مد و زیبایی

با جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند آشنا شوید

ممکن است افراد با جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند آشنا باشند و همچنان از مدل های قدیمی استفاده کنند. در این مطلب از بنوان مک جدیدترین کفش های پاشنه بلند زیبا و راحت را برای شما آماده کرده ایم.

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند

شاید ندانید که چه تعداد کفش پاشنه بلند در دنیای مد وجود دارد. اما در طول دهه ها، صنعت مد رشد کرده و تغییرات زیادی کرده است.

 کفش پاشنه بچه‌گربه‌ای

یکی از مدل هایی که اخیرا مد شده، پاشنه بچه گربه است برای کسانی که نمی توانند کفش پاشنه بلند بپوشند و با پوشیدن کفش پاشنه بلند احساس اعتماد به نفس نمی کنند اما نمی خواهند مانع پوشیدن کفش های جذاب شوند، 5.cm این امکان را به شما می دهد. تمام روز از آنها لذت ببرید

کفش با پاشنه‌ متوسط 

این مدل کفش برای کسانی که دوست دارند قد خود را افزایش دهند یک انتخاب عالی است. اما آنها نمی خواهند کفش پاشنه بلند بپوشند. این کفش ها معمولا دارای پاشنه ای بین 5 تا 10 سانتی متر هستند و تقریبا برای هر موقعیتی از محل کار گرفته تا مهمانی های رسمی مناسب هستند. زیرا بدون استرس زیاد استایل شما را تغییر می دهد و ظاهر شما را بهبود می بخشد.

مرتبط  کارهایی که برای خوش‌تیپ‌بودن باید انجام دهید

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند مثل کفش پاشنه مکعبی

برای افرادی که نمی توانند با پاشنه راه بروند کفشی با پاشنه مکعبی پیشنهاد می کنیم.این مدل یکی از جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند است که راحتی خاصی به شما می دهد. این کفش ها زیره پهنی دارند که وزن شما را به قسمت های مختلف کفش تقسیم می کند و راه رفتن را برای شما آسان می کند.

 مدل پامپ کلاسیک 

تلمبه و کفش پاشنه بلند یکی از مدل هایی است که حتی بعد از گذشت سال ها کهنه نمی شود و روند تغییر می کند. این مدل کفش هرگز از مد نمی افتد و همیشه زیبایی خود را حفظ می کند.

این پمپ دارای عرض باریک اما پاشنه بلند برای حداکثر کنترل در حرکت شماست. این مدل کفش یکی از اقلام اساسی است که هر خانمی به آن نیاز دارد. زیرا او می تواند هر موقعیتی را مدیریت کند.

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند مثل کفش پاشنه ویرگولی

یکی از جدیدترین طرح های رکابی، این کفش ها همانطور که از نامش پیداست دارای پاشنه خمیده ای هستند که از 3 سانتی متر شروع می شود و می تواند بسیار بلند باشد. مدل این کفش آن را برای موقعیت های خاص مناسب می کند.

کفش پاشنه قرقره‌ای

اگر احساس می کنید که پاشنه های فرانسوی خیلی کوچک هستند، بهتر است آن ها را با کفش های بلوکی جایگزین کنید. این کفش ها کمی دیرتر از کفش های فرانسوی و در دوره های باروک و روکوکو در اروپا وارد دنیای مد شدند. این کفش ها انحنای زیبایی از مدل فرانسوی دارند و ارتفاع پاشنه آن بیش از 5 سانتی متر است. پاشنه های او تا حد امکان بالا بود و هر روز مدل های جدیدی در دنیای مد ظاهر می شدند.

مرتبط  حتما از فوم شستشوی پوست استفاده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا