دکوراسیون داخلی

قبل از خانه تکانی حتما این ۶ کار را انجام دهید

هنوز فرصت هایی برای انجام تعمیرات جزئی و تغییرات قابل قبول در دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد. در این مقاله در بنوان آنلاین به چند نکته تزئین قبل از اسباب کشی می پردازیم.

تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

این به شما کمک می کند با فرا رسیدن فصل جدید و سال جدید زندگی جدیدی داشته باشید. همچنین می تواند فضای داخلی خانه شما را شخصی کند.

زیباکردن ورودی خانه از نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

درب ورودی خود را رنگ کنید. این باعث می شود اولین بازدید از خانه برای مهمانان و حتی برای شما جذاب تر شود. می توانید عکس های خاطرات و روزهای خوش خود را به دیوار خانه آویزان کنید و از آن ها به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده کنید. فراموش نکنید که عناصر کوچک اما موثر مانند جا کلیدی را برای دسته بندی و سازماندهی فضای داخلی خانه خود اضافه کنید.

دکور آشپزخانه را تغییر دهید

به جای میوه در آشپزخانه، این ارزان ترین ایده برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. یک یا دو دیوار جالب در خانه خود رنگ کنید، کاغذ دیواری می تواند انتخاب خوبی برای این تغییر باشد، بستگی به سلیقه و نظر شما دارد. مقاله نحوه تزئین اتاق خواب با این لوازم دکور خانه کوچک را بررسی کنید.

مرتبط  بدون هزینه پرده‌های منزل را نو کنید

تغییراتی در سرویس بهداشتی از نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

دیوارهای حمام خود را با کاغذ دیواری ضد آب بپوشانید تا ظاهر و طراحی داخلی را تغییر دهید. وسایل حمام خود را مانند آینه، لامپ، سینک و هر چیز دیگری که نیاز به تعویض یا تعمیر دارد، تعویض کنید.

فرش‌های فانتزی را امتحان کنید

فرش‌های پرز بلند را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، این فرش‌ها می‌توانند به دکور منزل شما بافتی بیافزایند.

اضافه کردن وسایلی جدید به نشیمن از نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

اگر به هنر علاقه دارید، یک تابلوی نقاشی هنری بزرگ را به دیوارهای خانه آویزان کنید و از هر چیزی که فکرش را می کنید استفاده کنید که بتوان آن را به گلدانی برای کاشت گل های بهاری تبدیل کرد. با گلدان های کوچک و لوازم تزئینی به قفسه ها و قفسه های خود ظاهری تازه ببخشید. صداهای خود را تغییر دهید رنگ صداهای جدید شما می تواند کاملاً متفاوت باشد و با صداهای قدیمی تضاد داشته باشد.

منبع: وب سایت چیدانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا