دکوراسیون داخلی

این گیاهان آپارتمانی زیبایی خانه را دوچندان می‌کنند

گیاهان بالارونده گروهی از گیاهان با رشد خوب و ارتفاع سریع هستند. از آنجایی که گیاهان بالارونده به سرعت رشد می کنند، نمی توان آنها را تنها گذاشت. این مقاله را از مجله اینترنتی بنوان دنبال کنید.

گیاهان آپارتمانی بالارونده

پاپیتال

گیاه پاپیتال یکی از گیاهان بومی اروپا و آسیای غربی است که با نام های دیگری مانند عشق، عشق، پیچک اروپایی یا پیچک انگلیسی نیز شناخته می شود. گیاه اصلی خیلی سریع رشد می کند.

یکی از ویژگی های این گیاه رنگ برگ های آن است که بیشتر سبز یا سبز-سفید هستند. برگ های این گیاه دارای شکاف های جانبی است. با رشد گیاه، رنگ برگها تیره تر و ضخیم تر می شود.

پوتوس از گیاهان آپارتمانی بالارونده

گیاهی گلدار است و ارزش زینتی آن به دلیل رنگ زرد روشن و سفید مایل به کرم است. این گیاه زیبا این قابلیت را دارد که اتاق شما را به یک جنگل کوچک تبدیل کند. برگ های سبز تیره و قلبی شکل پوتوس روی شاخه های بسیار سریع رشد می کنند و در حال بالا رفتن هستند. این گیاه در برابر نور کم مقاوم است. خانه قدیمی خود را با چند روش آسان برای زیباسازی خانه خود بازسازی کنید

موچسب

یکی از زیباترین گیاهان طبیعت، گل موچسب است. این گل یکی از محبوب ترین گل هایی است که به دلیل شکل غیر معمول و ویژگی های منحصر به فردش شناخته شده است. شاید این گیاه زیبا را دیده باشید. این گیاه با نام های زیادی مانند: تنور ژاپنی، تنور انگور، تنور بوستون، پارتنکیس و … شناخته می شود. ویژگی های زیبای طبیعت، گل های زیبا و عمر طولانی، علاوه بر روش های ساده و مهم نگهداری، یکی از مواردی است که بسیاری را به نگهداری ترغیب می کند.

مرتبط  ۶ روش اصولی برای شستن پرده در خانه

گل ساعتی از گیاهان آپارتمانی بالارونده

رز ساتی گیاهی کوهنوردی یک گیاه دارویی و زینتی بسیار زیبا است. گل های زنگوله بومی مناطق گرمسیری آمریکا و آفریقا هستند. نام های دیگر گل ساتی در فارسی انگور ترش و انگور آلوچه است. گیاه زنگوله به خاطر گل های زیبایش معروف است.

سیسوس

گیاه سیسوس یکی از گروه بزرگ گیاهان انگور است که در مناطق مختلف گرمسیری و نیمه گرمسیری در سراسر جهان رشد می کند. پرورش سیسوس در داخل خانه آسان است اما کمی چالش برانگیز است و اگر این نکات نگهداری از گیاهان سرپوشیده را رعایت کنید، می توانید به خوبی از این گیاه مراقبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا