روانشناسی

چرا بعضی مردان در دوره بارداری زن خیانت می‌کنند؟

در دوران بارداری به دلیل شرایط نامناسب و استرس زنان، رابطه منجمد می شود. گاهی اوقات ممکن است زنان در دوران بارداری مورد حمله قرار گیرند، اما اکنون موضوع بیشتر از مردان است. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به بررسی دلایل خیانت مردان در دوران بارداری می پردازیم

خیانت مردان در زمان بارداری

به طور کلی بارداری یک زن می تواند تاثیر مثبتی بر روابط زن و شوهر داشته باشد و صمیمیت بین آنها را افزایش دهد. از طرفی اگر در دوران بارداری تعامل و کنترلی در زندگی زناشویی وجود نداشته باشد، شرایط جدید ممکن است باعث نارضایتی، طلاق و حتی خیانت شود.

اضطراب تغییر از دلایل خیانت مردان در زمان بارداری

مردان نیز مانند زنان، در زمان انتظار برای تولد فرزند، در زمان آسانی با تغییرات مواجه می شوند، اما مردان در این دوران سخت نگران و نگران نیستند. مشکلاتی که مردان در دوران بارداری همسرشان با آن مواجه هستند عبارتند از ترس از بی توجهی زن، تغییر نگرش نسبت به رابطه جنسی، نگرانی و نگرانی در مورد سلامت فرزند، نگرانی در مورد سلامتی زن و ترس از تغییرات آینده. بچه آینده.. . زندگی تغییرات و ترس های زیادی در مورد آینده ایجاد کرد که مرد را گیج و عذاب می داد.

مرتبط  اضطراب کودکان و روش های مقابله با آن

تغییر در رابطه زناشویی از دلایل خیانت مردان در زمان بارداری

حقیقت این است که در دوران بارداری، رابطه جنسی با همسرتان محدود خواهد بود. دلیل اصلی کاهش رابطه جنسی زن و مرد در دوران بارداری ترس از آسیب رساندن به کودک است. توجه داشته باشید که منشا خیانت مردان در دوران بارداری نیازی به رابطه جنسی ندارد. خیانت همسر در دوران بارداری ممکن است به دلیل یک نیاز عاطفی نیز باشد، برای مثال نیاز به دیده شدن و مهم یا خاص تلقی شدن. برای یک رابطه عاطفی خوب، این مردان فقط خواستار یک رابطه نامشروع هستند، نه ازدواج.

جلوگیری از خیانت در دوران بارداری

اگرچه بارداری می تواند مشکلات زناشویی ایجاد کند، اما هنوز راه حل هایی برای جلوگیری از خیانت در دوران بارداری وجود دارد.

در مورد شرایط زندگی مشترک در دوران بارداری صحبت کنید

توانایی برقراری ارتباط برای بقای هر رابطه ای ضروری است، اما برای راحتی و خوشبختی زوجین در دوران بارداری نیز مهم است. به جای اینکه اجازه دهید این تغییر بزرگ زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد، به یاد داشته باشید که در مورد این تحولات با شریک زندگی خود صحبت کنید. حتی پس از تولد نوزاد، باز نگه داشتن خطوط ارتباطی، شنیدن صدای یکدیگر از طریق گریه های غمگین نوزاد بسیار دشوار است اما در عین حال بسیار مهم است.

به شوهرتان اعتماد به نفس دهید و به او توجه کنید

به شریک زندگی خود اطمینان دهید که او هنوز اول است. به نیازهای عاطفی شریکتان توجه کنید و بگذارید احساس کند که هنوز برای شما مهم هستند. شوهرتان را تشویق کنید تا بخشی از زندگی مشترک شما باشد و به او بگویید که پدر بزرگی خواهد بود تا اعتماد به نفس او را تقویت کند. شوهرتان را در برنامه های بارداری و زایمان شرکت دهید و روی مهارت های مهم والدین تمرکز کنید.

مرتبط  چگونه فردی دوست داشتنی باشیم؟

اگر ممنوعیت پزشکی ندارید از رابطه زناشویی امتناع نکنید

به طور کلی، اگر پزشک به شما اجازه رابطه جنسی را نداد، احتمال آسیب رساندن به نوزاد را رد نکنید. نگران نباشید، در شرایط عادی، رابطه جنسی در دوران بارداری به کودک آسیبی نمی رساند. کودک توسط کیسه آب، غشای مخاطی و ماهیچه های ضخیم دیواره رحم محافظت می شود.

برای حفظ و تقویت ارتباط عاطفی برنامه ریزی کنید

رابطه و عشق خود را در دوران بارداری در اولویت قرار دهید. به جای اینکه روزی ده بار به شوهرتان پیام دهید تا لباس های کثیف را پیدا کند و رنگ اتاق کودکتان را فراموش کنید، یک پیام عاشقانه بفرستید و بگویید دوستش دارید و نمی توانید منتظرش باشید. تمام کنید و ما به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع: وب سایت همیار عشق

مطالب پیشنهادی: این چهار مورد را که باید برای مردان انجام دهید بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا