روانشناسی

چگونه شوهر تنبل خود را زرنگ کنید؟

شوهرت تنبله؟ آیا او عمداً در کارهای خانه کمک نمی کند یا واقعاً تنبل است؟ در هر صورت عدم همکاری او آزاردهنده است و اغلب شما را خسته می کند. در این مقاله از مجله الکترونیکی بنوان به بیان ویژگی های یک فرد تنبل می پردازیم و نحوه برخورد با آن را توضیح می دهیم.

ویژگی های شوهر تنبل

1. او همیشه خسته به نظر می رسد. بلکه شامل نیازهای روح شما نیز می شود، اگر شوهرتان بدون هیچ توضیح منطقی از صحبت کردن یا بیرون رفتن اجتناب کند، تنبل است. این بیماری این است که اشیاء را زمین بگذارند و ظرف خالی بگذارند در خانه، کمی خاک جرم نیست، اما اگر انسان قصد داشته باشد این چیزها را پاک نکن، فقط تنبلی است، کاری می کند. برای سبک کردن بار کارهای روزانه، البته قبل از تصمیم گیری، لحظه ای فکر کنید و از خود بپرسید: “آیا بهانه منطقی است؟” این نشانه تنبلی همسرتان است.

4. برای کمک داوطلب نشوید

چه در پختن شام، چه شستن لباس‌ها، کمک به بچه‌ها در کارهای خانه، انجامش دهید، شوهر تنبل. او نشسته بود و تماشا می کرد، این شخص هرگز پیشنهاد کمک نکرد زیرا می ترسیدند پیشنهاد شما را نپذیرید و کار را انجام ندهید.

5. این کار شما را کاهش می دهد

یک مرد جوان ممکن است ادعا کند کاری که شما برای رابطه یا خانواده خود انجام می دهید باز و آسان است، اما خودش سعی نمی کند آن را انجام دهد. مراقبت از خانه و خانواده مهم است، بنابراین اجازه ندهید سخنان آزاردهنده او به امنیت شما آسیب برساند.

مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید عشق همسرتان واقعی است

نحوه برخورد با ویژگی های شوهر تنبل

1. به او بگویید چه احساسی دارید

ارتباط و صداقت پایه های یک رابطه موفق است. اگر احساس می کنید که شوهرتان به اندازه کافی به شما کمک نمی کند، نظر خود را بگویید.

2. فعالانه به او گوش دهید

شاید واقعاً این رفتار ناشی از تنبلی نیست و شوهر شما مشکل شخصیتی دارد. پس از ارائه ایده های خود، از آنها با گوش دادن و پرسیدن سؤال حمایت کنید.

3. کارهای خانه را به اشتراک بگذارید

از شوهرتان بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. سپس درباره نحوه اجرای آنها بحث کنید.

4. مهربان و با ملاحظه باشید

که تنبلی مرد ممکن است باعث شود شما هم احساس تنبلی کنید، اما بی تفاوتی مشکل را حل نمی کند. به جای انتقاد از رفتار او با صدای بلند، ساکت باشید، ساکت باشید.

5. به او احترام بگذارید

مردها دوست دارند قهرمان باشند و قهرمان بازی کنند. وقتی لطف کوچکی به شما می کنند آنها را تحسین کنید. در واقع، این ربطی به ویژگی های یک مرد تنبل ندارد!

6. سعی نکنید مشکل او را برطرف کنید

هرگز کاری را که او باید انجام دهد انجام ندهید. این به او می فهماند که آمادگی ندارد و کار خودش را انجام می دهد. صبور باشید و انتظارات خود را پایین بیاورید

از مقایسه دستاوردهای او با دیگران دست بردارید، او هیچ توقعی ندارد. مردم یک شبه تغییر نمی کنند، این یک روند طولانی است. شرایط فعلی را بپذیرید و برای بهبود برنامه ریزی کنید.

مرتبط  این افراد همیشه خوشحال هستند +ویدیو

سخن پایانی

درک و همدلی مهم است. به یاد داشته باشید که ارتباط کلید هر رابطه است! با مهارت های مدیریتی جدید می توانید به او انگیزه دهید تا تنبلی همسرش را کاهش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا