دکوراسیون داخلی

این ایده دکوراسیون، آرامش اعصاب را به منزل شما بازمی‌گرداند

به لطف ایده آشپزخانه مینیمالیستی، فضای آشپزخانه شما دارای رنگ ها و رایحه های مجلل، مدرن و ساده و زیبا خواهد بود. مجله اینترنتی بنوان همیشه سعی دارد بهترین ایده ها را برای تغییر دکوراسیون منزل در اختیار شما قرار دهد، در این مقاله مجله پیشنهادات جالبی را برای شما آماده کرده است.

جذاب‌ترین ایده‌ های مینیمالیستی آشپزخانه

زندگی پرتلاطم دنیای امروز، انسان را به ساده سازی امور سوق داده است. امروزه مردان برای از بین بردن استرس و تنش بیرون از خانه به دنبال دکوراسیون منزل ساده و در عین حال مجلل هستند. ایده ای که فضای داخلی خانه را از شلوغی های غیر ضروری دور نگه می دارد. در اینجا ایده های جذاب و کلاسیک آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم.

طراحی آشپزخانه یکپارچه سفید

اگر از آشپزخانه نامرتب اجتناب می کنید، این ایده عالی برای شماست. آشپزخانه بدون استفاده از رنگ های سفید و دیگر رنگ ها هماهنگ و زیبا است. اگر می خواهید از رنگی غیر از سفید استفاده کنید، حتما رنگ های خنثی و سبز را انتخاب کنید. این ایده یکی از آن ایده های مینیمالیستی آشپزخانه است که هرگز از مد نمی افتد و همیشه جذابیت خاص خود را دارد.

تمرکز روی زیباترین مواد ممکن

یکی از زیباترین مواد برای طراحی آشپزخانه مینیمال، سنگ مرمر است. سنگ مرمر دارای طرح ها و رنگ های زیبایی است. و تقریباً روی هر سطحی قابل استفاده است.از این متریال می توان برای ساخت میز و کابینت و کف آشپزخانه استفاده کرد. در حالی که ترکیب چوب و ام دی اف به آشپزخانه شما ساختار و شخصیت می بخشد.

مرتبط  این پرده شیک را در خانه بدوزید +ویدیو

از جذابیت طرح‌های تک‌رنگ غافل نشوید

در مفهوم آشپزخانه مینیمالیستی، آشپزخانه سفید تازه، ظریف، ظریف و مدرن غیرقابل انکار است. اما به یاد داشته باشید که چنین آشپزخانه هایی نیاز به نگهداری منظم دارند. اگر نمی توانید آشپزخانه را تمیز کنید و هر روز سطح چرب آن را پاک کنید، رنگ های دیگر به خصوص تیره را انتخاب کنید. برای ظرافت بیشتر در این رنگ می توانید از رنگ مات یا حتی لاک براق استفاده کنید.

تاثیر مواد پایدار و سازگار با محیط در قلب آشپزخانه

حس بی نهایت را تنها می توان با استفاده از مواد پایدار و سازگار با محیط زیست یا مواد بازیافتی به یک آشپزخانه مینیمالیستی اضافه کرد. مواد بازیافتی در ایده های آشپزخانه مینیمالیستی برای کسانی که می خواهند اصالت و شخصیت را به طراحی آشپزخانه مدرن بیافزایند یا میراث یک خانه سنتی را تقویت کنند برجسته می شوند. آینه های عتیقه، کاشی های اصلاح شده و کابینت های چوبی اصلاح شده بهترین مواد برای این کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا