روانشناسی

این کارها زنان را عاشق و دیوانه می‌کند

زن بودن مشکلی است که بسیاری از مردان با آن روبرو هستند و معمولا سعی می کنند ببینند چگونه یک زن را جذب کنند. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به چگونگی عاشق کردن زنان می پردازیم.

چگونه زنان را عاشق کنیم؟

شما چی فکر میکنید؛ به نظر شما مهم ترین ویژگی های یک مرد که یک دختر را جذب می کند چیست؟ با ما بمانید.

به ظاهر شخص نگاه نکنید و شخصیت درونی او را ببینید

اولین و مهمترین چیز این است که رفتار طرف مقابل را در نظر بگیرید. اتفاقات و چیزهایی در زندگی گذشته ما وجود دارد که ما نمی خواهیم آنها را به خاطر بسپاریم. این گذشته ها ممکن است بد، دردناک یا تحقیرکننده باشند، اما این مشکلات هیچ ربطی به شخصیت ما ندارند. همه افراد زیر پوست و استخوان شخصیت کاملی دارند و به آن افتخار می کنند. وقتی با کسی صحبت می کنید (زن، مرد یا حتی کودک)، آن موجود درونی را پیدا کنید و با او صحبت کنید. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب، هماهنگی با شریک زندگی خود را بدون فحش! وارد شوید

به او اجازه بدهید درباره‌ خودش صحبت کند

این گزینه بهترین است. شنونده خوبی باشید و گاهی پاسخ هایی بدهید که نشان می دهد درک می کنید. مثلا یک جواهر یا یک روسری یا یک کت زنانه را توصیه می کنید و صحبت شما شروع می شود. آنها اغلب صحبت را با صحبت در مورد جواهرات یا چیزی که شما گفته اید ادامه می دهند. مثلا می گوید مادرم این انگشتر را در روز تولدم به من داده است. سپس لبخند بزنید و بگویید: “مامان، این زیباست” یا چیزی که می دانید دوست دارید.

مرتبط  راز اعتماد به نفس واقعی افشا شد +ویدیو

با احترام به حریم شخصی زنان آن‌ها را عاشق کنید

رعایت حریم خصوصی دیگران، به ویژه زنان، مهم است. اجازه دهید او مرزها را برای شما تعیین کند. اگر می خواهید به زور وارد حریم خصوصی او شوید، احتمالاً فکر می کند که شما از قبل به نقض حریم خصوصی و مرزهای او فکر می کنید. به گفته او، چنین مردی در زندگی بعدی خود به حریم خصوصی همسرش احترام نمی گذارد.

بهداشت شخصی‌تان را رعایت کنید و بهترین لباس‌ها را بپوشید

نگران نباشید، شاید ذکر این موارد نامناسب باشد، اما بسیار مهم هستند. به من اعتماد کنید، اکثر مردم حتی بو را تشخیص نمی دهند. دندان هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. اگر به تازگی یک فنجان قهوه یا سیگار نوشیده اید، حتما قبل از ملاقات با همسرتان مقداری آدامس یا آب نبات میوه بجوید. اگر برای خودت احترام قائل نباشی، هیچکس به تو احترام نخواهد گذاشت. طرز لباس پوشیدن شما نشان می دهد که به خودتان احترام می گذارید.

با گرفتن هدایای مناسب زنان را عاشق کنید

بسیاری از افراد از دریافت هدیه لذت می برند، اما زمان و نوع هدیه باید مناسب باشد. برای مثال، اگر برای اولین بار است که عزیزتان را به شام ​​دعوت می کنید، ممکن است یک دسته گل به او بدهید. اجازه ندهید او هدایای گران قیمت زیادی به شما بدهکار باشد. در عوض، از او بخواهید که محل رستوران را خودش انتخاب کند و به سادگی سفارش دهد. اگر به سینما می روید، بگذارید او فیلم را انتخاب کند. احترامی که به او نشان می دهید بیش از هر چیز دیگری بر او تأثیر می گذارد.

مرتبط   ۷ عادت زشت در حرف زدن که همین حالا باید ترک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا