روانشناسی

بزرگترین نقطه ضعف مردان که هر زنی باید بداند

روابط زناشویی محیطی ایده آل برای ارتباط زن و مرد است. مردان و زنان متاهل باید برای داشتن زندگی شاد و پایدار تلاش کنند. در این مقاله آنلاین بنوان، ضعف مردان در روابط عاطفی را آشکار می کنیم.

نقطه ضعف مردان در رابطه عاطفی

اما می خواهیم در مورد ضعف افراد در ازدواج صحبت کنیم. اشتباه نکنید، همانطور که گفتم، او به کسی آسیب نمی رساند و ما از نقاط ضعف او برای به دست آوردن او استفاده نمی کنیم. برعکس، باید بدانید که اغلب دانستن نقاط ضعف افراد در یک رابطه خانوادگی به بهبود رابطه کمک می کند. پس با ما همراه باشید

انتقاد از مردان

مردها دوست ندارند همسرشان در حضور دیگران از او گلایه و انتقاد کند. مردان دوست دارند همیشه از شریک زندگی خود تعریف کنند، بنابراین بهتر است از تعریف و تمجید برای تشویق او به تکرار کارهای خوب در هر زمان ممکن استفاده کنید. مرد خود را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه سپاسگزار خواهد بود.

قدرت بدنی مردان

مردان در مورد قدرت بدنی خود بسیار حساس هستند و نمی خواهند آنها را از نظر بدنی ضعیف خطاب کنند. همیشه بدن همسرتان را تحسین کنید و او را قوی خطاب کنید. برای داشتن رابطه عاطفی خوب به مقاله ازدواج مراجعه کنید.

مرتبط  بیش فعالی (ADHD) چیست؟ این بیماری، زندگی شما و کودکتان را عذاب‌آور می‌کند!

توهین و تمسخر مرد، نقطه ضعف مردان در رابطه عاطفی

توهین و متلک رفتاری است که مردها از هیچکس انتظار ندارند، حتی اگر شوخی باشد. اگر کسی به شما توهین کرد، از او محافظت می کنید تا همیشه دوست شما باشد.

مقایسه با مردهای دیگر

مردها مقایسه نمی کنند، پس وقتی کار اشتباهی انجام می دهید، همسرتان را با مردان دیگر مقایسه نکنید زیرا تمام فداکاری ها و تلاش های مرد مورد علاقه خود را زیر سوال می برید. پاسخ

تغییر دادن مرد، نقطه ضعف مردان در رابطه عاطفی

زنانی هستند که زیاد شوهرشان را دوست ندارند و گاهی می خواهند امیدوار باشند که او تغییر کند و اشتباهاتشان را اصلاح کند. هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که یک زن شخصیت خود را رد کند، او می خواهد او را همانطور که هست بپذیرد.

نصیحت کردن مرد

مردان پیشنهادات و توصیه های زنان را به عنوان حملات انتقادی تعبیر می کنند و وقتی زنی به سادگی و بی گناه پیشنهادی به شوهرش می دهد یا اطلاعاتی را که برای او مفید می داند به او می دهد، او به حرف واقعی شوهرش گوش نمی دهد. و او فقط این کلمات را شنید. . با صدای بلند در ذهنش تکرار کرد، تو بدی، اشتباه می کنی، اصلا لیاقتی نداری، توانی نیستی. به همین دلیل خود را مسئول زنده ماندن از این حمله می دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا