اندازه کافی برای دوست پسر خود مهم نیستید. یا حتی نشانه ای از اینکه به شما خیانت کرده و با شخص دیگری رابطه برقرار کرده است.

علاقه فقط به رابطه جنسی

وقتی دوست پسرش به او پیشنهاد می کند که با هم بیرون بروید، فیلم تماشا کنید یا فعالیت های دیگری انجام دهید، هیچ علاقه ای نشان نمی دهد و این پیشنهادها را نمی پذیرد، اما به حضور در اتاق خواب علاقه نشان می دهد و انرژی خوبی دارد. او فقط به داشتن رابطه جنسی با شما فکر می کند و اساساً این چیزی است که در رابطه با شما می خواهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا