مد و زیبایی

تفاوت میسلارواتر و تونر در چیست؟

تفاوت بین مایسلار واتر و تونر چیست؟ این یکی از سوالاتی است که با افزایش تعداد محصولات پوستی و آرایشی مطرح می شود. در این مقاله بنوان توضیح خواهیم داد که هر کدام از این محصولات چه زمانی مناسب هستند.

پاک‌سازی پوست

هر خانمی باید بداند که چه آرایش کند چه نباشد، چه بیرون باشد و چه داخل خانه، باید روزانه پوست خود را تمیز کند تا آلودگی و چربی اضافی از روی پوست پاک شود. بی دقتی در این کار و تمیز نکردن پوست باعث بروز مشکلات مختلفی روی پوست شما می شود و شادابی خود را از دست می دهید که قطعا جبران آن سخت است. روال پوستی که هر سلبریتی از کره ای ها یاد گرفته است! همانطور که گفته شد بسیار راحت هستند، از پاک کننده های مبتنی بر آب یا پاک کننده های آرایشی استفاده کنید. نکته اصلی این است که بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش، محصولاتی هستند که آرایش را روی پوست پخش نمی کنند و آن را پاک نمی کنند. بگیرید و تمیز کنید. پوست

همانطور که گفتم پاک کردن آرایش بسیار مهم و ضروری است تا مواد آرایشی روی پوست جمع نشود و مشکلات بیشتری ایجاد کند. پاک کننده های آرایش برای پاکسازی پوست صورت در سطوح مختلف استفاده می شود. برخی توانایی حذف مواد ضد آب را ندارند. اما برخی از مواد دیگر به راحتی خود به خود حل می شوند.

مرتبط  محرم امسال چی بپوشیم؟

میسلار واتر و تونر

برای توضیح تفاوت بین مایسلار واتر و تونر، ابتدا باید توضیح دهم که هر کدام چه نیازهایی دارند.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر آرایش را پاک می کند و پوست را تمیز می کند. مقداری آب میسلار نیز برای پاک کردن آرایش صورت مفید است. این محلول می تواند جایگزین انواع پاک کننده ها از جمله روغن ها و پاک کننده ها شود. میسلار واتر برای انواع پوست مناسب است. فقط به اطلاعات محصول گوش دهید و در هنگام خرید مایسلار واتر مناسب پوست خود را پیدا کنید.

در توضیح این محصول باید فرض کنیم که میسلار واتر یک راه حل اساسی است. آرایش رینو صورت شما را تمیز می کند. ترکیبات اصلی این محصولات تقریباً یکسان است و حاوی آب مرطوب کننده، مرطوب کننده و سایر موادی است که می تواند صورت را حل کند

میسلار واتر می تواند آرایش را پاک کرده و پوست را تمیز کند. مقداری آب میسلار نیز برای برداشتن چشم مناسب است. این محلول می تواند جایگزین انواع فیلترها از جمله روغن و مواد شوینده شود.

تونر چیست؟

قبل از توضیح تفاوت مایسلار واتر و تونر باید هر کدام را تعریف کنیم. در مورد تونر باید بگویم که پس از پاک کردن آرایش و شستن صورت با پاک کننده مناسب، تونر عملکرد اصلاح PH پوست و اصلاح صورت را دارد. پوست از محیط اسیدی خارج می شود. تونیک ها حالت طبیعی پوست را باز می گرداند و آن را آبرسانی می کند.

در برخی موارد منافذ باز پوست را می بندد. مرحله بعدی بعد از تونر، تامین رطوبت و تغذیه پوست با انواع مرطوب کننده ها و سرم های مراقبتی است. مقدار کمی از پد را بردارید و به طور یکنواخت روی تمام صورت خود پخش کنید. حتی پس از شستن صورت، ممکن است مقداری کثیفی روی پوست خود پیدا کنید. بعد از استفاده از تونر نیازی به شستشوی صورت نیست. پس از توضیح هر محصول، تفاوت بین مایسلار واتر و تونر را توضیح خواهم داد.

مرتبط  چگونه با هزینه کمتر، حلقه دلخواهتان را بخرید؟

تفاوت میسلار واتر و تونر

تفاوت بین مایسلار واتر و تونر در استفاده از آنهاست. میسلار واتر یک محلول مبتنی بر آب است که در واقع کار پاک کردن آرایش از روی صورت را انجام می دهد. با این حال، آب میسلار به تنهایی برای پاکسازی پوست کافی نیست.

گام دوم این است که صورت خود را بشویید تا پوست کاملا تمیز شود.

از تونیک ها برای بازگرداندن حالت اسیدی پوست استفاده می شود. تنظیم پوست و pH. تونرها همچنین می توانند عملکردهای دیگری مانند مرطوب کنندگی، لایه برداری و سفید کنندگی را انجام دهند.

سخن آخر

وقتی در نهایت تفاوت مایسلار واتر و تونر را متوجه شدیم به این نتیجه می رسیم که این دو محصول برای پاکسازی پوست هستند و باید استفاده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا