معرفی بهترین ها

بهترین و با سابقه ترین صرافی در تهران [آدرس +شماره تماس]

لیست بهترین و با سابقه ترین صرافی در تهران

1.صرافی و سکه فروشی یاران

آدرس: تهران – بین طبقه اول و دوم صادقیه – نقطه شروع ستارخان – پ. 1152 – شماره تماس بورس یاران: 02144247331 اینستاگرام: روز مبادله و زمان مبادله:

– شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:15 – 18:30

– پنجشنبه از ساعت 9:15 تا 15: 00.

صرافی آران با بیش از 20 سال سابقه یکی از بهترین صرافی های تهران می باشد. این کسب و کار با هدف ارائه خدمات با کیفیت به عموم مردم به ویژه شهروندان تهرانی با جمع آوری و فروش انواع سکه و سکه آغاز به کار کرد و تاکنون موفق بوده است. بنابراین، آنها با ارائه انواع ارزها و سکه ها به مشتریان، عمدتا نیازهای سرمایه گذاری خود را در این بازار بسیار سودآور و پر نوسان برآورده می کنند. برای خرید سکه و بهره مندی از خدمات بی نظیر و ممتاز آن می توانید به این صرافی مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش سکه با شماره بالا تماس حاصل فرمایید.

2.صرافی دی

آدرس: تهرانو – خیابان ولیعصر

ما می توانیم در مورد DExchange صحبت کنیم زیرا تقریباً 15 سال تجربه و سابقه خوبی به عنوان یکی از بهترین صرافی های تهران دارد. این صرافی شامل تیمی از متخصصان و کارشناسان مجرب است. و بهترین برنامه ها را برای خرید و فروش ارز و سکه به مشتریان خود ارائه می دهد. در واقع صرافی دی تحت حمایت بانک دی است و ارتباط گسترده و پایداری با شبکه کارگزاری بین المللی دارد که به این معناست که خدمات مالی و سرمایه گذاری خوبی به سرمایه گذاران ارائه کرده است. و تایید سپرده موفق دریافت کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری سودآور، پایدار و مطمئن در بازار ارز و سکه هستید، برای اطلاعات بیشتر به روز بورس بیایید. لطفا نرخ روز ارز و سکه را در سایت بررسی کنید و درخواست خرید و فروش را ثبت کنید. www.dayexchange.ir

مرتبط  بهترین شیرینی فروشی تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

3.صرافی تهران

آدرس: تهران – خیابان ستارخان – بین طبقه اول و دوم صادقیه – جنب مسجد امام جعفر صادق – پلاک 1182 – شماره تماس صرافی تهران: 02144225797 – 02144211212 اینستاگرام: sarafi.tehran ایمیل:

صرافی تهران یکی از مطمئن ترین و بهترین صرافی های تهران است. این صرافی با بیش از 15 سال سابقه و تجربه قابل اعتماد با گروهی از کارشناسان و متخصصان و همچنین گردشگرانی که علاقه مند به خرید و فروش انواع ارز هستند، بهترین صرافی در تهران می باشد. صرافی مجاز به فروش ارز به بانک ها و غیر بانک ها از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. به این ترتیب می توانید انواع طلا، نقره و سکه را روی این پلتفرم امن خرید و فروش کنید. برای درخواست و دریافت دستورالعمل به سایت بورس تهران مراجعه کنید یا با شماره فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • خرید و فروش انواع سکه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران توسط متخصصین مجرب و متخصص.
  • خرید و فروش سکه های یادبود تولیدی بانک مرکزی در دوره های مختلف با توجه به تجربه و دوره خاص.
  • خرید و فروش انواع ارزهای رایج و گرانبها در سراسر دنیا با اولویت با بهترین قیمت و همچنین چاپ سریال دلار، یورو، پوند انگلیس، دینار عراق، لیر ترکیه و لیر چین. یوان در حین فروش برای مشتریان واقعی ارسال می شود.
  • کادر مجرب و آشنا به قوانین مالی و بانکی بسیاری از کشورهای جهان در اسرع وقت حواله های خارجی را به تمامی بانک های معتبر دنیا ارسال و به حساب های حقیقی (شخصی) یا حقوقی (شرکتی) و با حداقل کارمزد واریز می کنند. .
  • حواله ارزی را با صورت حساب رسمی بانکی به صورت ارزی قبول کنید و به ریال ایرانی پرداخت کنید.
  • برای پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های بین المللی، مقادیر اندکی دلار و یورو را به یک حساب بانکی ویژه ارسال کنید. آموزش دانشگاهی خوابگاه های دانشجویی، هتل ها و نمایشگاه مقالات علمی
  • شما می توانید از طریق Western Union، Ria، MoneyGram و Money و نقاط تحویل ارز در سراسر جهان وجود دارد.
  • انتقال پول روزانه و دستی با نرخ پایین به شهرهای بزرگ در سراسر جهان به دلار، یورو یا ارز محلی از طریق کارگزاران مورد اعتماد فهرست شده در زیر.
مرتبط  بهترین آتلیه عکاسی تهران در سال 1403 کجاست؟ آدرس +شماره تماس

4.صرافی آرین

آدرس: تهران – خیابان ملاصدرا – انتهای خیابان شیراز شمالی – ساختمان ایران سکنا – پ 234 – صرافی آرین شماره تماس: 02188059201 – 02188057967 اینستاگرام: arianexchange ایمیل: info@arianexchange.com

اگر همچنان به دنبال چت در تهران هستید با سابقه و تجربه به چت آرین بیایید. این شرکت با بیش از ده سال سابقه متشکل از تیمی متخصص و متخصص می باشد. لذا علاوه بر مشاوره عمومی و خصوصی، مبادلات ارزی و خرید و فروش کوتاه مدت سکه طلا و نقره را انجام می دهند. صرافی آرین تمام انرژی، تجربه و دانش خود را برای ارائه خدمات ارزشمند و با کیفیت به مشتریان خود به کار گرفته و تاکنون موفق بوده است. فرصت خود را از دست ندهید و به جمع مشتریان راضی از این پیشنهاد عالی در تهران بپیوندید.

سؤالات متداول:

1- آیا سکه های دولتی در بورس اوراق بهادار تهران فروخته می شود؟

بله، در حال حاضر کلیه ارزهای مورد نیاز مشتریان در بورس تهران معامله و معامله می شود. اما به دلیل نوسان ارزش آن نمی توان آن را پول ملی نامید. نرخ ارز بر اساس تغییرات حاشیه ناخالص محاسبه و به مشتریان ارائه می شود.

2- برای خرید و فروش ارز در تهران چه مدارکی لازم است؟

ارز اگر می خواهید خرید و فروش کنید. در صرافی تهران، کارت ملی، کارت عضویت بانک شتاب، نام متقاضی و شماره تلفن همراه شما. همچنین برای خرید و فروش ارز باید فرمی را پر کنید و به صرافی تحویل دهید 3- بهترین صرافی تهران کیست؟ توان ایران، د.، تهران، صرافی آرین ذکر شد.

مرتبط  بهترین دندانپزشک در کرج کجاست؟ آدرس +شماره تماس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا