دکوراسیون داخلی

۶ ترفند ساده برای مرتب کردن اصولی کمد لباس

آیا شما فردی هستید که همیشه مشغول مرتب کردن کمد خود هستید؟ مجله اینترنتی بنوان در این مقاله شما را با روش های آسان نظم دادن به لباس ها در کمد آشنا می کند.

روش‌های مختلف برای مرتب کردن کمد

استفاده از روش های مختلف برای چیدمان قفسه ها همیشه خانه شما را مرتب نگه می دارد. در اینجا ما چند راه ساده برای انجام آن را به شما می گوییم.

 مرتب‌سازی بر اساس نوع پوشاک

در این روش لباس ها بر اساس نوع دسته بندی می شوند. به عنوان مثال، لباس های رسمی در یک قسمت از کمد و لباس های ورزشی در قسمتی دیگر ذخیره می شوند. روش طبقه بندی لباس ها بسیار ساده است و به شما کمک می کند آنها را بر اساس نیاز و کاربری خود مرتب کنید.

مرتب‌سازی بر اساس فصل

انتخاب کمد لباس با توجه به فصل به این صورت است که یک طرف لباس های زمستانی و در طرف دیگر لباس های تابستانی قرار می گیرند. این روش به شما کمک می کند تا لباس هایی را که در فصل جاری استفاده نمی شود در قسمت دیگری از کمد بچینید و در نتیجه فضای بیشتری برای لباس های فصل جاری داشته باشید.

 مرتب‌سازی بر اساس رنگ

این روشی برای ترکیب لباس با رنگ های مشابه است. این تکنیک به شما کمک می کند لباس های نامتناسب را پیدا کنید و به راحتی آن ها را با لباس های مشابه ست کنید.

مرتبط  بهترین زمان کاشت سبزه عید +ویدیو

مرتب‌سازی بر اساس اندازه

شما می توانید کمد لباس خود را با توجه به اندازه لباس خود مرتب کنید. به عنوان مثال، لباس های بزرگتر در بالا و لباس های کوچکتر در پایین هستند.

مرتب‌سازی بر اساس استفاده

به این ترتیب لباس ها بر اساس دفعات استفاده مرتب می شوند. به عبارت دیگر، لباس های پرکاربرد برای دسترسی آسان در جای مناسب قرار می گیرند. این روش به شما کمک می کند لباسی را که بیشتر استفاده می کنید پیدا کنید.

مرتب‌سازی بر اساس نوع پارچه

به این ترتیب لباس ها بر اساس نوع لباس دسته بندی می شوند. برای مثال، کتانی در یک محفظه و چرم در محفظه ای دیگر نگهداری می شود. این روش به شما کمک می کند لباس های خود را با توجه به نوع لباسشان مرتب کنید و تا حد امکان در کمد خود نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا