معرفی بهترین ها

بهترین و با سابقه ترین دارالترجمه رسمی در تهران کجاست؟

لیست بهترین و با سابقه ترین دارالترجمه رسمی در تهران

1.دارالترجمه رسمی آرتمیس

آدرس: تهران – مرکز جنت آباد – مرکز تجاری طوبی – ورودی اصلی – طبقه – جنب گالری گلگاهی – واحد 63 – مرکز ترجمه آرتمیس ایمیل: 02146018430 – 02146019354 تلفن: 09037151671

اینستاگرام

>
ایمیل: nekounam_translation@yahoo.com

آرتمیس ده سال سابقه کار و سابقه کار خوب و بهترین افراد حرفه ای دارد. این دارالترجمه با همکاری مترجمان خبره یکی از معتبرترین دارالترجمه های تهران است. این سازمان تمام تلاش، دانش و تجربیات خود را در زمینه مهاجرت به کار گرفته و ضمن تغییر انواع درخواست ها، تصمیمات آموزشی، پایان نامه ها، مسیر زندگی، تحصیل، کار و تجارت متقاضیان را آماده کرده است. ضمناً در این دارالترجمه که بهترین دارالترجمه تهران است، انواع ترجمه های رسمی و رسمی به صورت تخصصی و در سطح بالا انجام می شود. احترام به مشتری، ترجمه سریع و کارآمد و ارائه خدمات مقرون به صرفه از اولویت های این دارالترجمه است و امروزه در این زمینه موفق عمل می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام در درخواست های خصوصی و حقوقی با شماره فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • ترجمه عمومی و تخصصی مقالات، کتب، پایان نامه ها و سایر اسناد رسمی و غیر رسمی
  • پیشنهادات رایگان، اسکن ترجمه و ترجمه متون مختلف با 20% تخفیف
  • ترجمه مدارک تحصیلی و سایر مدارک مورد نیاز برای مهاجرت و اقامت خارج از کشور

2.دارالترجمه رسمی و آنلاین اَوِستا

شماره تماس: 09225743088 ایمیل: avestatranslationoffice@gmail.com

مرکز ترجمه رسمی و آنلاین اوستا یکی از معتبرترین مراکز ترجمه رسمی و غیر رسمی در تهران می باشد. این مجموعه توسط تیمی حرفه ای و مجرب با بیش از 15 سال سابقه و عملکرد عالی ساخته شده است. مقالاتی با تسلط کامل بر اصول و قواعد ترجمه; مقالات پژوهشی، این چیزها عناوین دانشگاهی؛ نامه ها، برنامه و غیره ترجمه شده است. کیفیت بالا در مدت زمان کوتاه. آنها را بررسی کنید و در اختیار متقاضیان قرار دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بهترین دارالترجمه در تهران، قابلیت آنلاین (خارج از سایت) آن است. پاسخگویی 24 ساعته به درخواست مشتریان؛ ترجمه سریع و با کیفیت؛ قیمت مناسب برای خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی. اطلاعات تکمیلی، برای مشاوره و ثبت درخواست ترجمه به سایت avetatrans.com مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین مرکز تخصصی تعمیر یخچال در تهران کیست؟ آدرس + شماره تماس

خدمات:

  • ترجمه متون رسمی و رسمی به انگلیسی (لاتین).
  • ترجمه مقاله به ایتالیایی و فرانسوی
  • ترجمه اسناد رسمی و غیر رسمی به زبان کشور مقصد توسط کادر مجرب
  • ترجمه مطالعات، مقاله، مقاله، گواهی تحصیلی و سایر مدارک برای اقامت در خارج از کشور
  • همه متون را به اسپانیایی ترجمه کنید

3.دارالترجمه رسمی مرکزی تهران

آدرس: تهران – میدان الگینال – خیابان منیری جاوید – پلاک 71 تهران مرکز ترجمه مرکزی – ساختمان اردیبهشت – طبقه 5 – واحد 9

شماره تماس: 02191003532

شماره تلفن: 09925101264
> < br>اینستاگرام: مترجم مرکزی

دارالترجمه دولت مرکزی تهران با بیست سال سابقه کار و سابقه کاری درخشان یکی از بهترین مراکز ترجمه دولتی در تهران می باشد. این مجموعه ویژه ترجمه متون رسمی و غیر رسمی زیر نظر دیوان کار می شد. ترجمه رسمی و غیر رسمی دانشگاهی، مقدمه، متون کاری و … بر اساس نیاز کاربران به همین دلیل به عنوان بهترین، قدیمی ترین و معتبرترین مرکز ترجمه رسمی تهران شناخته می شود. امروزه بهترین و حرفه ای ترین مترجمان در این مرکز ترجمه فعالیت می کنند و این ویژگی در کنار افزایش کیفیت خدمات، رضایت بیشتری را برای مراجعین متخصص در ترجمه متون رسمی و غیر رسمی این مرکز به همراه داشته است. در صورت تمایل می توانید از این مرکز ترجمه برای ترجمه متون مختلف استفاده کنید و از خدمات با کیفیت و منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

خدمات:

  • ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، تحصیلی و هویتی
  • ترجمه گواهی اشتغال به کار، مدرک تحصیلی و مدارک قانونی.
  • ترجمه رسمی اسناد صادر شده از خارج از کشور
  • ترجمه غیر رسمی برای شرکت های چند رسانه ای، اداری و تجاری و…

4.دارالترجمه رسمی ساترا

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر. (عج) – بالاتر از میدان وانک – انتهای صیرفی – ورودی اداری بازار وانک – پلاک 4 – طبقه چهارم – واحد 404 – ترجمه استرا دارال

شماره تماس: 02145391000

اینستاگرام: ترنس نت. ir

مرتبط  بهترین دکتر زنان در تهران کیست؟

یکی از بهترین مراکز ترجمه رسمی در تهران، دارالترجمه ساترا است که بیش از ده سال تجربه پویا دارد. این مخزن تمامی زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات ترجمه تخصصی متون رسمی و غیر رسمی فراهم کرده است. با دسترسی به تجهیزات مدرن و نیروی انسانی متخصص و مجرب، انواع متون را با کیفیت بالا ترجمه و به دست مشتریان می رساند. در حال حاضر مترجم ساترا یکی از بهترین مترجمان متون رسمی دانشگاهی، متون بازرگانی و مقدمه در تهران است و شاهد نتایج خوبی بوده ایم. بهترین خدمات را مطابق با استانداردهای نگارش و ترجمه با احترام کامل به زبان های زنده دنیا و نیازهای مردم ارائه می دهد. شما نیز می توانید به جمع کاربرانی بپیوندید که همیشه از این دارالترجمه رسمی در تهران راضی هستند تا از بهترین خدمات ترجمه بهره مند شوند.

خدمات:

  • ترجمه فوری
  • ترجمه قانونی شناسنامه
  • ترجمه رسمی کارت ملی
  • ترجمه رسمی کلیه دایره المعارف ها و اسناد.
  • ترجمه عمومی و تخصصی تحقیق، انشا، تحقیق و …

5.دارالترجمه رسمی میرپارس

آدرس: تهران – ضلع جنوب شرقی میدان ارجینور – جنب شیرینی فروشی سینو – ساختمان 1534 – پ. 5 – طبقه 1 – واحد 3 – ترجمه میرپال دلال

شماره تماس: 02166400955

میر پارسیس نزدیک به دو دهه است که بهترین خدمات ترجمه متن رسمی و غیررسمی را به صورت تخصصی و با تلاش مستمر کادری ماهر و مجرب به داوطلبان ارائه می دهد. بهترین مرکز ترجمه رسمی در تهران متشکل از کادری متخصص و مجرب است و با وجود تسلط کامل بر تمامی زبان های زنده دنیا، ترجمه انواع مدارک علمی، حقوقی، تحقیقاتی، دانشگاهی، مدارک هویتی، مقالات و … را انجام می دهد. . متون را به بهترین شکل در اختیار داوطلبان قرار می دهد در حال حاضر کارشناسان و کادر پشتیبانی این بهترین مرکز ترجمه تهران 201 بار پاسخگوی سوالات و درخواست های کاربران هستند و مراحل ترجمه را برای آنها انجام می دهند. . برای یک بار هم که شده به این مرکز ترجمه رسمی در تهران بیایید و از خدمات با کیفیت آن استفاده کنید.

خدمات:

  • ترجمه فوری
  • ترجمه عمومی و تخصصی ادبیات داستانی، حقوقی، علمی، پژوهشی، پژوهشی و…
  • ترجمه پیام های رسمی و غیر رسمی بدون حضور فیزیکی
  • ترجمه مدارک تحصیلی، شخصی، کاری، شرکتی و…
مرتبط  معرفی بهترین و متخصص ترین مرکز و کلینیک کاشت ابرو در تهران + مشخصات تماس

6.دارالترجمه رسمی الف

آدرس: تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – خیابان دوم – پلاک 9 – بخش 9 – مرکز ترجمه اینستاگرام: alefttranslator

ایمیل: alefttranslator@gmail.com – alefttranslatorenglish@gmail.com – alefttranslatorgt@gmail . ..com

برای تفسیر و ترجمه انواع اسناد رسمی و غیر رسمی می توانید به سرویس ترجمه الترجم الاف مراجعه نمایید. این مرکز ترجمه تخصصی دارای تیمی از متخصصین، مجرب و مجرب با بیش از ده سال سابقه است. تمامی مدارک رسمی و غیر رسمی قابل ترجمه و ارائه به شما می باشد. پشتیبانی 24 ساعته، رسیدگی سریع به درخواست های ترجمه، ترجمه با کیفیت بالا در هر زمان و بالاتر از همه، قیمت خدمات خوب و مقرون به صرفه از ویژگی های منحصر به فرد و ویژه این دارالترجمه معتبر در تهران است. اگر می خواهید برای ترجمه انواع اسناد رسمی و غیر رسمی ثبت نام کنید، به سایت alefttranslator.com مراجعه کنید.

خدمات:

  • ترجمه مدارک هویتی شامل: شناسنامه، گواهی دولتی، گذرنامه، گواهی بدون فرزند، شناسنامه و گواهی خدمت.
  • ترجمه مدارک تحصیلی شامل: مدارک تحصیلی، ریز نمرات، ریز نمرات، دیپلم، پیش دانشگاهی و دوره های انتقالی.
  • ترجمه مدارک کاری اعم از پروانه کسب، گواهی اشتغال به کار، روزنامه رسمی، حکم کار، سابقه بیمه، قرارداد، اسناد حقوقی و …
  • ترجمه رسمی سند ازدواج، طلاق، سند ملی، گواهینامه منفی، قانون، گواهینامه رانندگی و ….

سؤالات متداول:

1- ترجمه رسمی چیست؟

به طور کلی مدارک تحصیلی، مدارک رسمی و قانونی فقط در کشورهای اصلی تایید شده و توسط سفارتخانه ها و کشورهای خارجی به رسمیت شناخته نمی شوند. لذا مدارک فوق با توجه به زبان کشور مقصد به زبان دقیق، تخصصی و کاملا رسمی ترجمه و در اختیار عموم قرار می گیرد. این نوع ترجمه متن را ترجمه رسمی می نامند و در تایید مدارک، اخذ ویزا و اقامت در خارج از کشور تاثیر بسزایی دارد. 2- مترجمان مورد تایید سفارتخانه ها چه کسانی هستند؟ کلیه مترجمان رسمی شاغل در مراکز ترجمه رسمی مورد تایید سفارتخانه ها و کشورهای خارجی می باشند. لذا برای ترجمه کلیه متون رسمی و غیر رسمی فقط با مترجمین رسمی و معتبر در تهران مشورت نمایید. تهران شلوغ است و بهترین آنها آرتمیس، اوستا، تهران مرکزی، ساترا، میرپارس و الف هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا