دکوراسیون داخلی

این وسیله برای گلدان‌های شما ضروری است!

با توجه به فضای زندگی امروزی و نبود مکان اختصاصی برای نگهداری گل و گیاه، می تواند مکانی امن و زیبا برای پرورش گیاهان سرپوشیده باشد. در این مقاله دلتا به اهمیت استفاده از گیاهان و گیاهان می پردازیم.

اهمیت استفاده از استند گل و گیاه

قرار دادن گیاهان آپارتمانی روی پایه ها و میزهای تزیینی به آنها کمک می کند تا در موقعیت مناسبی قرار گیرند تا نور را جذب کنند.

زیباتر کردن دکوراسیون داخلی

اگر گل و گیاه زیادی در خانه دارید و می خواهید آنها را ببینید، استفاده از پایه های گلدانی بهترین گزینه است. گل ها را با توجه به اندازه شان در پایه قرار دهید و بزرگ ترین گل ها را پشت گل های کوچکتر قرار دهید تا ظاهر بهتری داشته باشند. قرار دادن گل در پایه نه تنها فضای خاصی ایجاد می کند، بلکه آبیاری را نیز تسهیل می کند.

ایجاد فضای رشد برای گیاهان آویزی

همانطور که می دانید گیاهان آویزان زیبایی خاصی دارند و پرورش آن ها در منزل دکوراسیون داخلی را خاص و الهام بخش می کند. بسیاری از مردم این گیاهان را از سقف می کشند و گلدان می کنند. اما خیلی ها این فرصت را ندارند، بنابراین استفاده از پلتفرم گزینه خوبی برای آنها خواهد بود. با استفاده از ساقه گیاهان برای آویزان کردن گیاهان، نیازی به قطع کردن آنها نیست زیرا فضای کافی برای رشد آنها وجود دارد.

مرتبط  این کار آشپزخانه شما را لوکس می‌کند

تمیز نگه داشتن کفپوش و سطوح از اهمیت استفاده از استند گل و گیاه

غذای مرطوب می تواند لکه هایی از آب به جا بگذارد که کف را لکه دار می کند. این امر به ویژه در مورد گلدان های سفالی که از خاک رس ساخته شده اند و آب را جذب می کنند صادق است. قرار دادن گیاهان در قفسه‌ها به تمیز نگه داشتن قفسه‌ها، کف و کف‌های شما کمک می‌کند.

فضای رشد مناسب برای گیاهان بزرگ

برخی از گیاهان سریع رشد می کنند، بنابراین به فضای بیشتری نیاز دارند. این گل ها فضای زیادی را اشغال می کنند و کمی خسته کننده هستند. اگر این گل ها را در خانه خود دارید می توانید از یک ظرف بزرگ و ظریف با پایه مناسب برای بالا بردن ارتفاع گیاه از سطح زمین استفاده کنید.

دریافت نور بیشتر از اهمیت استفاده از استند گل و گیاه

اگر در خانه شما نور کافی وجود ندارد، اما گیاهان داخل خانه را دوست دارید، می توانید آنها را در جایگاه گل یا گیاه قرار دهید و آنها را به پنجره نزدیک کنید تا نور کافی دریافت کنند. با دور شدن از پنجره، نور به طور چشمگیری تغییر می کند. قرار دادن یک گیاه کوچک در ته گلدان به گیاه کمک می کند تا به پنجره نزدیک شود و نور مناسب را دریافت کند.

نکات تکمیلی

  • نگهدارنده قابلمه آهنی نسبت به جاهای دیگر استحکام بیشتری دارد، بنابراین برای نگهداری گلدان های بزرگ و سنگین موثرتر است.
  • از زیر لیوانی کنجی برای پنهان کردن لکه ها و گوشه های زشت خانه خود استفاده کنید.
  • در سبک دکوراسیون مدرن از استندهای گل و گیاه به عنوان جداکننده اتاق و دیوارهای کاذب برای تقسیم کف منزل و محیط کار استفاده می شود.
مرتبط  در خانه فرش‌های رنگی و فانتزی بدوزید +ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا