دکوراسیون داخلی

چگونه جای مناسب یخچال در خانه را بشناسیم؟

شما می توانید یخچال خود را در مکان های مختلف خانه خود قرار دهید. اما با توجه به اصول دکوراسیون داخلی، جای مناسب یخچال در خانه در یک مکان مشخص است. در این مقاله مجله اینترنتی دلتا شما را در یافتن بهترین مکان برای نگهداری یخچال در منزل راهنمایی می کند.

جای مناسب یخچال در خانه کجاست؟

مکان مناسب برای یخچال در خانه شما به چیدمان و طراحی خانه بستگی دارد. اندازه خانه به عوامل مختلفی از جمله فضای آشپزخانه و نحوه قرارگیری و طراحی وسایل آشپزخانه بستگی دارد. با این حال، در اکثر شرایط، موارد زیر به طور کلی بهترین مکان برای نصب یخچال در خانه شما هستند:

نزدیک آشپزخانه

به طور کلی آشپزخانه بهترین مکان برای قرار دادن یخچال است. زیرا به شما امکان دسترسی به بهترین و آسان ترین غذاها و نوشیدنی ها را می دهد. می توانید آن را بین دیوارهای آشپزخانه یا نزدیک محل پخت و پز قرار دهید.

در مجاورت محل تهیه غذا

اگر یخچال به محل آماده سازی غذا نزدیک باشد، دسترسی سریع و آسان به مواد تشکیل دهنده را فراهم می کند. داشتن یک اجاق برای پخت و پز و یک یخچال برای صرف غذا به طور همزمان یک مزیت بزرگ برای هر خانواده است.

در یک فضای مرکزی

در برخی از طراحی های آشپزخانه، یخچال در مرکز فضای آشپزخانه قرار می گیرد و به عنوان یک نشانه عمل می کند. می توان گفت بهترین مکان برای یخچال در خانه، قرار دادن آن در وسط آن است. این مکان نه تنها به خوبی با آشپزخانه های دیگر ترکیب می شود و یک طراحی زیبا و یکپارچه ایجاد می کند. همچنین می تواند انعطاف پذیری و راحتی را با غذای سرد از همه طرف فراهم کند.

مرتبط  با این ترفندها اتاق خواب همیشه مرتب است +ویدیو

نزدیک به میز ناهارخوری

اگر یخچال نزدیک اتاق غذاخوری یا میز ناهارخوری خانه باشد. فاصله بین یخچال و میز ناهار خوری در هنگام ناهار نیز فضای زیادی برای مرتب کردن میز فراهم می کند.

نزدیک به سینک ظرف‌شویی

در میان مکان های شناخته شده در خانه برای یخچال، سینک می تواند یکی از مناسب ترین مکان ها باشد. از آنجایی که یخچال باید هر هفته یا دو بار در هفته شسته و تمیز شود، قرار دادن یخچال در کنار سینک می تواند مفید باشد. یخچال یکی از مناسب ترین مکان ها برای تکثیر باکتری ها و انواع میکروارگانیسم ها می باشد و نظافت مداوم آن بسیار ضروری است.

اندازه یخچال در آشپزخانه

یکی از مهم ترین عوامل در یافتن فضای مناسب برای یخچال در خانه، دانستن اندازه یخچال است. رستوران های بزرگ به این منطقه محدود نمی شوند. با این حال، پیدا کردن فضای مناسب برای یک یخچال بزرگ در آشپزخانه های کوچک قطعا یک چالش است. من

هستم

مثلث طلایی

راه دیگری که به شما کمک می کند مکان مناسبی برای یخچال خود در خانه خود پیدا کنید، دانستن قانون مثلث طلایی است. مثلث طلایی یک مثلث خیالی بین سه وسیله اصلی آشپزخانه – اجاق گاز، سینک و یخچال است. بر اساس این مثلث فرضی، اجاق گاز، یخچال و سینک باید در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گیرند و هر کدام در یکی از گوشه های این مثلث قرار گیرند.

سخن پایانی

مهم است که محل مناسب یخچال را در خانه پیدا کنید و یخچال را در مکانی قرار دهید که دسترسی آسان، تهویه مناسب و هماهنگی هماهنگ با بقیه قسمت های آشپزخانه داشته باشد. همچنین، به یاد داشته باشید که یخچال‌های مدرن به دلیل پیشرفت‌های فناوری، ساکت‌تر هستند، اما همچنان می‌توانند صدا ایجاد کنند.

مرتبط  ۷ مدل شیک و جذاب پرده چین‌دار، برای اتاق پذیرایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا