معرفی بهترین ها

بهترین وکیل خانواده در تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

 لیست بهترین وکیل خانواده در تهران

مشکلات و تنش های خانوادگی از گذشته تا امروز گریبانگیر جامعه است. مقوله تنش شامل مسائل خانوادگی از جمله درگیری لفظی، اختلافات مالی و حقوقی، حقوق انحصاری ارث، جانشینی، ولایت و … است و با توجه به اینکه خانواده اولین و مهمترین پایه یک جامعه اسلامی است. و بسیاری از افراد با مسائل حقوقی حل و فصل خانواده آشنا نیستند، بنابراین تماس با یک وکیل مجرب بسیار مهم است. از بهترین راه برون رفت از بحران و مشکلات خانوادگی استفاده کنید، سیاست ها و قوانین موجود را مطالعه کنید. اهمیت این موضوع ما را با بهترین وکلای خانواده تهران در این مقوله آشنا کرده است. علاوه بر آشنایی با وکلای پیشنهادی، از تجربیات، دانش و خدمات منحصر به فرد آنها برای غلبه بر مشکلات خانوادگی در مواقع نیاز استفاده کنید.

1.دکتر امین گلریز؛ وکیل پایه یک دادگستری و دعاوی خانوادگی

آدرس: تهران – میدان تجریش – خیابان ملکی. – نبش بن بست – ص 21:00 با وکلای مجرب در تهران. وی با حضور در کنفرانس های ملی و بین المللی و کسب دانش و تجربه در محضر اساتید برجسته کشور، دانش زیادی در زمینه حقوق و جرم کسب کرد. تا به امروز با ارائه خدمات تخصصی حقوقی و ملکی به مشتریان توانسته اند شهرت بسیار خوبی در حل مشکلات خانوادگی کسب کنند. اگر به دنبال بهترین وکیل خانواده در تهران هستید می توانید مراجعه به مطب پزشک را در اولویت قرار دهید. امین گلدریج جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و تعیین وقت با شماره های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید. خدمات:

  • وکیل متخصص در حقوق خانواده و طلاق
  • وکیل املاک
  • یک وکیل
  • ارائه مشاوره حقوقی و دعاوی در زمینه های مختلف

2.دکتر محمد تقی زاده؛ وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی

آدرس: تهران – سادات آباد (خیابان اصلی) – نبش خانه 32 – پ. 116 – ساختمان خونا سبز – طبقه 2 – طبقه 4 – وکیل دکتر تلفن تقی زاده: 02186127228 – 021806126 موبایل: 072246421 دکتر. محمد تقی زاده یکی از بهترین وکلای تهران، مرجع مشاوره حقوقی و خانواده می باشد. وی که فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی است، خدمات حقوقی و کیفری را عمدتاً در دعاوی و دعاوی خانوادگی و ضمن کسب تجربه زیر نظر اساتید و مدرسین بنام به مراجعین ارائه می کند. یکی از ویژگی های بارز این بهترین وکیل خانواده در تهران، تجربه خوب، صبر، بردباری، دقت بالا، پاسخگویی سریع، رسیدگی دقیق و پیگیری مطالبات می باشد. دکتر در تاریخ تقی زاده استدلال های جنجالی و شریف را در نظر گرفت و به نتایج مثبتی دست یافت. بنابراین فرصت تماس با یک وکیل در تهران را از دست ندهید تا نتیجه مثبت در برنده شدن کارت و دعاوی خانوادگی بگیرید.

مرتبط  بهترین و با سابقه ترین آژانس مسافرتی در تهران کجاست؟ شماره تماس

خدمات:

  • مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی، مشاوره کیفری و تنظیم دادخواست های مختلف
  • وکیل خانواده و طلاق
  • وکیل و جنایی
  • وکیل املاک
  • فسخ قراردادهای مختلف، تجدید نظر، قوانین و اعتراضات

3.دکتر احمد زهره وند؛ وکیل پایه یک دادگستری

آدرس: تهران-نوران-صراط یاسر-خیابان عمار-پندست راج-پ. 35 واحد 20 – دکتر. دفتر حقوقی عصای زهرا

شماره تماس: 02122281385 – 02122281384

شماره همراه: 09121305919 – 09122552113

e >
روزهای کاری: شنبه از ساعت 0 تا 21 00

Dr. احمد ظهروند یکی از بهترین وکلای خانواده در تهران است. این وکیل در تهران با تشکیل تیمی حرفه ای و مجرب به ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت به مشتریان می پردازد. با در نظر گرفتن تمامی جوانب و رسیدگی به امور حقوقی، کیفری و خانوادگی خدمات ممتازی را به مراجعین ارائه می کند. دکتر. دفتر حقوقی زهراوند در شمال تهران واقع شده است و در زمینه خانواده، طلاق، اموال، کیفری، مدنی و حقوقی خدمات بسیار خوبی به مراجعین ارائه می دهد. از ویژگی های بارز و ویژگی های خاص این وکیل می توان به سابقه چندین ساله بهره مندی از تیم کاری مجرب و حرفه ای، اعتماد کامل به موکل، پیگیری مستمر پرونده ها تا حصول نتیجه نهایی و صداقت اشاره کرد. پس فرصت را از دست ندهید و به دنبال یک وکیل حرفه ای، مجرب و دلسوز باشید. به مشتریان احمد زهراوند بپیوندید.

خدمات:

  • وکیل متخصص خانواده، کیفری و مدنی
  • وکالت در امور تجاری، کارگری و کارفرمایی
  • وکالت در انعقاد قرارداد و حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری
  • مشاوره حقوقی و کیفری (حضوری و آنلاین)

4.زهره محمدآبادی؛ وکیل پایه یک دادگستری و دعاوی حقوقی و خانوادگی

آدرس: تهران – نیران – خیابان بهنار. – پست NARUN MALL – پ. 62 – واحد 9 – دفتر وکالت زهرا محمدبادی > از بهترین وکلای خانواده در تهران می توان به زهرا محمدبادی اشاره کرد. این وکیل با بیش از ده سال سابقه کار و سابقه کاری خوب با ارائه خدمات منحصر به فرد و ویژه به عنوان بهترین وکیل تهران شناخته می شود که در سال های اخیر شاهد تعداد زیادی از موکلان این دفتر وکالت بوده ایم. در واقع این شهرت و شهرت تصادفی به وجود نیامده و حاصل تجربه، دانش، صداقت و تلاش این وکیل برای گرفتن نتیجه مطلوب در پرونده های حقوقی و داخلی است. پس دریغ نکنید و با مراجعه به دفتر وکالت زهرا محمد آبادی از بهترین خدمات حقوقی و کیفری برای رفع مشکلات خانوادگی خود بهره مند شوید.

مرتبط  بهترین مرکز تعمیر گوشی آیفون در تهران + شماره تماس و خدمات

5.مسعود اسلامی مهر؛ وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

آدرس: تهران – خیابان مصدق شمالی (نفت) – خیابان دماغانی (11) – شماره 38 – واحد 2 شماره تماس: 02126413766 – 02126413763 – 02126413112
1212
پ. 21
مهرصود>9 یکی از بهترین وکلای خانواده در تهران با بیش از بیست سال سابقه کار می باشد. این وکیل واقعی، وکیل حرفه ای و مشاور حقوقی، این موسسه حقوقی را با هدف ارائه خدمات با کیفیت و استثنایی به مشتریان تاسیس کرده و تاکنون موفق بوده است. اما دیدیم که این وکیل حرفه ای در تمامی دادگاه ها در امور مدنی و خانوادگی نتایج خوبی کسب می کند. اگر هنوز نتوانستید بهترین وکیل خانواده در تهران را پیدا کنید، اولویت خود را برای مراجعه به دفتر وکالت مسعود اسلامی مهر قرار دهید.

خدمات:

  • * وکیل متخصص در امور املاک از جمله حق بیمه، وصیت نامه، وصیت نامه، رهن، تخلیه اموال تجاری، تنظیم سند و موارد دیگر.
  • دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی بین اشخاص حقیقی و حقوقی
  • وکلا و مشاوران دعاوی شرکت های تجاری و تنظیم قراردادهای تجاری
  • وکیل پرونده های کیفری شامل: کلاهبرداری، مواد مخدر، سرقت، ارتشاء، آدم ربایی، قتل، پولشویی، قاچاق کالا و ارز، جرایم پزشکی و غیره.
  • وکیل در پرونده های خانوادگی.
  • نمایندگی کلیه مراجع قضایی از جمله: دادگاه اداری، کمیسیون ماده 100 شهرداری، دادگاه های انقلاب اسلامی و…

6.محمد حاجیلو؛ وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

آدرس: تهران – ظفر – خیابان مصدق شمالی – خیابان یازدهم (دامغانی) – پلاک 38 – واحد 2 – دفتر حقوقی محمد حاجیلو

شماره تلفن: 02128425688
<محمد حاجیلو="" یکی="" از="" مجرب="" ترین="" و="" با="" سابقه="" ترین="" وکلای="" حرفه="" ای="" در="" زمینه="" مشاوره="" حقوقی="" و="" وکالت="" در="" زمینه="" حقوق="" خانواده.="" آنها="" علاوه="" بر="" داشتن="" تیمی="" متخصص="" و="" با="" تجربه،="" تمامی="" قوانین="" و="" مقررات="" را="" می="" دانند="" و="" از="" بهترین="" روش="" ها="" برای="" رسیدن="" به="" نتایج="" مطلوب="" در="" امور="" حقوقی="" و="" سازمانی="" استفاده="" می="" کنند.="" تا="" به="" امروز="" شاهد="" بوده="" ایم="" که="" تمامی="" مراجعین="" از="" این="" بهترین="" وکیل="" خانواده="" در="" تهران="" راضی="" بوده="" اند،="" لذا="" به="" شما="" مراجعه="" به="" دفتر="" وکالت="" دکتر="" را="" توصیه="" می="" کنیم.="" محمد="" حاجیل="" جهت="" کسب="" اطلاعات="" بیشتر،="" مشاوره="" حضوری="" و="" آنلاین="" و="" رزرو="" نوبت="" با="" شماره="" فوق="" تماس="" حاصل="" فرمایید.="">

خدمات:

  • وکیل متخصص در حقوق اموال، سرقفلی و تجارت
  • قراردادهای واقعی و معتبر همکاری در ساخت ساختمان های مسکونی و تجاری
  • وکیل تجاری و ورشکستگی
  • تسویه کلیه مطالبات با طلبکاران
  • وکیل متخصص در امور خانواده (طلاق، مهریه، نفقه، نفقه و نفقه فرزند)
  • با کمک تیمی از متخصصان در برابر همه قانون و جرم دفاع کنید و تا نتیجه نهایی پیش بروید.

7.مونا ترابی؛ وکیل پایه یک دادگستری

شعبه سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – سارو غربی – نرسیده به میدان کتاب – پ. 129 – طبقه پنجم – واحد 505

شعبه ظفر: تهران – ظفر – نفت (مصدق) شمال – جاده دامغانی – P 38 – Part 2

شماره تماس: 02122097090

شماره خارجی: 09121979750

Instagram:vakil.torabi

مونا ترابی ده سال سابقه کار در یکی از بهترین و مجرب ترین وکلای خانواده در تهران با ارائه خدمات زیبا، درخشان و منحصر به فرد به مشتریان. بهترین وکلای خانواده در تهران با دانش جامع خانواده، پرونده های کیفری و حقوقی از بهترین روش ها و روش های حقوقی برای رسیدن به نتایج مطلوب استفاده می کنند. او با ایجاد یک دفتر وکالت و جذب گروهی از متخصصان، کارشناسان و کارشناسان، هر روز میزبان مراجعین بوده و تاکنون بهترین نتیجه را در پرونده ها و علل ارائه شده توسط این وکیل در دادگاه مشاهده می کند. با این توضیحات، اگر نتیجه پرونده برای شما بسیار مهم است، به موسسه حقوقی مونا ترابی مراجعه کنید و از خدمات شخصی، مجدانه و پیگیری آنها بهره مند شوید.

مرتبط  بهترین مرکز تخصصی کاشت مو در سعادت آباد کجاست؟

خدمات:

  • دعاوی مربوط به اموال غیر منقول شامل وراثت، اجاره معوقه، مصادره اموال، تخلیه اموال تجاری و مسکونی، وصیت نامه، ارث و … می باشد.
  • بازاریابی در پرونده های جنایی مانند کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قتل، پولشویی و غیره
  • وکالت در دادگاه عالی و داوری کلیه توافقات داخلی بین مردم بومی و قانون.
  • طرح دعاوی حقوقی خانوادگی مانند طلاق، نفقه، نفقه، نفقه و حضانت فرزند
  • قوانین قراردادهای مشارکت در ساخت ساختمانهای تجاری و مسکونی

8.دکتر روح اله کریمی؛ وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی:

آدرس: تهران – میدان ونک – بین چهارراه آفریقا و گند شمالی – پ. 59 – طبقه 4 – بند 17 – دفتر وکالت دکتر روح الهی کریمی

شماره تماس: 09123300507 – 09909390217

دکتر روح الهی کریمی یکی از دانش آموختگان برتر دانشکده حقوق تهران می باشد. دان یک وکیل حرفه ای خانواده در تهران با بیش از بیست سال سابقه در زمینه حقوق خصوصی و امور خانواده است. از ویژگی ها و ویژگی های این وکیل آگاه و حرفه ای می توان به صلاحیت در امور حقوقی، کیفری و خانوادگی، آشنایی با سریع ترین راه های رسیدن به نتایج مطلوب، پیروی از رویکرد پیگیر و فعال، ارتباط مستمر با موکل و صداقت اشاره کرد. انجام دادن. ، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره حقوقی و تعیین وقت با شماره های فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • وکیل خانواده (طلاق، نفقه و نفقه، نفقه و حضانت فرزند)
  • مشاور املاک تخصصی (زمین تجاری، مسکونی، کشاورزی و باغی)
  • وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری
  • مشاوره حضوری و آنلاین در مورد کلیه دعاوی حقوقی
  • برنامه های کاربردی؛ شکایات؛ صورتحساب، قراردادها و…

    آماده سازی.

سؤالات متداول:

1- آیا حضور طرفین در مسائل خانوادگی الزامی است؟

بله، در صورتی که طرفین بخواهند حقوق خود را مطالبه کنند، باید در تمامی مراحل دادرسی در دادگاه ها و محاکم قضایی حضور داشته باشند. در غیر این صورت عواقب عدم حضور هر یک از افراد در دادرسی بر عهده وی خواهد بود.

2- مهمترین ویژگی های وکیل خانواده چیست؟

انصاف، دلسوزی. تجربه کافی در فرآیندهای مختلف قضایی (خانوادگی، حقوقی و کیفری)، نظارت دقیق و ارتباط مستمر با موکل برای رسیدن به نتیجه مطلوب از مهمترین ویژگی های یک وکیل خانواده خوب است.

3- آیا می توانید؟ از اینترنت استفاده کن؟ مشاوره خانواده در تهران؟ br>
بله، در حال حاضر بسیاری از موسسات حقوقی در تهران با در نظر گرفتن منافع مشتریان خود، مشاوره آنلاین، حقوقی و کیفری را ارائه می دهند. در صورت تمایل، می توانید از این سرویس آفلاین برای ارسال و رفع ادعای خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا