معرفی بهترین ها

بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی تهران کیست؟

لیست بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی تهران

1.آموزشگاه خیاطی خسروی

آدرس: تهران – خیابان الجناب – خیابان جمالزاده جنوبی – دانشورعلی – آموزشگاه خیاطی خسروی

شماره تماس: 02166432986

آموزشگاه خیاطی خسروی یکی از بهترین آموزشگاه های خیاطی تهران است که توسط آقای مهندس خیاطی اداره می شود. مهندس خیاط. حسین خسروی این گروه با شعار ارائه آموزش صحیح برای همیشه شروع به کار کرد و توانست دانش آموزان زیادی را تربیت و به بازار عرضه کند. این آموزشگاه خیاطی حرفه ای و مجرب در تهران با تیم آموزشی حرفه ای و قوی و تجهیزات استاندارد و مدرن، دوره های خیاطی را به علاقه مندان ارائه می دهد. . وی مهمترین ویژگی ها و ویژگی های این آموزشگاه را تدریس شخصی، ارائه اطلاعات فیزیکی و غیرحضوری، نظارت بر یادگیری دانش آموزان و پاسخگویی شبانه روزی به سوالات و درخواست های مشتریان در مدرسه استاد خسروی برشمرد. . جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های مختلف خیاطی با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • آموزش حضوری و آنلاین انواع خیاطی مزون، تجاری و صنعتی.
  • آموزش خیاطی، برش و خیاطی مجازی
  • آموزش طراحی لباس با نرم افزار
  • آموزش طراحی مد عروسی

2.آموزشگاه خیاطی کلبه هنر

آدرس: تهران – میدان رسالت – ابتدای خیابان بختیاری (سامان) – جنگسم – آموزشگاه خیاطی کلبه هنر پ. 371

شماره تماس: 02177894429

شماره تلفن همراه: 09388455159
اینستاگرام: amozeshgah_kolbeyehonar

آموزشگاه و مغازه خیاطی کلبه هانر یکی از بهترین آموزشگاه های خیاطی در تهران می باشد. این مدرسه با استخدام یک تیم حرفه ای با تجربه در تکنیک های سازگاری، خدمات آموزشی متناسب با استانداردهای جهانی امروزی را ارائه می دهد و همه روزه پذیرای دانش آموزان تهرانی است. ما با استفاده از ابزار مدرن و چرخ خیاطی پیشرفته بهترین خدمات آموزشی را به آنها ارائه می دهیم. لازم به ذکر است جهت رفاه حال دانشجویان کلیه آموزش ها به صورت فردی و خصوصی به متقاضی داده می شود. تا به امروز شاهد عملکرد مطلوب و قابل قبول این آموزشگاه خیاطی بوده ایم. با عضویت در این آموزشگاه می توانید خیاطی را از مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آموزش تخصصی و با کیفیت آنها نهایت بهره را ببرید.

مرتبط  بهترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کجاست ؟ [شماره تماس]

خدمات:

  • آموزش طراحی و دوخت انواع لباس جشن
  • آموزش برش، گلدوزی و طراحی پارچه
  • دوره طراحی و خیاطی لباس عروس و نامزدی تانارو.
  • طراحی و گلدوزی لباس عربی و هندی
  • طراحی و سفارش مانتو، دامن، بلوز، مانتو، شلوار، سرهمی، تاپ، تی شرت.

3.آموزشگاه خیاطی فابرا

قطعه 1: تهران – سعادت آباد – میدان تهرانی مقدم (کاج) – 155 اند 3 – طبقه سوم شماره تماس: 02126764387 – 02126764384 – 02122358687 – 02122358687 – 02122358687 – 02122358687 – 02122358687 – 021223586187 >80n > شعبه

809 hran – جنا تی آباد جنوبی – میدان چهارباغ – بلوار چهارباغ شرقی – جاده اول جنوبی – کوچه خالقی (12) – ص 17

02126378527 – 02126378529
Telefonnummer: 09102632128 – 037006
037006
br>اینستاگرام: fabra_meson

ایمیل: Fabra_a.

مرکز آموزش خیاطی و خیاطی فابرا با نزدیک به چهار دهه فعالیت درخشان می تواند به عنوان بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی در تهران معرفی شود. این مجموعه آموزشی خیاطی در یک مرکز بزرگ، مدرن و مجهز واقع شده است که در حال حاضر توسط یک تیم آموزشی عالی و کادری ارشد تشکیل شده است. ارائه بهترین خدمات آموزشی به دانش آموزان با استفاده از دانش، تجربه و تجهیزات مدرن روز. کیفیت بالای آموزش خیاطی، ارائه آموزش آنلاین و حضوری، نظارت مجدانه بر روند یادگیری هنرجویان، ارتباط نزدیک و دوستانه اساتید و دوره های مستمر خیاطی در سطوح مختلف (از مبتدی تا حرفه ای). یکی از تخصص های این آموزشگاه خیاطی در تهران است. پس فرصت را از دست ندهید و به هنرجویان این آکادمی خیاطی بپیوندید.

خدمات:

  • دوره های خیاطی حضوری و آنلاین
  • کلاس خیاطی رایگان است
  • آموزش ساخت و دوخت لباس نامزدی، لباس عروس و لباس رسمی
  • انواع لباس شب، لباس عروس، لباس عروس و غیره را ارائه می دهد. با قیمت پایین
  • فروش لوازم عروس
مرتبط  بهترین و با سابقه ترین شرکت سئو سایت در کرج کجاست ؟ آدرس + خدمات

4.آموزشگاه خیاطی مریم بانو

آدرس: تهران – خیابان آیت الله کاشانی – جنت آباد – روبروی مسجد نظام مافی – روبروی پاساژ مریم – طبقه دوم خانه میلاد – خیاط مریم بانو – طبقه دوم صادقیه

شماره تماس: 02144103129

اگر عاشق خیاطی هستید و می خواهید صدها ترفند و تکنیک یاد بگیرید به آموزشگاه خیاطی مریم بانو بیایید. آموزشگاه خیاطی در تهران با بیش از سی سال سابقه کار و مجهز به کادر آموزشی حرفه ای و متخصص می باشد. از این رو با داشتن تمامی تکنیک های جدید، بهترین آموزش ها را به هنرجویان ارائه می دهند. آموزشگاه خیاطی مریم بانو به برگزاری کلاس های خیاطی از مبتدی تا حرفه ای افتخار می کند و هنرجویان زیادی را با موفقیت به بازار کار معرفی کرده است. همچنین با مراجعه به این آموزشگاه و استفاده از آموزش های خاص و منحصر به فرد برای یادگیری تکنیک ها، تکنیک ها و تقلبی ها می توانید به سرعت و به راحتی وارد آموزش و خیاطی شوید.

خدمات:

  • شامل دوره های عمومی و تخصصی خیاطی، صنعتی و تجاری

    |

  • آموزش خیاطی را به صورت انفرادی با مربیان مجرب بگیرید
  • آموزش روش ها، فنون و سبک های مختلف خیاطی به هنرجو بر حسب علاقه و زمینه فعالیت
  • دوره روزنامه نگاری
  • دوره آموزشی ویژه
  • دوره آموزشی ریز دوزی، برش و ساخت لباس، لباس عروس، کت و دامن، سارافون و…

سؤالات متداول:

1- آیا مدارس ابزار و وسایل خیاطی لازم را دارند؟

بله، ابزار و وسایل خیاطی یکی از نیازهای هر آموزشگاه خیاطی است و برای کلاس های مختلف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مرتبط  بهترین دامپزشکی های تهران کجاست؟ [آدرس +شماره تماس]

>2 – آیا آموزش خیاطی محدودیت سنی دارد؟

از آنجایی که خیاطی با چرخ خیاطی، نخ، سوزن، پارچه و قیچی انجام می شود، هنرجو باید در سن قانونی باشد. در شرایط خوبی باشد بنابراین به راحتی می توانند از وسایل خیاطی لازم استفاده کرده و انواع لباس ها را بدوزند. به همین دلیل، بسیاری از آموزشگاه های خیاطی حداقل 14 سال را برای دانش آموزان تعیین می کنند. البته اگر زیر 14 سال هستید می توانید با رضایت والدین خود در دوره های مختلف خیاطی در بهترین آموزشگاه های تهران شرکت کنید. در حال حاضر آموزشگاه خیاطی خسروی، آموزشگاه کلبه حنار، آموزشگاه فابرا و آموزشگاه مریم بانو از بهترین آموزشگاه های خیاطی هستند. آموزشگاه دوخت انواع لباس عروس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا