دکوراسیون داخلی

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذای بسته بندی شده در خانه چیزی است که بسیاری از خانم ها در طول روز با آن مواجه هستند و به روش های مختلف سعی می کنند بوی سوختن یا سرخ شدن را از بین ببرند. اگر ترفندهای مختلفی را برای از بین بردن بوی غذا در خانه امتحان کرده اید، اما به نتیجه دلخواهتان نرسیده اید و بوی غذا در خانه شما باقی می ماند؛ در این مقاله بنوانمگ با ما همراه باشید تا بهترین راه های از بین بردن بوی غذا در خانه را به شما معرفی کنیم.

بهترین روش از بین بردن بوی غذا

راه های مختلفی برای از بین بردن بوی غذا در خانه وجود دارد که موارد زیر بیشترین استفاده را دارند: اما برای گرفتن بهترین و سریع ترین نتیجه، می توانید پنجره را باز کنید و در صورت امکان یک پنجره را به جلو ببرید. پنجره به طوری که بوی نامطبوع به بیرون فرستاده شود.

استفاده از سیب زمینی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

یکی از راه های جالب و موثر برای از بین بردن بوی بد در خانه، استفاده از سیب زمینی است. زیرا سیب زمینی بسیار جاذب است. بنابراین می توانید سیب زمینی ها را از وسط نصف کنید و روی آن مقداری نمک بپاشید. سپس سیب زمینی را در محیط آشپزخانه قرار می دهند تا بوی محیط از بین برود.

مرتبط  ۸ روش ساده برای نظم دادن به کمد لباس‌ها

استفاده از چوب دارچین برای از بین بردن بوی غذا در خانه

دارچین علاوه بر از بین بردن بوی غذا در خانه، می تواند بوی نامطبوع را از بین ببرد. پس اگر مهمان دارید و می خواهید خانه تان بوی خوبی بدهد، مقداری دارچین را در یک کاسه آب بریزید و به مدت 5 دقیقه روی شعله گاز بگذارید، سپس بگذارید خنک شود و بوی آن از بین برود. کل خانه پهن شده بود.

روشن کردن شمع

اگر نمی دانید چگونه پس از صرف غذا خانه خود را به طور کامل خوشبو کنید، روشن کردن شمع می تواند گزینه خوبی باشد. در نتیجه می توانید یک شمع روشن کرده و در آشپزخانه بگذارید. در نهایت خواهید دید که آتش تمام بوی اتاق را گرفته است.

جوشاندن پوست مرکبات

استفاده از پوست مرکبات می تواند در رفع بوی غذا در خانه بسیار موثر باشد. برای این منظور می توانید از مرکبات مانند لیمو، پرتقال و نارنگی استفاده کنید. از آنجایی که لیمو فقط در تابستان موجود است، اگر مقداری لیمو را پوست بگیرید و یک ساعت در قابلمه بجوشانید، عطر آن در کل خانه پخش می شود.

استفاده از سرکه

سرکه سفید علاوه بر ضدعفونی کننده بودن، می تواند بوی باقی مانده غذای شب قبل را از بین ببرد. به همین دلیل یک فنجان سرکه را در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق گاز بگذارید و به مدت 15 دقیقه بپزید.

دم کردن یک فنجان قهوه

اگر خانه شما پر از بوی نامطبوع است، می توانید با یک تیر دو علامت بزنید و بو را از بین نبرید، در این زمان یک فنجان قهوه بنوشید.

مرتبط  یک بار برای همیشه به آشپزخانه خود نظم دهید

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یکی از مفیدترین مواد آشپزی است که برای مصارف مختلف استفاده می شود. استفاده جالب دیگر از بین بردن بوی بد خانه است. برای استفاده، می توانید یک کاسه پر از جوش شیرین را نیز روی محل قرار دهید تا شیرین تر شود.

روشن کردن تهویه

بهترین راه برای جلوگیری از ورود بوی غذا به خانه این است که آنها را از طریق هود یا فن پاک کنید. فراموش نکنید که فیلترها را به طور منظم تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا