معرفی بهترین ها

بهترین فروشگاه لوازم موسیقی در تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

یادگیری و تمرین موسیقی از ابتدا؛ باید سازهای سنتی با کیفیت بالا داشته باشد. ترکیب دانش و انتقال آن به مخاطب. در نظر گرفتن آلات و تجهیزات مختلف موسیقی و کیفیت صداها و نت ها. خرید این نوع تجهیزات برای نوازندگان بسیار مهم است. بنابراین آنها همیشه به دنبال بهترین فروشگاه موسیقی هستند. نیازهای شما مناسب ترین تجهیزات موسیقی را با توجه به کارکرد و بودجه خریداری و استفاده کنید. این بخش مهم و تقاضای زیاد مصرف کنندگان موسیقی برای خرید آلات و لوازم موسیقی باعث شده تا بهترین فروشگاه های آلات موسیقی در تهران معرفی شوند. پس تا انتها همراه ما باشید و با استفاده از خدمات و امکانات انحصاری آنها ضمن بازدید از فروشگاه های معرفی، موسیقی های متفاوتی را تجربه کنید.

لیست بهترین فروشگاه لوازم موسیقی در تهران

1.فروشگاه موسیقی تهران ساز

شعبه شرعی: تهران – شرعی – ابتدای دولت – روبروی رستوران ایرانی – پ. تهران – فروشگاه سوسیا – میدان تتریش – خیابان گلم جعفری – بعد از مرکز خرید تندیس – پ. 7 – فروشگاه ساوش تهران – پلاک 7 – طبقه 4 – واحد 14

تهران – تهران – صادقی – طلا – طبقه دوم برج – طبقه زیرزمین – واحد 27 – فروشگاه تهران ساس

شماره تماس: 02122630736 – 0212272071 شماره موبایل: 09124323471 اینستاگرام: hangdream2021 فروشگاه تهران ساس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده تجهیزات موسیقی می باشد. سازها این فروشگاه شخصی و اینترنتی یکی از فروشگاه های زنجیره ای احسان است و زیر نظر این مجموعه تجاری معروف اداره می شود. بدین ترتیب با ساخت و عرضه انواع آلات موسیقی پذیرای خیل عظیمی از خریداران بوده و بهترین محصولات را به آنها عرضه می کند. هدف این مجموعه ارائه بهترین و جدیدترین آلات موسیقی با قیمت مناسب می باشد و تا به امروز در این زمینه موفق بوده و به عنوان بهترین فروشگاه موسیقی در تهران شناخته می شود. البته لازم به ذکر است که وب سایت فروشگاه تهران ساز از سال 1396 افتتاح شده است و مشتریان می توانند به راحتی آلات موسیقی خود را از سایت tehransaz.com خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت درخواست خرید انواع تجهیزات، ساز و آلات موسیقی با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

مرتبط  بهترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کجاست ؟ [شماره تماس]

خدمات:

  • ویژگی های پیانوهای دیجیتال، آکوستیک و دست دوم
  • سازهای کلاسیک، آکوستیک، الکتریک و گیتار باس
  • تهیه ویولن، طبل، سازهای کوبه ای (درام مسی، طبل معلق، طبل، کالیمبا)
  • خرید انواع تجهیزات اعم از میدی کنترلر، میکروفون، کارت صدا و اسپیکر

2.فروشگاه لوازم موسیقی سازی ها

آدرس: تهران – میدان الجنار – جنب سینما مرکزی – ساختمان صباحان – طبقه دوم – واحد 3

شماره تماس: 02166946706

شماره همراه: 09191210008

ایمیل : max ir @ gmail.com

فروشگاه اینترنتی تجهیزات موسیقی با بیش از 15 سال فعالیت و تجربه غنی در زمینه ساخت و فروش تجهیزات موسیقی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم موسیقی در تهران می باشد. این فروشگاه نه تنها ابزارهایی را به مصرف کنندگان آنلاین ارائه می دهد، بلکه آنها را مستقیماً در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد و بهترین محصولات را از برندهای معتبر جهانی ارائه می دهد. کیفیت ارائه محصول و رضایت مشتری یکی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه موسیقی است که تا به امروز توانسته نظرات بسیاری از نوازندگان و طرفداران موسیقی در سبک های مختلف را جمع آوری کند. علاوه بر آلات موسیقی، مواد آموزشی نیز در فروشگاه به فروش می رسد. این راهنما را بخوانید و هر آنچه برای یادگیری سبک های مختلف موسیقی نیاز دارید را در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

خدمات:

  • فروش انواع آلات موسیقی ایرانی از جمله: سنتور، تنبور، نی، تنبور، کمانچه، تنبک، دیوان، عود و چنگ.
  • فروش سازهای خارجی ویولن، سازدهنی، ارگ، آکاردئون، فلوت، ساکسیفون، پیانو، کلارینت، سلفژ، تومبا و درامز.
  • فروش انواع تار، دیسک، گیتار و سایر آلات موسیقی و آوازی

3.فروشگاه موسیقی دل آرام

آدرس: تهران – میدان بهرستان – مترو بهرستان مطی – خیابان بهرستان – کوکاب هلکو آقادی – پ. 66 – فروشگاه موسیقی دل آرام

ص. تماس: 02133911470 – 02133910770

شماره. موبایل: 09120752574

اینستاگرام: delarammusic2

فروشگاه دل آرام را می توان یکی از بهترین فروشگاه های موسیقی تهران نامید. مجموعه ای از فروش انواع ابزار آلات و آلات موسیقی با بیش از 15 سال سابقه و تجربه زیاد شامل تیم فروش حرفه ای و مجرب. ما به نیازهای هنرجویان و نوازندگان ژانرهای مختلف موسیقی احترام کامل می گذاریم و بهترین محصولات را با نازلترین قیمت در اختیار آنها قرار می دهیم. فروشگاه موسیقی دل آرام در حال حاضر با بیش از 200 مشتری عمده یکی از بهترین فروشگاه های موسیقی در تهران محسوب می شود و رضایت بیشتر مشتریان را به خود جلب می کند. با این توضیح درنگ نکنید و همین حالا به عنوان مشتری فروشگاه تهران موزیک به ما بپیوندید.

مرتبط  آشنایی بهترین و با تجربه ترین متخصص دندانپزشک زیبایی در تهران [1403]

خدمات:

  • پروژه ایرانسکی گلاسبیل، کوت سو: تار، تیو تار، سه تار، طبل، قنطورس، سگ، شورونگیس، هو، گیوه، رباب، دیوان لی بغله.
  • فروش گیتار کلاسیک، آکوستیک، فلامنکو و الکتریک
  • گیتار ویالون پیانو صفحه کلید ویولن سل کنترباس کالیمبا ساز چنگ فروش اقلام خارجی مانند طبل و ….
  • فروش انواع سازهای بادی و کوبه ای از قبیل: طبل، تنبور، تنبور، کاهان، ساز، ترومپت، کلارینت، ساکسیفون، نی، سازدهنی، فلوت، موسیقی و …
  • فروش سی دی و کتاب آموزشی و لوازم جانبی و تجهیزات موسیقی.
  • فروش آلات موسیقی کودک از قبیل زنگ، فلوت، تنبور و …

قبل از ورود به یکی دیگر از بهترین فروشگاه های موسیقی تهران، از شما دعوت می کنیم تا از بهترین کلاس موسیقی تهران دیدن کنید.

4.فروشگاه لوازم موسیقی دنیای ساز

تماس: 02144879833

اینستاگرام: donyayesaaz

دنیای ساز یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های موسیقی در تهران است. منحصربفرد بودن بهترین فروشگاه موسیقی در تهران فقط به صورت آنلاین بوده و بر اساس نیاز و خرید مشتری محصولات منتخب و ضروری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. تنوع آلات موسیقی و برندهای آن در فروشگاه موسیقی دنیای ساز بی حد و حصر است. زیرا رضایت مشتری و ارائه انواع آلات موسیقی با قیمت مناسب از ویژگی های اصلی این فروشگاه اینترنتی می باشد. در واقع فروشگاه دنیای ساز با همین هدف کار خود را آغاز کرده و با بیش از ده سال سابقه کارآمد و سودآور می تواند رکورد شگفت انگیزی را به ثبت برساند. به این ترتیب فرصت را مغتنم شمرده و آهنگ مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت مناسب از این فروشگاه خریداری کنید.

مرتبط  برترین و مجلل ترین صبحانه سلف سرویس در تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

خدمات:

  • فروش انواع آلات بادی و موسیقی
  • فروش تجهیزات ایرانی و خارجی
  • فروش کتاب و سی دی و همچنین محصولات آموزش موسیقی.
  • فروش آلات موسیقی برای کودکان

5.فروشگاه اینترنتی لوازم موسیقی ساز استور

آدرس: تهران – خیابان فردوسی – نوفل لوشاتا – خیابان پارس. – ساختمان 66 – شماره 4 – فروشگاه ساز شماره تماس: 02166750831 تلفن: 09144746407 اینستاگرام: فروشگاه ساز استور ساز با همکاری نوازندگان حرفه ای و نوازندگان مستعد ایجاد شد. از این رو از پرسنل و مهمانان حرفه ای برای تهیه محصولات و آلات موسیقی از برندهای معروف دنیا استفاده می کنند. از طرفی مدیر و موسس این فروشگاه یکی از نوازندگان معروف و اساتید مجرب موسیقی اینجا در تهران است و در نتیجه خدمات و دانش بسیار خوبی در زمینه آلات موسیقی و موسیقی از جمله موسیقی ارائه کرده است. از آنجایی که کیفیت موسیقی و صدا به کیفیت آلات موسیقی بستگی دارد، به شما توصیه می کنیم از این بهترین فروشگاه موسیقی تهران دیدن کنید.

خدمات:

  • فروش انواع آلات موسیقی ایرانی و خارجی
  • فروش تجهیزات بادی و ضربی
  • فروش تجهیزات سیمی و مخفی
  • فروش آلات موسیقی برای کودکان
  • فروش آلات و لوازم موسیقی
  • فروش کتاب و سی دی آموزش سبک های مختلف موسیقی

سؤالات متداول:

1- آیا امکان سفارش آلات موسیقی در بهترین فروشگاه های موسیقی تهران وجود دارد؟ با یکی از فروشگاه های پیشنهادی تماس بگیرید و سفارش دهید.

2- پرفروش ترین آلات موسیقی و آلات موسیقی کدامند؟

در حال حاضر سازهای بادی ایرانی و خارجی Outside شامل سیم و دمنده می باشد. از پرفروش ترین و محبوب ترین آلات موسیقی. زیرا شاهد افزایش خرید این آلات موسیقی توسط نوازندگان و افرادی هستیم که می خواهند سبک های مختلف موسیقی ایرانی و خارجی را یاد بگیرند.

3- بهترین فروشگاه های تهران چه کسانی هستند؟< br >
با توجه به سابقه فعالیت، کیفیت خدمات، گستره لوازم و تجهیزات موسیقی و همچنین قیمت محصولات، فروشگاه های تهران ساز، سازیها، دل آرام، دنیای ساس و ساز را می توان بهترین فروشگاه های موسیقی در تهران دانست. برادر بزرگتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا