معرفی بهترین ها

بهترین مرکز تخصصی تعمیر یخچال در تهران کیست؟ آدرس + شماره تماس

لیست بهترین مرکز تخصصی تعمیر یخچال در تهران

عیب یابی، سرویس و تعمیر یخچال فریزر و بوفه در حال حاضر یک کار تخصصی است. به همین دلیل باید توسط افراد مجرب و متخصص انجام شود. هنگام تست و عیب یابی اقدامات لازم را برای تعمیر و شروع انجام دهید. در این صورت شرکت های زیادی در تهران فعالیت می کنند و برندهای مختلف یخچال را تعمیر می کنند. اگر متوجه شدید که افراد زیادی به دنبال بهترین و با تجربه ترین شرکت های تعمیر یخچال در تهران هستند، تعدادی از بهترین شرکت های تعمیر یخچال Omair در تهران را معرفی می کنیم. هنگام مراجعه به شرکتی که ارائه می شود، از خدمات بی نظیر و باکیفیت عیب یابی، سرویس، تعمیر و سرویس انواع برندهای یخچال بهره مند شوید.

1.تعمیرگاه تخصصی یخچال فریزر تهران سرویس کاران

آدرس: تهران – شهرک غرب – مرکز تعمیر ماشین لباسشویی تهران سرویس کاران شماره تماس: 02122130734 اینستاگرام: tehranservicekaran ایمیل: tehranservicekaran@gmail.com

تهران سرویس کاران یکی از بهترین مراکز عیب یابی و تعمیر یخچال در تهران با دو دهه تجربه و سابقه چشمگیر می باشد. این مجموعه انحصاری تعمیرات لوازم خانگی بویژه یخچال فریزر و ساید بای ساید در غرب تهران قرار دارد و با کادری مجرب و سرویس کاران حرفه ای و مجرب بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. شایان ذکر است این گروه از دانش و مهارت خود برای تولید انواع لوازم خانگی و لوازم خانگی و همچنین استفاده از قطعات یدکی اورجینال استفاده می کند. از این طریق می توانید از کیفیت خدمات مطمئن شوید. برای اطلاعات بیشتر برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده و جلب رضایت مشتری به پیج و آدرس اینستاگرام tehranservicekaran مراجعه کنید.

خدمات:

  • تعمیر انواع ماشین لباسشویی
  • تعمیر مبرد با ساید
  • پکیج تعمیرات انواع کولر گازی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی، مایکروویو و ماشین ظرفشویی
  • تعمیر میز گاز و اجاق گاز و هود و دستگاه اسپرسوساز

2.تعمیرگاه تخصصی روشاید سرویس

آدرس: تهران – ستارخان – انتهای خیابان شادمهر – گل جم علی – پلاک 2 – سرویس روشید شماره تماس: 02126137021 – 02166575710 – 02144121849 اینستاگرام: roshaidservice

مرتبط  بهترین و مجهزترین پانسیون سگ در کرج کجاست؟ آدرس +خدمات

روشیده سرویس یکی از بهترین یخچال های تهران با بیست سال سابقه در زمینه تعمیر و سرویس انواع لوازم الکترونیکی خانگی بخصوص یخچال فریزر و میز بغل می باشد. با وجود اینکه این مجموعه از امکانات بزرگ، مدرن و مجهز بهره می برد، اما از متخصصین با مهارت های زیبایی شناسی و خدماتی در عیب یابی و تعمیرات یخچال استفاده می کند. در کمترین زمان، انواع آسیب های یخچال و فریزر را بازرسی، تعمیر و رفع می کنند. سرعت و زمان در محل، مسائل فنی و کیفی، مسائل و استفاده از قطعات یدکی و لوازم جانبی کلیدی از ویژگی های این تعمیرگاه یخچال در تهران است و همچنان رضایت مشتریان را به دنبال دارد. . . . جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ادعای انواع خرابی، تعمیر و سرویس یخچال با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • نصب، نگهداری و تعمیر انواع ماشین لباسشویی
  • نصب، نگهداری و تعمیر یخچال
  • نصب، نگهداری و سرویس موازی
  • نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی
  • نصب، سرویس و تعمیر جاروبرقی، اجاق گاز، مایکروفر، تلویزیون و کولر گازی (اسپلیت)

3.تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سانا سرویس

آدرس: تهران – میدان امیر حضور – خیابان اکباتان – پلاک 30 – مرکز تعمیرات لوازم خانگی ثنا سرویس

شماره تماس: 02166744296 – 02188407053

شماره موبایل: 09126464640

اینستاگرام: sana_service_com

ایمیل @sana :-service.com

سانا سرویس یکی از بهترین و قدیمی ترین مراکز تعمیر، نگهداری و سرویس لوازم خانگی می باشد. مرکز تعمیرات یخچال در تهران با نزدیک به نیم قرن تجربه و سابقه خدمات عالی، این مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات مشتریان پاسخگویی 24 ساعته به نیازهای مشتریان می باشد. از طرفی استفاده از تجهیزات مرغوب و تجهیزات جایگزین اورجینال باعث افزایش سطح خدمات این مغازه ها شده و در تعمیرگاه های یخچال و سایر لوازم خانگی و الکترونیکی شاهد رضایت بالای خریداران بوده ایم. در تهران جهت کسب اطلاعات بیشتر، صحبت با متخصصین و درخواست تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی با شماره تلفن های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • تعمیر یخچال فریزر
  • عیب یابی، تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی
  • تعمیر و نگهداری انواع ماشین لباسشویی
  • تعمیر تهویه مطبوع و اسپلیت

4.تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی دکتر آچار

آدرس: تهران – خیابان مرتضوی – پشت پل نواب – خیابان فرهنگیان – پ. 59
شماره تماس: 02166178763

مرتبط  بهترین دکتر بوتاکس در تهران کیست؟ معرفی کلینیک +آدرس

شماره موبایل: 09124573404

دکتر. آچار با تیم تعمیرات حرفه ای و حرفه ای که شامل تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب می باشد در بین بهترین مراکز تعمیر یخچال در تهران قرار گرفته است. این متخصص تعمیرات لوازم خانگی با نزدیک به 20 سال سابقه، به بازرسی، تعمیر و نگهداری انواع لوازم خانگی و دیجیتال به ویژه یخچال، فریزر و ساید بای ساید اختصاص دارد. سیستم موجود تمامی تکنسین های این مرکز تعمیرات یخچال در تهران دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و فنی کشور می باشند و تمامی مشکلات یخچال فریزر و بوفه را می دانند اما آماده کمک هستند. فراخوان خدماتی برای ساکنین تهران و حومه. پس شانس خود را از دست ندهید دکتر آچار با رضایت شما از یخچال، فریزر، بوفه و سایر لوازم منزل شما مراقبت می کند.

خدمات:

  • تعمیر، تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی، ظرفشویی و پکیج
  • عیب یابی، تعمیر و سرویس یخچال فریزر، ساید بای ساید فریزر، مایکروفر و اجاق گاز.
  • عیب یابی، تعمیر و نگهداری اجاق گاز، اجاق گاز، جاروبرقی، کولر و آبگرمکن
  • عیب یابی و تعمیر لوازم آشپزخانه، کولر آبی، کولر آبی و قهوه ساز
  • عیب یابی، تعمیر و نگهداری پریز، تلویزیون و سایر لوازم برقی و خانگی

5.مرکز تخصصی خدمات لوازم خانگی دکتر تعمیرکار

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – پل صدر – خیابان ستار کشانی: info@drtamirkar.com این تعمیرگاه تخصصی با بهره مندی از مهارت، تجربه و دانش کادر متخصص و با تجربه در تعمیر و نگهداری خدمات بسیار خوبی را به جامعه ارائه کرده است. سرویس. تهران تا امروز سرعت کار، کیفیت تعمیر، استفاده از قطعات و لوازم اصلی و مرغوب از ویژگی های خاص این تعمیر یخچال در تهران می باشد. به این ترتیب تعمیرکاران و کارگران پس از ثبت درخواست در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر شده و انواع یخچال، فریزر، بوفه، سایر تجهیزات و لوازم برقی را تعمیر می کنند. دریغ نکنید، با مشتریان این شرکت تعمیرات برق و لوازم خانگی تماس بگیرید و از خدمات استثنایی، کارآمد و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

خدمات:

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و فریزر
  • نگهداری بسته بندی و سیستم های برودتی و گرمایشی
  • تعمیر تلویزیون، سینمای خانگی و سایر تجهیزات صوتی و تصویری
  • تعمیر کلیه اقلام و نمونه ظروف
  • تعمیرات آشپزخانه گاز، اجاق گاز و فر توکار
مرتبط  معرفی بهترین و حرفه ای ترین سالن زیبایی در شرق تهران + آدرس (آپدیت 1403)

6.مرکز تخصصی دیجی تکنسین

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر (عج) – مرکز تعمیرات پکیج دیجیتال
شماره تماس: 02133171755
متخصص با بیست سال سابقه کار و عملکرد چشمگیر در تعمیر و سرویس انواع تجهیزات برقی و الکترونیکی به ویژه کولر گازی و کولرگازی. و کولر گازی از بهترین ها هستند. مراکز تعمیر کولر گازی در تهران. این مرکز علاوه بر این مرکز تعمیرات بزرگ، مدرن و مجهز، با کادر مجرب تعمیرات و سرویس، بازرسی و تعمیرات انواع یخچال فریزر و کولر گازی را انجام می دهد. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی عیب انواع کولرگازی را تشخیص، تعمیر و اصلاح می کنند. حضور سریع و به موقع در محل، رسیدگی به مشکلات خاص و کلی، رفع مشکلات و استفاده از ابزار و تجهیزات واقعی از جمله شاخصه های تعمیر کولر گازی در تهران بوده و تا به امروز رضایت مشتریان را به همراه داشته است. . جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست عیب یابی، تعمیر و سرویس یخچال و کولر گازی با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • تعمیر ساید بای ساید یخچال فریزر ماشین لباسشویی و ظرفشویی.
  • انواع تعمیر دیوار
  • تعمیر انواع آبگرمکن و بخاری و کولر گازی
  • عیب یابی و تعمیر پکیج در محل
  • تعمیرکاران حرفه ای پکیج را بررسی کرده و مشکلات را برطرف می کنند

سؤالات متداول:

1- دلیل اصلی صدای غیرعادی یخچال و قطعات در هنگام باز کردن دستگاه چیست؟

در بسیاری از مواقع به دلیل نصب نامناسب هد و شرایط نامناسب، یخچال ها و قطعات در حین کار صداهای ناخوشایندی ایجاد می کنند. . چون موتور یخچال خوب نیست و صدا میده. 2- آیا امکان رفع مشکل و تعمیر یخچال فریزر و بوفه در منزل وجود دارد؟ خب الان بسیاری از شرکت های تعمیر و نگهداری یخچال در تهران انواع یخچال فریزر و لوازم خانگی را عیب یابی و تعمیر می کنند. 3- هزینه تعمیر و نگهداری انواع یخچال در تهران چقدر است؟

بر اساس ماهیت و وسعت مشکل، هزینه تعمیر، نگهداری و نصب یخچال فریزر و فریزر متفاوت است. بنابراین او نمی تواند قیمت مشخصی بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا