معرفی بهترین ها

بهترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کجاست ؟ [شماره تماس]

لیست بهترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی تهران

1.تعمیرگاه تخصصی روشاید سرویس

آدرس: تهران – ستارخان – خیابان شادمر خیابان شادمر – کوچه گل جام – پ 2 – سرویس روشیده
شماره تماس 02126137021 – 02166575710 – 0214441849 – 021441849 – 021441849 – 021441849 – 021441849 – 021441849 – 020218 – 021441849 – 021441849 – 02126137021 849 127

سرویس رشد با سه دهه سابقه و سابقه چشمگیر در تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی یکی از بهترین مراکز ماشین لباسشویی در تهران می باشد. این مجموعه از یک مرکز تعمیرات بزرگ، مدرن و مجهز با کادری از تعمیرکاران و سرویسکاران ماهر و با تجربه برای بازرسی و تعمیر ماشین لباسشویی بهره می برد. به این ترتیب ایرادات انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک، ماشین لباسشویی دوبل، مینی لباسشویی و … در مدت زمان کوتاهی شناسایی، اصلاح و تعمیر می شود. حضور سریع و به موقع در این محل، عیب یابی استثنایی و استاندارد، عیب یابی و استفاده از لوازم یدکی و تجهیزات اورجینال چیزی است که این کارواش در تهران را متمایز کرده و رضایت مشتریان را تا کنون به همراه داشته است. . جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ادعای عیب یابی، تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی با شماره های فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • نصب، نگهداری و تعمیر انواع ماشین لباسشویی
  • نصب، سرویس و تعمیر سردخانه
  • نصب، سرویس و تعمیر با هم
  • مونتاژ، نگهداری و تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی
  • نصب، سرویس و تعمیر جاروبرقی، اجاق گاز، فر، مایکروفر، تلویزیون و کولر گازی (لوازم جانبی)

قبل از اینکه بهترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران را معرفی کنیم، مقاله ما در مورد تعمیر تلویزیون در تهران را بخوانید.

مرتبط  بهترین و حرفه ای ترین سالن زیبایی در تهرانپارس کجاست؟ + خدمات

2.تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی تهران سرویس کاران

آدرس: تهران – شهر گرب – مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کاران تهران تماس: 02122130734 اینستاگرام: tehranservicekaran ایمیل: tehranservicekaran@gmail.com
سرویسکاران تهران بیش از بیست سال سابقه و تجربه تاریخی دارد. یکی از بهترین مراکز عیب یابی و ماشین لباسشویی در تهران. مجموعه ای بی نظیر تعمیرات انواع لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی در غرب تهران واقع شده است و بهترین خدمات را برای بهره مندی از کادر مجرب و کارشناسان تعمیر به مشتریان ارائه می دهد. گفتنی است این گروه از تخصص خود برای تعمیر و نگهداری انواع لوازم الکترونیکی و خانگی با لوازم اورجینال استفاده می کند. بنابراین می توانید از کیفیت خدمات مطمئن باشید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه پروژه های انجام شده و جلب رضایت مشتری به وب سایت tehranservicekaran در اینستاگرام مراجعه کنید.

خدمات:

  • ما تعمیرات انواع مدل ها و برندهای ماشین لباسشویی را انجام می دهیم.
  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر انواع کانتینر و سیستم تهویه مطبوع
  • تعمیر ماشین ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی
  • تعمیر میز گاز، اجاق گاز، اجاق گاز، هود آشپزخانه و اسپرسوساز

3.تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی دکتر آچار

آدرس: تهران – خیابان مرتضوی – بعد از پل نواب – خیابان فرهنگیان – پ. 59

شماره تماس: 02166178763

شماره همراه: 09124573404

دکتر. همچنین Ashar به دلیل بهره مندی از تیم تعمیرات حرفه ای و کارآمد با بازرسان و نیروهای مجرب، در لیست بهترین مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران قرار دارد. این تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی با تجربه ای چشمگیر در کسب و کار نزدیک به دو دهه، تمام تلاش خود را برای بازرسی، تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی و دیجیتال به ویژه ماشین لباسشویی به بهترین نحو به کار بسته است. تمامی کارشناسان این مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران دارای مجوز قانونی از انجمن فنی و حرفه ای کشور بوده و با آگاهی از تمامی مشکلات انواع ماشین لباسشویی متعهد به ارائه خدمات استثنایی به شهروندان تهرانی می باشند. و شهرها. پس فرصت را از دست ندهید و با مشتریان Dr. آشار همیشه راضی است و مشکلات ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی شما را حل می کند.

مرتبط  بهترین و با سابقه ترین آژانس مسافرتی در تهران کجاست؟ شماره تماس

خدمات:

  • تعمیر، نگهداری و سرویس کلیه ماشین های لباسشویی، ظرفشویی و پکیج
  • عیب یابی، تعمیر و نگهداری یخچال، فریزر، یخچال، مایکروفر و اجاق گازی.
  • تعمیر، تعمیر و سرویس اجاق گاز، اجاق گاز کار، جاروبرقی. کولر و آبگرمکن
  • تعمیر و نگهداری هود، کولر آبی، کولر آبی و قهوه ساز
  • عیب یابی، تعمیر و سرویس قطعات، تلویزیون و سایر لوازم برقی و خانگی

4.تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سانا سرویس

آدرس: تهران – نامی امیر حصور – خیابان اقباتان – ب. 30 – تعمیرگاه لوازم خانگی ثنا سوا

شماره تماس: 02166744296 – 02188407053 – 02177639754 – 02177639754 – 02133331029 موبایل. >

سرویس خرما بهترین در عیب یابی، تعمیر و نگهداری لوازم خانگی قدیمی است. مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران با نزدیک به نیم قرن تجربه و سابقه کاری عالی، دارای کارشناسان تعمیرات و نیروهای خدماتی ماهر و مجرب می باشد. این یک ساخت سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان نزدیک است. از طرفی استفاده از قطعات مرغوب و قطعات اورجینال سطح خدمات این تعمیرگاه را افزایش داده و بیشترین رضایت مشتری را از این تعمیرگاه ماشین لباسشویی و لوازم خانگی شاهد بوده ایم. تجهیزات در تهران. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان درخواست تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی تماس گرفته و با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • عیب یابی و تعمیر انواع ماشین لباسشویی
  • عیب یابی، نگهداری و سرویس ماشین ظرفشویی
  • و همچنین تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر و قطعات کولر گازی

5.مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی دکتر تعمیرکار

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – پل صدر – خیابان ستار کشانی – خیابان غلامرضا کشانی – پ 7 – دکتر مرکز تعمیرات ویژه لوازم خانگی نیم فرکار شماره تماس: 02122827437 – 02156389648 شماره همراه: 0912460126: info@drtamirkar.com

تولید کننده با سابقه عالی در عیب یابی و تعمیر 1 سال بهترین تجربه عیب یابی لوازم خانگی در تعمیر و تعمیر لوازم خانگی به عنوان یکی از مراکز عیب یابی و عیب یابی. در تهران مورد ارزیابی قرار گرفت. این مرکز تخصصی تعمیرات با بهره گیری از توان، تجربه و تخصص مکانیک ها و نیروهای خدماتی حرفه ای و مجرب، تاکنون خدمات بسیار خوبی را به مردم تهران ارائه کرده است. سرعت کار، کیفیت ساخت و استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت اصلی از ویژگی های این تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران است. به طوری که پس از ثبت درخواست، تیم سازنده و سرویس دهنده در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر شده و ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی و برقی را تعمیر می کنند. دریغ نکنید و به مشتریان این کارگاه لوازم برقی و لوازم خانگی بپیوندید و از خدمات شخصی، کیفیت و قیمت مناسب بهره مند شوید.

مرتبط  بهترین مرکز تعمیر گوشی آیفون در تهران + شماره تماس و خدمات

خدمات:

  • تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی با برندهای مختلف
  • تعمیر پکیج های تهویه مطبوع و گرمایش.
  • تعمیر تلویزیون، سینمای خانگی و سایر تجهیزات صوتی و تصویری
  • تعمیر و نگهداری یخچال فریزر و فریزر مستقیم و کولر آبی
  • تعمیر اجاق گاز و اجاق گاز و اجاق گاز داخلی

سؤالات متداول:

1- دلیل اصلی جابجایی و چرخش ماشین لباسشویی روی زمین چیست؟

معمولاً ماشین لباسشویی به دلیل ناهمواری در کف و قرارگیری نادرست پاها شروع به لرزیدن و غلتیدن می کند. برای رفع مشکل باید پایه های ماشین لباسشویی را با توجه به کف ماشین لباسشویی نگه داشت و تنظیم کرد.

2- آیا امکان عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در منزل وجود دارد؟
< br > بله، در حال حاضر اکثر مراکز عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی را ارائه می دهند. br>
بسته به نوع و شدت مشکل، هزینه عیب یابی، تعمیر و کارکرد ماشین لباسشویی متفاوت است. بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را تعیین کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا