معرفی بهترین ها

مدرن ترین و مجهزترین کلینیک زیبایی شرق تهران کجاست؟ + خدمات

لیست بهترین کلینیک زیبایی در شرق تهران

1.کلینیک تخصصی مراقبت های زیبایی دکتر مهشید طالبی

آدرس: شعبه 1: تهران – پیروزی – خیابان شکوفه – بین میدان شکوفه و پارک شکوفه – روبروی فروشگاه افوک کوروش – پ 94 – ساختمان امیرکبیر – طبقه 5 – واحد 10 شماره تماس: 021333501 021333501 شماره تلفن همراه: 090133501029292905605631 : سایت تهران – شریعتی – شریعتی – بیمارستان شعبه دوم – خیابان مرشیدی – ساختمان کیانمهر – پ 4 – طبقه 5 – واحد 9 شماره تماس: 02122251225 شماره موبایل: 09002252052 اینستاگرام: dr_mtalebi

دکتر. دکتر مهشید طالبی با نزدیک به سی سال سابقه و تجربه این کلینیک خصوصی را با دو شعبه مختلف در بروسی و شریعتی تأسیس کرد. علاوه بر این با استفاده از آخرین تجهیزات و آخرین تکنولوژی روز دنیا خدمات منحصر به فرد، منحصر به فرد و با کیفیتی را به متخصصین زیبایی ارائه کردند و هم اکنون کلینیک زیبایی دارای کادر پزشکی ماهر و مجرب است. ارائه کلیه خدمات زیبایی پوست و مو بر اساس استانداردهای بین المللی به مشتریان خود. از ویژگی های بارز این کلینیک زیبایی می توان به در دسترس بودن 24 ساعته، مشاوره حضوری، تجهیزات و امکانات روز دنیا و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت برندهای معروف اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و تعیین وقت می توانید با شماره فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات کلینیک: این کلینیک بهترین کلینیک زیبایی در تهران است که خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • تزریق ژل، چربی، بوتاکس، فیلر، مزوژل، پروفیل و زالپرو
  • لیزر موهای زائد، پاکسازی صورت و پوست
  • از بین بردن چین و چروک؛ جوان سازی پوست؛ مزوتراپی و هایفوتراپی
  • مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی، اصلاح پلک
  • ابدومینوپلاستی، لیفت صورت، گردن و ابرو
  • فرکشنال RF، جت پلاسما، میکرودرم و سایش هیدرودرم
  • با لیزر از شر چین و چروک، لک، لک و لکه های پوست خلاص شوید

2.کلینیک زیبایی پوست و مو و لیزر دکتر راحمی

آدرس: تهران – طبقه سوم، تهران پارس (ضلع شمالی) – نزدیک داروخانه لوکمان – گروه پزشکی پارسیان – طبقه اول – طبقه اول

شماره تماس: 02177720588

شماره همراه: 09101001880

واتس اپ: 09101001880

اینستاگرام: drrahemi

مرکز زیبایی پوست و مو دکتر شیرین رحمی یکی از مجهزترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی شرق تهران می باشد. این مجموعه چند ساله از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های لیزر برای لیزر موهای زائد و پاکسازی پوست استفاده می کند. همچنین بهترین و حرفه ای ترین کادر پزشکی و دستیاران مجرب در این کلینیک زیبایی شرق تهران فعالیت می کنند و خدمات خوبی را به جویندگان زیبایی ارائه می دهند. افراد زیبای زیادی را می بینیم که به این کلینیک مراجعه می کنند و همگی از کیفیت و عملکرد خدمات مرکز زیبایی دکتر رحمی رضایت کامل دارند. فرصت خود را از دست ندهید و همین حالا به مشتریان آنها بپیوندید.
خدمات بالینی:

  • لیزر موهای زائد صورت و بدن (آقایان و بانوان).
  • پاکسازی صورت و پوست با ابزارهای مدرن و محصولات آرایشی باکیفیت
  • رفع چین و چروک، مرطوب کننده و جوان کننده پوست.
  • مزوتراپی، هایفوتراپی، پی آر پی، میکرونیدلینگ
  • تزریق ژل، چربی، بوتاکس و فیلر
مرتبط  بهترین و مجهزترین پانسیون سگ در کرج کجاست؟ آدرس +خدمات

3.کلینیک پوست، مو و زیبایی ایرانیان

شعبه تهرانپار: تهرانپار – طبقه 1 – خیابان رشید جنوبی – پاساژ بهار – پلاک 42 – طبقه 1

شماره تماس: 02177297979

اینستاگرام: iraniclinic

کلینیک زیبایی ایران با بهره مندی از تیم پزشکی مجرب، تجهیزات روز دنیا، تاریخچه زیبا و چندین نقطه فعالیت در تهران یکی از زیباترین مراکز شرق تهران می باشد. این مرکز مراقبت های زیبایی با بیش از 20 سال سابقه، از تمام مهارت ها، تجربه و تخصص خود برای ارائه خدمات جدید، بدیع و با کیفیت به متخصصان زیبایی بهره می برد. از این رو کیفیت و سرعت خدمات زیبایی ارائه شده توسط این کلینیک در بالاترین حد استاندارد قرار دارد و همین ویژگی ها باعث شده است تا تعداد مراجعه کنندگان به درمان های زیبایی در این مرکز مجهز در تهران افزایش یابد.

>

خدمات کلینیک:

  • تزریق فیلر، تزریق بوتاکس، تزریق پروفیلو، جالوپرو، تزریق مزوژل جوان کننده، مزوتراپی مو، مزوتراپی پوست، تزریق چربی و پلاسماسل تراپی.
  • فیشال، فیشال، فیشال، مراقبت از پوست، میکرودرم ابریژن، هایفوتراپی، زیر جلدی، کانتورینگ و مدلسازی صورت، کربوکسی تراپی، لیفت با نخ و میکرودرم ابریژن.
  • بلفاروپلاستی، ابدومینوپلاستی، ماستوپکسی، ماموپلاستی، لیفت و پروتز سینه، جراحی بینی و اتوپلاستی
  • لیزر موهای زائد، درمان صورت و پوست، پاکسازی و جوانسازی پوست

 

4.کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر گلبرگ

آدرس: تهران-تهرانپارس-1. طبقه-خیابان امیری تایمه (گلبرگ)-بین دوراهی رشید و باقری-نزدیک گل فروشی شیوا-پ. 152 – کلینیک زیبایی گلبرگ شماره تماس: 02177298888 – 021778809952 – 021778809957 – 809957 – 02177888952 72988888888888888 در منزل 8888888. از ساعت 10:00 تا 17:00 است

لیزر و زیبایی گلبرگ به دلیل سابقه عالی و ارائه خدمات با کیفیت و همچنین در لیست بهترین کلینیک های زیبایی شرق تهران قرار دارد. تیم پزشکی حرفه ای و با تجربه کلینیک گلبرگ با آگاهی کامل از نیاز متخصصین زیبایی و استانداردهای جهانی فعالیت خود را آغاز کرده و تجربه بسیار خوبی از کار خود دارد. این کلینیک زیبایی بزرگ، مدرن و با تجهیزات کامل، همه روزه با تجهیزات مدرن و محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت پذیرای زیبایی جویان شرق تهران است. فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به این کلینیک از بهترین و با کیفیت ترین درمان های زیبایی پوست و مو لذت ببرید.

مرتبط  آدرس و مشخصات بهترین مرکز کاشت ابرو در شرق تهران [آپدیت 1403]

خدمات کلینیک:

  • تزریقات زیبایی شامل تزریق ژل، چربی، بوتاکس، فیلر، مزوژل، جالپرو و ​​پروفیلو می باشد.
  • بازسازی پوست صورت و بدن با لیزر با استفاده از تجهیزات پیشرفته.
  • ایفوتراپی، مزوتراپی، کربوسیتراپی، مزوندلینگ و میکرونیدلینگ
  • پیرسینگ صورت، رینوپلاستی، جراحی زیبایی و ترمیمی صورت و بدن
  • پاکسازی صورت و پوست، رفع چین و چروک و مشکلات پوستی
  • پوست را مرطوب و جوان می کند و لکه های تیره روی بدن را سفید می کند.

5.کلینیک مراقبت های زیبایی و لاغری خاتم

آدرس: تهران – خیابان برجی – بین هوانیروز 3 و 4 – پلاک 93 – طبقه 1 – کلینیک زیبایی خاتم، دکتر. داروخانه پسکی موجود نیست

شماره تماس: 02177981530

شماره همراه: 09032366093
اینستاگرام: khatam_clinic

روزها و ساعات کاری کلینیک: شنبه تا پنجشنبه 09:00- 21:00

کلینیک خاتم یکی از اولین مراکز مستقل مراقبت و لاغری پوست و مو در تهران می باشد. این کلینیک زیبایی در شرق تهران با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز آماده ارائه خدمات عالی و با کیفیت به مشتریان می باشد و دارای تیمی آموزش دیده و مجرب می باشد. به همین دلیل فضای وسیع و مجهزی را برای این کار در نظر گرفته و ضمن بکارگیری تیمی از پزشکان و دستیاران مجرب، انواع خدمات را برای بهترین درمان طبق استانداردهای جهانی زیبایی ارائه می دهد. بنابراین اگر نمی توانید کلینیک زیبایی خود را در شرق تهران پیدا کنید، بازدید از این کلینیک زیبایی را فراموش نکنید و از خدمات عالی و با کیفیت آن نهایت استفاده را ببرید.

خدمات کلینیک:

  • لیزر موهای زائد صورت و بدن، اپیلاسیون و کاشت ابرو با روش های جدید
  • تزریق ژل، چربی و بوتاکس
  • هیپنوتیزم درمانی، لاغری موضعی، درمان صورت و کلاژن
  • لیفت صورت و کره چشم با نخ، مزوتراپی و مزوندلینگ

6.کلینیک پوست، مو و زیبایی مینیاتور

آدرس: تهران – خیابان برزو – روبروی خیابان زاهد گیلانی – پ.

کلینیک زیبایی مینیاتور با بیش از 15 سال سابقه و سابقه عالی یکی از بهترین مراکز زیبایی در منطقه شرق تهران می باشد. کلینیک مینیاتور فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات جدید و با کیفیت آغاز کرد، لذا این مرکز زیبایی با کادر پزشکی حرفه ای و مجرب تشکیل شده است. علاوه بر این، این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری های نوین برای ارتقای کیفیت خدمات زیبایی، رضایت متخصصین زیبایی را افزایش می دهد. بنابراین، اگر کیفیت و ارزش خدمات زیبایی پوست و مو اولویت شماست، به این کلینیک زیبایی مراجعه کنید و از خدمات منحصر به فرد و مقرون به صرفه ما نهایت استفاده را ببرید.

مرتبط  آشنایی بهترین و با تجربه ترین متخصص دندانپزشک زیبایی در تهران [1403]

خدمات کلینیک:

  • طب سوزنی لاغری
  • جراحی زیبایی و ترمیمی (مو، صورت و بدن)
  • تزریق ژل، روغن و بوتاکس
  • معنی کاهش وزن موضعی
  • لیزر موهای زائد، پاکسازی صورت و پوست
  • لیفت صورت بدون جراحی

7.کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو بیوتا

ایخیلی: تهران – سهرابردی شمالی – خیابان خندی. – نه 83 – طبقه 6 – اتاق 14 – کلینیک بیوتا – شعبه سهروردو – تلفن تماس: 02188764143 موبایل: 09383210315

واتس اپ: 10338 >اینستاگرام: beutaa_acade

شعبه دوم: تهران – هفت خز – گلبرگ شرقی – بین مهر و دردشت – پلاک 488 – کلینیک بیوتا شعبه هفت خز شماره تماس: 02177906354 – 02177939692 شماره موبایل: 0938321039692 شماره موبایل: 09383210315ClCl. پنجشنبه 9: 00 صبح – 20:00.

کلینیک پوست و مو بیوتا دارای دو شعبه و یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد. این کلینیک زیبایی در فضایی بزرگ، مدرن و مجهز واقع شده است که جدیدترین محصولات و تجهیزات زیبایی را با آخرین تکنولوژی ارائه می دهد. پذیرای جویندگان زیبایی در تهران می باشد. استفاده از توان، تجربه و تخصص یک تیم پزشکی حرفه ای و مجرب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان مطابق با استانداردهای اروپایی و آمریکایی. با این اطلاعات اگر به زیبایی پوست و موی خود اهمیت می دهید می توانید یک بار به کلینیک بیوتا مراجعه کنید و از خدمات ویژه و عالی آنها بهره مند شوید.

خدمات کلینیک:

  • لیزر موهای زائد، هیپوتراپی و ماساژ
  • تزریق ژل، روغن، بوتاکس، فیلر، پروفیل و جالپرو
  • مزوتراپی، ویژه صورت، پاکسازی پوست، مرطوب کننده و جوان کننده پوست
  • کاهش وزن و تناسب اندام، ماساژ درمانی و ریلکسیشن و پلکسور

سؤالات متداول:

1. بهترین کلینیک های زیبایی شرق تهران در کدام مناطق است؟

به طور کلی بهترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی شرق تهران در پارس، شریعتا و پیریزه تهران قرار دارند.

2 هنگام انتخاب بهترین نکات زیبایی چه کلینیک هایی را در نظر بگیرید؟

اگر می خواهید بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنید، برای مثال، باید شرایط و خدمات سالن را در نظر بگیرید. کیفیت تجهیزات آرایشی و موقعیت مکانی، سطح آموزش حرفه ای پرسنل، نوع و برند محصولات آرایشی، الزامات بهداشتی و قیمت خدمات را در نظر بگیرید و بر این اساس کلینیک زیبایی مناسب و مورد نظر را انتخاب کنید. ، تعداد و سختی. پوست. . مشکلات و ناهنجاری ها جزئی هستند و با مراقبت و پاکسازی صورت قابل درمان هستند. در غیر این صورت طبق تشخیص متخصص پوست صورت و پوست باید در چند دوره تمیز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا