معرفی بهترین ها

بهترین مؤسسه مهاجرتی تهران: خدمات، شماره تماس و تاریخچه فعالیت

لیست بهترین موسسه مهاجرتی تهران

1.مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا

آدرس: شعبه زعفرانیه: تهران – خیابان ولیعصر (عج) – تقاطع پسیانی و زعفرانیه – 80 2880 تماس: 02143000071 شعبه سعادت آبادی: تهران – شهرک گرب – بلوار دریا – خیابان موج. – بدون ریتمیک توحید 4 <- br>
شماره تماس: 02191003558

اینستاگرام: parsicanada

  • درباره مؤسسه:

پارسی کانادا یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران می باشد. اداره مهاجرت تهران با بیش از دو دهه سابقه در ارائه خدمات تخصصی مهاجرت و اقامت دائم خارج از کشور موفق به جذب متقاضیان به تهران و شهرستان ها شده است. البته این موفقیت و کیفیت خدمات مرکز مهاجرتی پارسی کانادا تصادفی نیست، بلکه حاصل کادری متخصص و متخصص و آشنا به الزامات و قوانین مهاجرت و اجرای کلیه مراحل قانونی اداری می باشد. و القاعده قوانین کشور مبدا و مقصد بنابراین، اگر می خواهید برای زندگی، کار، تحصیل و غیره به یکی از کشورهای اروپایی، آمریکا، آفریقا، آسیا بروید، این کادر حرفه ای و با تجربه خوب را ترجیح دهید (در مورد آن بیشتر) . 1200 مورد موفق مهاجرتی). ). جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، تعیین وقت و ارسال درخواست مهاجرت با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات مؤسسه:

  • کار، تحصیل، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی در کانادا
  • مهاجرت به استرالیا، ویزای کار استرالیا، تحصیل و سرمایه گذاری در استرالیا
  • مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و گردشگری در آلمان
  • مهاجرت دائم و موقت به کشورهای حاشیه خلیج فارس، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، قبرس و فرانسه

2.مؤسسه حقوقی و مهاجرتی رجبی

آدرس:

دفتر مرکزی: تهران – بلوار میرداماد – پشت پمپ بنزین – پ. 183
3 – 02144008427
شماره تلفن: 09055071093

017055r. رجبی یکی از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان در زمینه حقوق و مهاجرت است. بنابراین بهترین شرایط را برای استخدام بهترین افراد و ارائه خدمات مهاجرتی بر اساس دانش جدید فراهم کرده اند. ما با بیش از ده سال تجربه و تیمی متخصص، مشاوره جامع و تخصصی را با کیفیت بالا و نتایج مطلوب تا به امروز به مشتریان ارائه می دهیم. از جمله ویژگی های منحصر به فرد شرکت مهاجرتی تهران می توان به بهره مندی از متخصصین و مشاوران مجرب، مشاوره رایگان 24 ساعته، ثبت سریع درخواست مهاجرت و پیگیری پرونده تا انتها اشاره کرد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و با یک آژانس مجرب با سابقه عالی اقامت دائم و موقت در کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی تماس بگیرید.

خدمات مؤسسه:

  • نکات کلی و اختصاصی برای انتخاب بهترین روش مهاجرت از کارشناسان مجرب
  • ثبت درخواست مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور و نظارت مستمر تا نتیجه
  • مشاغل، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی در اروپا، آمریکا و آسیا
  • درخواست را به سفارت ارسال کنید و اجازه اقامت دائم و اجازه اقامت موقت متقاضی را دریافت کنید
مرتبط  "بهترین مراکز تخصصی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران: آدرس، اطلاعات تماس و راه های ارتباطی"

3.مؤسسه مهاجرتی ملک پور

آدرس: تهران – سادات آباد – بلوار سالو شرقی – نرسیده به میدان پلهان – طبقه 11 – طبقه سوم – منطقه 4 – اداره مهاجرت ملک پور

شماره تماس: 02149196000

گرم: mie.malekpour < br>

موسسه مهاجرتی ملک پور یکی از بهترین موسسات مهاجرتی تهران با مدیریت توانمند و مجرب وکیل امیر محمد ملک پور می باشد. این موسسه با سالها تجربه در ارائه خدمات حقوقی و مهاجرتی توانسته خدمات بسیار خوبی را به شهروندان تهرانی ارائه دهد. البته دامنه فعالیت این موسسه تنها به خدمات حقوقی و مهاجرت محدود نمی شود و امروزه شاهد حضور پر رنگ این موسسه در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، وکلای سایر کشورها و موسسات کارگری هستیم. موسسه ملک پور به منظور ارائه خدمات منحصر به فرد، کارآمد و مطلوب، با بهره گیری از نیروی انسانی آموزش دیده و مجرب، با رعایت دقیق مراحل قانونی درخواست های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی، اقامت دائم و لذت بخشی را در اختیار شما قرار داده است. برای متقاضیان. در این توضیحات کلیک کنید، در صورت تمایل به انجام مراحل قانونی اقامت کوتاه مدت در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی تماس بگیرید – با کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی ملک پور تماس بگیرید.

خدمات در بنیاد موسسه مهاجرتی مالک پور:

  • آلمان، اتریش، فرانسه، روسیه و دانمارک
  • مهاجرت به سوئد، سوئیس، فنلاند، هلند و نروژ
  • مهاجرت به انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند
  • مهاجران از مجارستان، جمهوری چک، قبرس، سنگاپور و ترکیه

4.مؤسسه مهاجرتی و کاریابی بین المللی شادا

آدرس: تهران – شریعتی – بالاتر از باغ سفارت انگلیس – ساختمان سفارت – طبقه ششم – واحد B6 – اداره مهاجرت شادا تماس: 02191009946 اینستاگرام: shadavisa

موسسه مهاجرت شادا یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران است که با بهره گیری از تیمی از مشاوران و کارشناسان مجرب، خدمات مهاجرتی را بر اساس استانداردها و قوانین جهانی ارائه می دهد. البته موفقیت، محبوبیت و محبوبیت این سازمان مهاجر تصادفی نیست و حاصل کار مستمر گروهی فعال از ذهن های آرمان گرا است. به این ترتیب می توانند با تمام قوا وارد عرصه مهاجرت به خارج از کشور شوند و از این طریق کاندیداهای زیادی با هدف در زمینه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و مهاجرت توریستی به دست بیاورند. سرعت عمل، رعایت اخلاق حرفه ای، ایجاد اعتماد و حفظ منافع مادی و معنوی مشتریان از ویژگی های این آژانس مهاجرتی تهران است. کارشناسان متعهد و مجرب در این مرکز مهاجرتی هم اکنون میزبان شما هستند و در کمترین زمان ممکن اسکان دائم و موقت شما را پردازش کرده و بستر مناسب را برای مهاجرت شما فراهم می کنند. پس اگر در امر مهاجرت جدی هستید، از این فرصت استفاده کنید و به گروه مشتریان بهترین موسسات مهاجرتی تهران بپیوندید.

خدمات مؤسسه:

  • کارشناسان کارشناسانی هستند که درخواست ها را ارزیابی و به مراجع ذیربط ارائه می کنند.
  • مشاوره در مورد بهترین راه برای اخذ اقامت دائم و موقت خارج از کشور
  • مشاوره تخصصی در مورد قانون مهاجرت. و اطلاعاتی را در مورد روش کلی مهاجرت به متقاضیان ارائه می دهد.
  • ترجمه خصوصی اسناد و مدارک، کاریابی بین المللی و کاریابی
  • ارائه مشاوره در زمینه تهیه صورت های مالی شرکت و ارائه کارشناسی اموال
  • صدور مدارک خاص و ویژه جهت اخذ شغل و مدرک
  • برگزاری آموزش مصاحبه فنی، برگزاری آزمون های آزمایشی و برگزاری دوره های PTE
  • مدیریت امور تابعیت و ارائه خدمات حقوقی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
مرتبط  بهترین و با سابقه ترین آژانس مسافرتی در تهران کجاست؟ شماره تماس

5.مؤسسه مهاجرتی آوام

آدرس: تهران – خ. شهید بهشتی – خ. احمد قاصر (بخارست) – خیابان 11 – پلاک 1 – طبقه 4 – واحد 9 – موسسه مهاجرتی آووم شماره تماس: 02190003515 آووم بهترین و قدیمی ترین موسسه مهاجرتی تهران است. این موسسه دارای گروهی از مشاوران حرفه ای و کارشناسان خبره است که متقاضی را در تمامی مراحل جستجوی مسکن دائم و موقت همراهی می کنند. از طرفی این موسسه خدمات مشاوره ای، حقوقی و مهاجرتی بسیار خوبی ارائه می دهد که به اعتماد سازی و رضایت مشتریان و افزایش متقاضیان مهاجرت در موسسه اوام کمک می کند. از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این موسسه می توان به مجوز رسمی از وزارت علوم، متخصصان و کارشناسان با تجربه در زمینه مهاجرت، پشتیبانی و دوستی همیشگی تا نتیجه نهایی و هزینه های وکالت برای ویزای برگشت اشاره کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت درخواست شهر با شماره فوق تماس حاصل فرمایید

خدمات موسسه:

  • ارائه خدمات ویزای دانشجویی، ویزای کار و ویزای استارت.
  • مهاجرت به آلمان، سوئد، فرانسه و چین
  • مهاجرت به انگلستان، استرالیا، هلند و ایتالیا
  • مهاجرت به روسیه، ترکیه، کانادا، اتریش و مجارستان

6.مؤسسه مهاجرتی صبا ویزا

آدرس: تهران – خیابان

آژانس مهاجرتی صبا با سالها تجربه و سابقه کاری عالی یکی از بهترین موسسات مهاجرتی تهران می باشد. این آژانس مهاجرتی در تهران با ترسیم اهداف بلندمدت و در نظر گرفتن متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی، تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان را جذب کرده است. ارائه خدمات عالی به مشتریان در مدت زمان کوتاه با تسلط بر امور حقوقی و مهاجرتی. در واقع او تا به امروز موفق بوده و کارنامه بزرگی دارد. اگر می خواهید در اسرع وقت ویزای مهاجرتی مقصد خود را دریافت کنید، حتما به این آژانس مهاجرتی مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت و منحصر به فرد آنها بهره مند شوید.

  • اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت، تامین مالی و تملک ملک
  • مهاجرت به کانادا، فرانسه، سوئد و آلمان
  • کشور پرتغال مجارستان اوکراین ایتالیا ارسال به اسپانیا و هلند.
  • پذیرش تحصیل در اروپا، آمریکا و آسیا
  • آموزش، گردشگری، استخدام، ویزای تجاری، تعیین و صدور ویزای ورود

7.مؤسسه مهاجرتی حامی مهاجر

آدرس: تهران – مرزداران – خیابان ابراهیمی – برج الوند – طبقه 11 شمالی – آژانس حمایت از مهاجرین

شماره تماس: 02148000957

اینستاگرام: hamimohajer

حامی مهاجر یکی دیگر از آژانس های مهاجرتی عالی و قدیمی در تهران است. این تیم تخصصی دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف مهاجرت، رسیدگی به ویزا و … می باشد. بر اساس استانداردها و قوانین جهانی بهترین خدمات را به داوطلبان ارائه می دهد. در حال حاضر شاهد عملکرد روان و کارآمد این آژانس مهاجرتی تهران هستیم و کیفیت و سرعت خدمات رسانی به مشتریان و نظارت مستمر توسط تیم مشاوران و کارشناسان پشتیبانی مهاجرت کاملا رضایت بخش است.

مرتبط  معرفی بهترین و حرفه ای ترین سالن زیبایی در شرق تهران + آدرس (آپدیت 1403)

>

خدمات مؤسسه:

  • ویزای تحصیلی برای آمریکایی ها، کانادایی ها و ترکیه
  • ویزای تحصیلی برای قبرس شمالی، ایتالیا و روسیه
  • اخذ اقامت دائم آمریکا، کانادا، ترکیه و امارات متحده عربی
  • مشاوره عمومی و اختصاصی در مورد انتخاب بهترین و سریعترین راه برای جابجایی دائم و موقت

8.مؤسسه مهاجرتی هرمس اپلای

آدرس: تهران – زعفرانیه – خیابان اردبیلی – پ. 100 – طبقه 4 – واحد 401 – هرمس اپلای شماره دفتر مهاجرت: 0219107070170 – 02128111107 شماره تلفن: 090319595971919595959595959595959> Whats. village.up.

هرمس اپلای یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران است. این شرکت با نزدیک به 10 سال سابقه و ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت توانسته است نظر بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند. موسسه مهاجرتی هرمس فعالیت خود را برای ارائه خدمات جدید و اخذ مهاجرت و اقامت در مدت زمان کوتاه آغاز کرد تا بتواند خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. به طوری که کارشناسان و مشاوران این خانه از ابتدا تا انتهای پروسه مهاجرت در کنار متقاضی می مانند و مشاوره و راهنمایی های لازم را انجام می دهند، بهترین راه را برای متقاضی فراهم کردند. آمارهای موجود برای کار این آژانس شامل دویست هزار مشاوره و بیش از 280 پرونده موفق مهاجرتی است و رضایت مشتریان گواهی بر کیفیت خدمات این آژانس است. پس فرصت را از دست ندهید و به تیم متقاضیان راضی در موسسه هرمس بپیوندید تا سریع و آسان پایین بیایید.

خدمات مؤسسه:

  • تحصیل در ترکیه، آلمان، کانادا و استرالیا
  • تحصیل در مجارستان، آمریکا، سوئد و پزشکی در ترکیه
  • در ترکیه، استرالیا، کانادا و آلمان زندگی می کند
  • او در انگلستان، ایتالیا، سوئد و فرانسه زندگی می کند
  • ویزای کار آلمان، کانادا، استرالیا و…
  • ویزای شینگن، اکسپرس اینتری به کانادا، فرانشیز آلمان و خرید تجاری در آلمان

سؤالات متداول:

1- مهمترین ویژگی های بهترین آژانس مهاجرتی تهران چیست: ارائه بهترین و سریعترین راه برای اخذ ویزا و مهاجرت دائم یا موقت در زمانی که هنوز در حال بررسی درخواست خود هستید
متقاضیان مهاجرت تحصیلی و کار حرفه ای می باشد. یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت دائم یا موقت به کشوری دیگر. کشور مقصد و شرایط تغییر خواهد کرد. بنابراین نمی توان ثابت ها و مقادیر خاص را تعیین کرد. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه می خواهید لطفا با کارشناسان و مشاوران آژانس مهاجرتی انتخابی خود تماس بگیرید.

مؤسسه مهاجرتی تهران با سال‌ها تجربه درخشان، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات مهاجرتی در ایران شناخته می‌شود. این مؤسسه با تیمی متخصص و حرفه‌ای، خدمات متنوعی از جمله مشاوره و راهنمایی در زمینه اقامت دائم، ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری، بررسی و تهیه مدارک ضروری و پیگیری امور مربوط به مهاجرت را ارائه می‌دهد. مؤسسه مهاجرتی تهران با بهره‌گیری از جدیدترین اطلاعات و قوانین بین‌المللی، مشتریان را در مسیر مهاجرتی امن و موفق همراهی می‌کند. این مرکز با شماره تماس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا