دکوراسیون داخلی

بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود اتاق نشیمن خود را با مبل یا مبل سنتی مبله نکنید. مبل کوچکتر از آن است که جا بیفتد، در غیر این صورت هزینه مبل بیشتر از بودجه شما خواهد بود. در این مقاله از دلتا، نکاتی را در مورد سازماندهی یک اتاق نشیمن کوچک بدون مبل به شما ارائه می دهیم.

چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل

در اینجا چند روش برای جایگزینی صندلی اتاق نشیمن با صندلی مدرن و کلاسیک وجود دارد.

ترکیب صندلی با نیمکت از نکات چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل

گاهی اوقات مبل می تواند عملکرد اتاق نشیمن را کاهش دهد. با استفاده از یک مبلمان کوچک، مانند یک صندلی یا چند صندلی، می توانید یک چیدمان تمیز و راحت متناسب با فضای خود ایجاد کنید. اگر خانه کوچکی دارید می توانید از صندلی های چند منظوره یا عثمانی استفاده کنید. این صندلی دارای فضای داخلی است که می توان از آن به عنوان انبار استفاده کرد. همچنین می توان از آن به عنوان میز جلوی مبل در طول روز و به عنوان جای نشستن مانند سایر صندلی ها در صورت نبود فضا استفاده کرد.

صندلی تک برای دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک بدون مبلمان

گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از حلقه زدن روی یک صندلی بزرگ، در آغوش گرفتن پاهای خود و خواندن کتاب مورد علاقه تان نیست. حتی یک مبل هم چنین راحتی را فراهم نمی کند. می توانید یک میز کوچک بین آنها قرار دهید و در صورت لزوم آن را جلوی صندلی ها حرکت دهید تا از فضا به درستی استفاده کنید. لازم نیست همه صندلی ها طراحی یکسانی داشته باشند. می‌توانید دو صندلی با رنگ‌ها یا بافت‌های مختلف انتخاب کنید تا با ظاهری منحصربه‌فرد، اتاق نشیمن خود را جذاب‌تر کنید.

مرتبط  این نوع چیدمان مبل، خانه را کوچک می‌کند

بین بگ

یکی از گزینه های جذاب برای مبلمان اتاق نشیمن کیف است. اگرچه برای همه سنین مناسب نیست، اما به دلیل فرم بدنی که دارد، نشستن روی آن راحت تر از کاناپه یا کاناپه است. اگر کیفی با قابلیت حمل آسان می خواهید، به یاد داشته باشید که در انتخاب نوع پارچه دقت کنید. می توانید با کمک کیف های رنگی به فضای داخلی رنگ ببخشید.

صندلی گهواره‌ای از ایده‌های چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل

اگر می خواهید اتاق نشیمن خود را با چیزی منحصر به فرد تزئین کنید، می توانید به این نوع صندلی ها فکر کنید. اتاق نشیمن را با صندلی های جداگانه پر کنید. صندلی گهواره ای خاطرات دوران کودکی را تداعی می کند و برای آرامش روزمره و خواب سبک بسیار راحت و راحت است.

کوسن‌های کف

بالش های کف یک راه خلاقانه برای ایجاد فضای نشیمن بیشتر در اتاق های نشیمن باریک است. بهترین تنوع در رنگ و طرح را دارند، حجیم نیستند و به راحتی قابل جداسازی و تعویض هستند. می توانید آنها را در اطراف فرش در مرکز اتاق قرار دهید تا فضای خود را روشن تر کنید. برای راحتی و آرامش بیشتر بالش ها را روی کوسن های کف قرار دهید. اطراف کوسن ها را با لوازم فلزی مانند فانوس، آینه و میزهای عسلی تزئین کنید تا فضا جذاب تر شود. یک میز کم ارتفاع در جلوی مبل انتخاب خوبی برای این فضا است، بنابراین می توانید به راحتی در حالی که روی زمین نشسته اید، به وسایل روی میز دسترسی پیدا کنید.

مرتبط  دکوراسیون عربی سبکی اصیل در طراحی داخلی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا