دکوراسیون داخلی

بدون هزینه پرده‌های منزل را نو کنید

پرده یکی از وسایلی است که تاثیر زیادی در ظاهر خانه دارد. امروزه پرده های جدید در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است که برخی از افراد توان خرید آن را ندارند. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان نحوه تزیین پرده های ساده در منزل را توضیح می دهیم.

روش های تزیین پرده در منزل

پارچه تنها و مهمترین عنصر دکوراسیون داخلی است. اگر پرده های اتاق ناهارخوری، اتاق خواب و نشیمن شما ساده و ساده هستند، چهار راه وجود دارد که می توانید آنها را به صورت رایگان تزئین کنید.

استفاده از نوارهای رنگی برای تزیین پرده های ساده در منزل

آیا پرده های اتاق نشیمن درزهای بسیار سبکی دارند؟ دیگر نگران نباشید، می توانید اتاق نشیمن خود را با ایده هایی ساده و ارزان تزئین کنید. برای این کار به چندین متر روبان رنگی نیاز دارید. اگر این رنگ زیبا با پرده های اتاق شما تضاد داشته باشد خوب است. این موضوع را در مقاله قرار دهید. پس از اتمام، این الیاف پاره شده را به پارچه بدوزید.

ریش ریش کردن انتهای پرده حریر

آیا پرده های اتاق خواب شما ابریشمی ساده هستند؟ نگران نباشید، برای تزیین این پرده ساده باید 2 سانتی متر پایین پرده را بافتنی و قلاب بافی کنید. مقاله ما را در مورد تزیین خانه خود و ساخت ملیله های زیبا با چوب بستنی و ویدیو ببینید.

مرتبط  معرفی ۴ مورد از بهترین نرم‌افزارهای دکوراسیون داخلی

اضافه کردن پارچه‌ای با دوخت متفاوت برای تزیین پرده های ساده در منزل

آیا پرده های اتاق ناهارخوری شما برای پنجره خیلی کوتاه هستند؟ نگران نباشید، فقط اگر می خواهید پارچه ای طرح دار متفاوت به عنوان پرده اتاق غذاخوری خود بدوزید. برای پوشاندن درز، یک لایه نازک از چسب حرارتی روی درز بزنید.

رنگ کردن پرده

اگر پرده های اتاق خواب شما فقط پارچه ساده و بدون طرح هستند، نگران نباشید. برای ساخت آن با قلم مو نازک و رنگ اکریلیک. با این رنگ و قلم مو می توانید هر طرحی را که می خواهید روی پارچه بکشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا