دکوراسیون داخلی

با تغییرات کوچک خانه خود را متحول کنید

اگر می خواهید تغییرات کوچکی در خانه خود ایجاد کنید که نتیجه بزرگی داشته باشد، یک راه آسان وجود دارد. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله برای شما ایده هایی دارد.

تغییرات کوچک با تاثیرات بزرگ تنها با یک‌ قلم‌مو

در حال حاضر پول کافی برای ایجاد تغییرات اساسی در خانه خود ندارید؟ آیا زمان کافی برای مرور و خرید چیزهای جدید ندارید؟ ما یک پیشنهاد ساده برای شما داریم. یک قلم مو بردارید و هر فضای کوچک و معمولی را که زیاد دیده نمی شود پر کنید.

برای این کار لازم نیست به مکان های بزرگ بروید. رنگ آمیزی تمام دستگیره های اطراف خانه، مانند کمدها و کشوها و دستگیره درها، رنگ آمیزی شیرآلات یا حتی چهارچوب در و پنجره می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

اندکی بازیگوشی به خرج دهید

با بلوک های بتنی یا بتنی شکسته و استفاده نشده، تغییرات کوچکی ایجاد کنید و تأثیر زیادی بگذارید (تکه های ارزان قیمت را انتخاب کنید). به این ترتیب می توانید نقاشی های مدرن و زیبایی خلق کنید و تجربه شگفت انگیزی را در خانه خود رقم بزنید.

با پتوهای قدیمی خود خداحافظی کنید!

از پتوهای قدیمی یک پتوی زیبای جدید 40 تکه بسازید که وقتی روی تخت پخش می شود ظاهر اتاق شما را به طرز چشمگیری تغییر می دهد.

تابلوهای هنری خود را جابه‌جا کنید

اگر نمی خواهید برای قطعات جدید هزینه ای بپردازید، آن چیزی را که از قبل دارید جایگزین کنید از آویزان کردن آثار هنری در مکان های غیرمعمول یا نصب تابلوهای بیش از حد معمول نترسید گاهی اوقات چنین چیدمانی آن را جذاب تر و بسیار جذاب می کند

مرتبط  ساده‌ترین روش برای بزرگ‌ترین تحول در دیوار خانه

|

نورپردازی جدیدتر

در اتاقی با رنگ روشن که یک نور دیواری جدید جایگزین لامپ قدیمی می شود، انتخاب سیم های رنگ روشن نقش جالبی دارد. به همین ترتیب می توانید چراغ های دیواری را با سیم مشکی در اتاق های تاریک نصب کنید. شما همیشه با کمی دقت بیشتر و چند ثانیه زمان بیشتر به نتایج بهتری دست خواهید یافت.

نکات خواندن مقالاتی در مورد بهترین و زیباترین لباس ها و دکوراسیون داخلی بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا