روانشناسی

دلیل افسردگی پس از رابطه جنسی چیست؟

بر اساس تحقیقات انجام شده، این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به جای ایجاد احساس بهتر در زنان پس از رابطه جنسی، علت افسردگی پس از رابطه جنسی را توضیح می دهد.

دلایل افسردگی بعد از رابطه جنسی

پیش از این تصور می شد که این پدیده فقط در زنان رخ می دهد و تحقیقات علمی شواهدی مبنی بر ابتلای مردان به این بیماری پیدا نکرده است.

افسردگی پس از رابطه جنسی دقیقا یعنی چه؟

شاید انتظار داریم بعد از رابطه جنسی شاداب و قوی باشید. اما برخی افراد این احساس را ندارند، یعنی بعد از رابطه جنسی ممکن است احساس ناراحتی، غیرمنطقی، مضطرب، افسردگی و بسیار غمگین کنند. این ربطی به توهم رضایت جنسی خوب ندارد.

علا‌ئم افسردگی پس از آمیزش جنسی چیست؟

علائم اولیه شامل احساس افسردگی است. احساس بدی است و نمی توانید علت این احساس بد و ناخوشایند را پیدا کنید. این احساس ممکن است تا چند روز پس از مقاربت ادامه یابد. دلیل خیانت به زنان متاهل برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب چیست؟ از

دیدن کنید

دلیل افسردگی پس از آمیزش چیست؟

اگرچه طبق تحقیقات به نظر می رسد اکثر زنان پس از ازدواج دچار افسردگی می شوند اما در حقیقت مردان نیز این بیماری را تجربه می کنند. علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نیست. اما به نظر می رسد انتقال دهنده های عصبی در ناحیه ای از مغز که مسئول احساس احساسات هستند، آنطور که انتظار می رود کار نمی کنند. سابقه سوء استفاده در دوران کودکی می تواند به این احساسات منفی کمک کند و خاطرات بد را زنده کند.

مرتبط  ۱۰ فایده شگفت‌انگیز موسیقی برای ذهن و روان

آیا این احساس ارتباطی با زندگی جنسی یا شریک جنسی‌تان دارد؟

چنین ارتباطی قابل مشاهده نیست، اما گاهی اوقات مشکل پیچیده تر است. احساس ناراحتی و ناراحتی بعد از رابطه جنسی ممکن است ارتباط مستقیمی با احساس شما نسبت به شریک زندگی خود نداشته باشد، مگر اینکه بتوانید در آن لحظه دلیل خاصی برای تاسف خوردن برای شریک زندگی خود پیدا کنید.

در مورد این مشکل چگونه با همسرم حرف بزنم؟

مانند هر مشکل جنسی دیگر، باید شریک زندگی خود را در مورد آن آگاه کنید. اگر بعد از مقاربت غمگین و غمگین به نظر برسد، فوراً فکر می کند که با او مشکل دارید، از او راضی نیستید یا او به اندازه کافی برای شما خوب نیست. حتی اگر سعی کنید احساسات منفی خود را پنهان کنید، او ناراحتی شما را می بیند و شما را قضاوت می کند. بنابراین با شریک زندگی خود در مورد احساسات خود صحبت کنید.

منبع: وب سایت تاپ ناز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا