معرفی بهترین ها

بهترین سایت املاک کدام است ؟ آدرس +خدمات

لیست بهترین سایت های  املاک

1.وب سایت تخصصی خرید ملک، ویلا و زمین ایملک

شماره تماس: 09120905159 – 09905612712

اینستاگرام: emelk

ایمیل: info@emelk.biz

می خواهید زمین، ویلا، آپارتمان و سرمایه گذاری در خانه بخرید، به وب سایت مراجعه کنید. . به وب سایت ایمیل مراجعه کنید. ایملک یک نمایندگی تخصصی در شناسایی و پیشنهاد فرصت های سرمایه گذاری و خرید ملک در تهران و سایر شهرهای کشور می باشد. این بهترین وب سایت املاک به صورت حرفه ای در زمینه خرید و فروش ملک در محدوده ویلا در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند و تا به امروز خدمات بسیار خوبی را به کسانی که قصد خرید ملک در ایران و حتی خارج از کشور را دارند ارائه می دهد. در واقع این وب سایت توسط تیمی حرفه ای راه اندازی شده است که با نیازهای اقشار مختلف جامعه در زمینه خرید ملک آشنا هستند و مطمئناً نیاز شما را برای سرمایه گذاری موفق و تضمین می کند. در این توضیحات تردید نکنید و همین حالا به این سایت املاک مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر برای خرید ملک، ویلا، باغ، زمین و … استفاده کنید.

خدمات:

  • ویلا، آپارتمان، ساختمان تجاری، اداری و … انواع تعمیرات
  • طراحی و دکوراسیون داخلی بر اساس استانداردها و روش های بین المللی
  • تعمیرات اتاق خواب و آشپزخانه، محوطه سازی، استخر و…
  • مشاوره، خرید و فروش زمین و باغ ویلا در تهران، کرج و خارج از کشور (دبی، اسپانیا، قبرس شمالی)

2.وب سایت خرید و فروش ملک کیلید

آدرس: تهران – شهر گلستان – خیابان هوانیروز – خیابان برادران زینلی (کاز) – پ. 5 – ساختمان اداری کاز – طبقه 1 – مرکز خرید و فروش ویژه املاک کیلید

مرتبط  8 تا از بهترین و مجهزترین کلینیک زیبایی غرب تهران

اینستاگرام: kilidcom

کلید همچنان یکی از بهترین مکان های املاک و مستغلات است و از ساختاری مدرن و تخصصی در خرید و فروش املاک، ساختمان، ویلا، باغ و زمین بهره می برد و بهترین خدمات را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد. در این زمینه، این سایت با به روز رسانی و ارائه قیمت های دقیق، فرآیند خرید، فروش، اجاره و اجاره انواع املاک را تسهیل می کند. تاکنون بسیاری از شهروندان تهرانی و دیگر شهرهای کشور از خدمات و مدارکی که در این وب سایت مناسب است استفاده می کنند. خرید و فروش املاک و مستغلات. اگر می خواهید با توجه به بودجه، موقعیت و امکانات خود در کمترین زمان ملک مورد نظر خود را پیدا کنید، به این وب سایت مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر بسیاری بهره مند شوید.

خدمات:

  • فروش چند آپارتمان و ویلا و زمین
  • پارک ها، روستاها، چادرها و خرید…
  • قیمت انواع ملک برای فروش، رهن و اجاره بر اساس گمرک شهر و موقعیت منزل
  • راهکارهای خرید و فروش ملک در کیش، قشم و سایر شهرهای در حال توسعه

3.سایت خرید و فروش ملک بنوان

آدرس: تهران، ونک، ساختمان بنوان، خیابان پنجام گاندی، پلاک 16، شماره تماس: 0218686، شماره تلفن: 09190628686 – 09388686226، ایمیل: it@delta. ir

سایت خرید و فروش املاک بنوان یکی از بهترین سایت های املاک ایران است که توسط آقای مهندس مدیریت می شود. محمد تقوی دو دهه تجربه دارد. اولین وب سایت املاک در ایران با هدف ارائه مشاوره و راه های خرید، فروش، رهن و اجاره انواع املاک ایجاد شد و رکوردی عالی در این زمینه به ثبت رسانده است. توجه داشته باشید که خدمات این سایت محدود به شهر تهران نیست و به خرید و فروش املاک در سراسر ایران مانند تهران، کرج، پردیس، بارند، اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز اختصاص دارد. من کارگاه و … می توانید از خدمات و خدمات استفاده کنید. برای کلیه اطلاعات املاک و مسکن، مشاوره حقوقی و شرایط خرید و فروش پارک، خانه، آپارتمان، مغازه، زمین و … از این سایت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت درخواست خرید و فروش ملک به سایت بنوان مراجعه کنید. ir

مرتبط  معرفی بهترین سالن زیبایی در نیاوران تهران + آدرس و شماره تماس (1403)

را ببینید

خدمات:

  • خرید و فروش باغ، پارک ویلایی، ویلا و خانه در تهران و سایر شهرهای کشور
  • خرید، فروش، وام و اجاره مغازه، فروشگاه، آپارتمان، کانکس و غیره با توجه به نیاز و شرایط متقاضی انجام می دهیم.
  • مشاوره و فروش املاک معتبر و به روز از افراد ماهر و با تجربه
  • قرار دادن کارشناسان ارزیابی املاک در سایت
  • پاسخ معمول این است که درخواست خرید و فروش آنلاین را ثبت کنید

4.سامانه هوشمند خرید و فروش ملک ایران فایل

آماده کامل: تهران – میردامادی – میدان مادری – خیابان شاه نظر – پ. Iranify.ir پاسخ: contact@iranify.ir

اگر همچنان به دنبال بهترین سایت املاک هستید، اسمارت ایران فایل را با سال ها عملکرد عالی بررسی کنید. این سایت املاک توسط تیم برنامه نویسی و کارشناسان حرفه ای املاک راه اندازی شده و با پیگیری اخبار و تغییرات بازار املاک، انواع املاک را برای خرید، فروش، رهن و اجاره در اختیار متقاضیان قرار می دهد. وب سایت به روز و پویا، پشتیبانی 24 ساعته، پاسخگویی به سوالات و درخواست های کاربران، ارائه قیمت های به روز و دقیق ملک و امکان ثبت، ارزیابی و خرید درخواست های ویژه. کیفیت یکی از تخصص های این سایت املاک است، پس فرصت را از دست ندهید و به جمع کاربران این بهترین سایت املاک بپیوندید تا یک سرمایه گذاری موفق را با تضمین 100% تجربه کنید.

خدمات:

  • جستجوی دقیق تر و دقیق تر مکان ملک برای ارائه قیمت خرید، فروش، رهن و اجاره
  • خرید و فروش ملک، زمین، باغ، ویلا، خانه و مغازه
  • نکات خرید و فروش املاک و مستغلات بر اساس بودجه متقاضیان و نیازهای خرید
  • تجربه و ارزیابی انواع املاک در کمترین زمان ممکن
  • اعزام کارشناس به سایت و ارزیابی ملک با توجه به شرایط و وضعیت آن
مرتبط  آشنایی با بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

سؤالات متداول:

1- آیا پس از تنظیم مبایعه نامه باید اسناد مالکیت به خریدار ارائه شود؟

نیازی نیست. زیرا برای انتقال رسمی و رسیدگی از طریق دفترخانه، ارائه سند مالکیت الزامی است. اگر شما خریدار هستید و نگران هستید که فروشنده نتواند پس از انجام معامله در شرکت دیگری مالکیت خود را به دیگری منتقل کند، بهتر است از فروشنده بخواهید اسناد را به مدیر عامل شرکت ارائه دهد یا آن را ترک کند. برای همراهی با او یک شرکت. دفتر مسئول تحویل قرارداد. تا کارهای حقوقی مربوط به ثبت نام و تنظیم اسناد به نام خریدار با خیال راحت انجام شود.

2- آیا قیمت اعلام شده توسط مشاور املاک قابل اعتماد است؟ تیمی از کارشناسان املاک مطابق با رویه ها و شرایط شهری تنظیم کننده بازار املاک در محل ارائه می شود. بنابراین پس از تعیین قیمت می توانید ملک مورد نظر خود را به راحتی خریداری و بفروشید 3- نحوه اخذ کارشناس مناسب و تعیین قیمت ملک از متقاضی. و آنلاین برای کارشناس املاک. اما با توجه به وضعیت بانکی و انتقال وجه می توان گفت که واریز وجه به صورت آنلاین یکی از روش های پرطرفدار برای ثبت درخواست ارزش گذاری ملک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا