دکوراسیون داخلی

چهار ایده‌ طلایی دکوراسیون، باب میل مردان

طراحی دکوراسیون خانه باب میل ممکن است در ابتدا کمی افراطی به نظر برسد، اما اشتباه نکنید: سلیقه مرد در طراحی داخلی فقط تمیز و محکم نیست. اما در عین حال شگفت انگیز و جذاب است. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله چند مدل خانه را پیشنهاد می کند که آقایان دوست دارند.

ایده‌های برتر طراحی دکوراسیون باب میل آقایان

شاید استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی چندان ساده و متفاوت نباشد; با این حال، اکثر اوقات آنها خانه های جدید را به روشی شگفت انگیز با استفاده از رنگ های اصلی می سازند. گاهی اوقات ایده های آنها واقعاً الهام بخش طراحان است و کاربردهای بین المللی پیدا می کند.

استفاده از لایه‌های خاکستری

هر که گفته استفاده از رنگ های تک رنگ در طراحی داخلی خسته کننده است، طراحی دکوراتیو خواسته های مردانه را در اتاق ندیده است. خاکستری روشن و تیره و همچنین رنگ سفید می تواند ترکیبی فوق العاده در طراحی داخلی یک خانه زیبا ایجاد کند. استفاده از بوم طبیعی، پانل های چوبی، سنگ و فلز نیز می تواند فضایی بدیع به دکوراسیون داخلی منزل شما ببخشد.

دیوار چوبی جذاب

طراحی داخلی مردانه می تواند بسیار جذاب باشد. مردان معمولا از چوب و چرم برای حفظ گرما در اتاق خواب استفاده می کنند. استفاده از پانل ها و تخته های چوبی هم اندازه و ظریف در قسمت دیوار اتاق خواب برای پوشاندن دیوار تا سقف خانه، جلوه فوق العاده ای به اتاق خواب می دهد.

مرتبط  درخانه برای مبلمان میز عسلی بسازید +ویدیو

کیفیت مجسمه‌سازی

خطوط و ابزاری که برای طراحی زیورآلات مردانه استفاده می شود جلوه نقاشی را در جای خود می بخشد. به همین دلیل در دپارتمان طراحی دکوراتیو انواع ابزار و تجهیزات از میزهای زیبا گرفته تا چراغ ها و آینه های شگفت انگیز را خواهید یافت.

اشکال هندسی و انتزاعی

لوازم آرایش و طراحی داخلی مردانه حکایتی از طرح های ساده هندسی و تاکید بر اشکال و فرم های باز است. مردم انتزاع و کوبیسم را به رئالیسم و ​​هنر احساساتی ترجیح می دهند. بنابراین استفاده از پاپ آرت و کارهای پست مدرن برای دکوراسیون مردانه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

گاهی اوقات مردان دکوراسیون اتاق نشیمن را کاملا از دکوراسیون سایر مکان های خانه جدا می کنند. در این مورد، مکان های دیگر هنوز تزئین شده است. و ظاهر کف و دیوارهای اتاق نشیمن با استفاده از اشکال هندسی و اتصال سطوح مختلف از بقیه قسمت های خانه جدا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا