دکوراسیون داخلی

آشپزخانه را زیباتر از قبل چیدمان کنید

زن خانه زمان زیادی را در آشپزخانه می گذراند، بیشتر لوازم خانگی آنجاست. به همین دلیل است که سازماندهی لوازم آشپزخانه بسیار مهم است. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به نکات کلیدی برنامه ریزی آشپزخانه می پردازیم.

نکات ضروری چیدمان آشپزخانه

 همه چیز به شکل آشپزخانه‌ شما بستگی دارد

فضای آشپزخانه می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. بنابراین قرارگیری آن با توجه به شکل آن انجام می شود. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه کوچکی دارید، هدف اصلی این است که وسایل را به گونه ای بچینید که بهترین استفاده را از فضا بکنید.

نورپردازی مناسب از نکات ضروری چیدمان آشپزخانه

مهمترین عنصر در کلید کلی دکوراسیون آشپزخانه، سیستم روشنایی است. نور به دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود. نور طبیعی نور خورشیدی است که از پنجره ها وارد آشپزخانه می شود. به این نوع لامپ ها لامپ های رشته ای می گویند. اگر نور خورشید به خوبی در آشپزخانه شما می تابد، نیازی به استفاده از منبع نور در طول روز نیست. اما در شب باید منابع نور وجود داشته باشد. این ایده های طراحی خانه قدیمی را بررسی کنید تا طراحی خانه خود را زیباتر کنید.

دسترسی آسان در اولویت است

توجه داشته باشید که چیدمان وسایل آشپزخانه باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. به عنوان مثال، یخچال از آن دسته وسایلی است که چندین بار در روز از آن استفاده می شود. بنابراین بهتر است آن را در مکانی با ترافیک بسیار کم قرار دهید. همچنین بهتر است وسایلی را که به ندرت در کمدهای آشپزخانه استفاده می شود قرار دهید.

مرتبط  با قاشق پلاستیکی دیوارکوب زیبا بسازید +ویدیو

توجه به کیفیت هوا از نکات ضروری چیدمان آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید فضایی برای نصب دستگاه تهویه یا تصفیه کننده هوا داشته باشد. برخی از افراد برای تهویه آشپزخانه پنجره را باز می کنند، اما این خطرناک تر است. هود آشپزخانه معمولا بهترین راه حل در این زمینه است.

مطلب پیشنهادی: یک مبل مدرن از مقوا بسازید. کتاب بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا