معرفی بهترین ها

بهترین روانکاو در تهران کیست؟ آدرس +خدمات

لیست بهترین مراکز روانکاوی در تهران

1.مرکز مشاوره و روانشناسی ذهن آرا

اداره مرکزی (چتکندان): تهران – چتکندان – خیابان جلفا. – خیابان خاویان غربی. – نیستند. 58 – مرکز مشاوره سلامت روان حوره : 02126722140 – 02126722144 و پل سادار – روبروی مترو سادار – شروع خیابان سیمیاری – بند 72 – طبقه همکف – اتاق 2 – موسسه روانشناسی هاله شماره تماس: 021910101819 -1010191019 30 iczehnara<

مرکز روانشناسی و مشاوره میندرا بهترین روانشناس در تهران. این گروه با داشتن بهترین اساتید روانشناسی و روانپزشکی به شناسایی اختلالات روانی و روانی بر اساس آخرین متدها و تکنیک های روز دنیا می پردازد و اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام می دهد. شایان ذکر است این روانشناس خوش نام در تهران دارای فضایی بزرگ و آراسته است و ضمن تقسیم بندی فضا، هر قسمت به ارائه خدمات روانشناسی اختصاص دارد. در واقع مشتری هنگام دریافت مشاوره و تعیین وقت قبلی با واحد مورد نظر در ارتباط بوده و تمامی مراحل در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می شود. برای بهره مندی از بهترین خدمات روانشناسی و روانکاوی فرصت را از دست ندهید و از توان، تجربه و تخصص این گروه از مشاوران و روانشناسان با تماس با شماره فوق استفاده نمایید.

خدمات کلینیک:

  • روانشناسی کودک: ارزیابی و تشخیص، اختلالات رشد، اختلالات عاطفی، مشکلات رفتاری، آموزش والدین، گفتار درمانی، بازی درمانی و روانشناسی نوجوانان.
  • روانشناسی بالینی: روان درمانی فردی، اضطراب درمانی، افسردگی درمانی، فوبیا درمانی، درمان دوقطبی، فوبیا و اضطراب درمانی، اعتیاد درمانی عملی، روان درمانی اختلالات جنسی، روانکاوی، درمان گروهی اضطراب و روانپزشکی.
  • مشاوره: مشاوره طلاق، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره طلاق و خیانت، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی
  • تست های روانشناسی: تست های روانشناسی، تست های تشخیصی، تست های هوش، تست های خودآگاهی، تست های شناختی و تست های توانایی.
  • مشاوره خارج از دفتر شامل: مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی
  • درمان فناوری شامل: نوروفیدبک و tDCS است
  • بازیابی شناختی شامل: بهبود توجه و حافظه، بهبود حافظه و بهبود خلاقیت است
مرتبط  بهترین مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ دل در تهران کجاست؟

2.گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان

آدرس: تهران – سعادت آباد – ضلع جنوبی میدان کاز – خیابان یازدهم شرقی. – بلوک 3 – بلوک 302 – طبقه 3 – مرکز روانپزشکی ویان شماره تماس: 02126765933 – 02122385718 شماره همراه: 09012884491 – 093> vianclinics@

روزهای کاری شنبه: 0 تا 02:00:00:00:00

کلینیک روانپزشکی ویان یکی از بهترین مراکز روانشناسی و روانپزشکی در تهران می باشد. گروه ویان بهترین کلینیک روانشناسی در تهران متشکل از گروهی از متخصصان و فوق تخصص ها شامل روانشناسان صاحب نام و برگزیده در تمامی رشته ها می باشد. تمامی روانپزشکان و روانشناسان حاضر در این کلینیک دوره های مختلف حرفه ای و تخصصی را گذرانده اند و به همین دلیل بر روانشناسی، روانپزشکی و تمامی امور مربوط به روانپزشکی تسلط کامل دارند. از این رو از ابتدای فعالیت خود توانسته است نیازهای مراجعین را در تمامی زمینه ها برآورده سازد و رضایت آنان را جلب کند و نه آنچه را که می توانند تشخیص و درمان کنند برای بهره مندی از خدمات بی نظیر و نامحدود با این کلینیک های روانپزشکی و روانپزشکی تهران تماس بگیرید. .

خدمات کلینیک:

  • خدمات مشاوره: مشاوره کودک، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره استرس، مشاوره افسردگی، مشاوره وسواس فکری اجباری و خودسنجی

    .

  • درمان اختلالات: درمان اختلال هراس، درمان اختلال دوقطبی، درمان اختلال اضطراب اجتماعی، درمان اختلالات خواب در کودکان، درمان اختلال وسواس فکری عملی، درمان اختلال افسردگی اساسی و درمان بیش فعالی کودکی.
  • کودکان و نوجوانان: اضطراب و افسردگی در کودکان، نحوه مقابله با خشم در کودکان، مراحل رشد گفتار و عزت نفس عاطفی کودکان
  • روان سنجی: آزمون های بالینی و روان سنجی روانشناسی کودک و مدرسه
مرتبط  معرفی بهترین دکتر و جراح زیبایی زنان در تهران + آدرس و شماره تماس (1403)

3.مرکز مشاوره، روانکاوی و روانشناسی فکر بکر

آدرس: تهران – منطقه زرگنده – خ. شریعتی – خ. خلیل پور – خ. 21 – بلوک 5 – مرکز مشاوره و روانشناسی بکر بیکر شماره تماس: 02122623587 – 02122618473 بکر بکر یکی دیگر از مراکز مشاوره مهم در تهران است. این سازمان با هدف ارائه خدمات منحصر به فرد و باکیفیت به افراد دارای مشکلات روحی و روانی شروع به کار کرده و برای این کار از نیروهای متخصص، مجرب و آموزش دیده استفاده می کند. با ارزیابی دقیق وضعیت روحی و روانی بیماران، از روش های موثر و مفید برای درمان بیماران بر اساس استانداردهای علمی روز استفاده کنید. وی خاطرنشان کرد: فکر بکر به عنوان بهترین روانشناس تهرانی از ابتدا تا انتها در کنار بیماران است و با رفع مشکلات و عدم تعادل های موجود زمینه مناسبی را برای بهبود شرایط روحی و روانی برای لذت بردن از زندگی فراهم می کند. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت روانشناسی و روانشناسی تماس بگیرید تا از خدمات بی نظیر و با کیفیت آنها نهایت استفاده را ببرید.

خدمات:

  • مشاوره روانشناسی و آموزش روانی شامل: مشاوره روانشناختی، مشکلات خلقی و رفتاری، استرس و اضطراب، اختلالات افسردگی، اختلالات شخصیت، مشکلات جنسی، اعتیاد، ترس ها و فوبیاها، مشکلات تمرکز، مشکلات خواب و وسواس فکری است.
  • مشاوره خانواده شامل: روابط دگرجنس گرا، مشاوره قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، طلاق، خیانت و مسئولیت پذیری است.
  • سبک زندگی و موفقیت شامل: مهارت های ارتباطی، انگیزه و موفقیت و مشاوره تحصیلی
  • مشاوره کودک شامل: تعیین توانایی و سنجش هوش قبل از پرداختن به فعالیت ها، مسائل مربوط به دوران کودکی و رشد است

4.کلینیک روانشناسی و مشاوره روان آگاه

آدرس: تهران – روبروی مترو صادقی – خیابان ولیعصر (عج) – 7 – تو اینجایی. 4 – طبقه پنجم – واحد 9 – شماره درمانگاه : 02144974563 شماره تلفن : 09217006926

مرتبط  بهترین و با تجربه ترین دکتر تغذیه در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

برای روانکاوی و روان درمانی دقیق و تخصصی به کلینیک وجدان روانشناسی مراجعه کنید. بهترین روانپزشک در تهران با بیست سال سابقه کار و سابقه کاری شایسته متشکل از تیمی آموزش دیده و مجرب بوده و به صورت روزانه از مراجعین مراقبت می کند. ارائه بهترین خدمات به بیماران با بهترین روانشناسان و مشاوران و تجهیزات مدرن. از آنجایی که تشخیص اولین قدم در تعیین پاسخ و روش های درمانی موثر است، دکتر. فرزانه که ریاست کلینیک روانشناسان را بر عهده دارد، سعی کرد از دانش و تجربه روانشناسان برجسته استفاده کند. برای تشخیص مشکلات روانی مختلف از بهترین و مناسب ترین روش برای بهبود وضعیت بیمار استفاده کنید. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز روانشناسی و روانکاوی در تهران است. مزایای یک محیط بزرگ، مدرن و مجهز. استفاده از ماشین های مدرن و روش های مدرن ذهنی؛ مزایای نظارت مداوم بر وضعیت بیمار و مراقبت های بعدی را می توان توضیح داد. به جمع بیماران راضی کلینیک روانپزشکی تهران بپیوندید و از مشکلات روانی و عاطفی توسط روانشناسان حرفه ای و مجرب رهایی پیدا کنید.

خدمات:

  • روانشناسی کودک و نوجوان، روانشناسی بالینی، روانکاوی و روان درمانی
  • مشاوره خانواده مشاوره ازدواج مشاوره جنسی (سکس درمانی) و مشاوره طلاق
  • مشاوره تحصیلی، مشاوره کالج و دانشگاه و مشاوره پذیرش، مشاوره آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

سؤالات متداول:

1- هدف اصلی از روانکاوی چیست؟

عموماً در فرآیند روانکاوی، روانشناس وضعیت روانی فرد را بررسی می کند، بیماری ها و ناهنجاری ها را تشخیص می دهد و سپس بر اساس روش ها و راهکارهای موجود اقدامات لازم را انجام می دهد. این برای رفع اختلالات روانی عمل می کند. 2: آیا کودکان به روانکاوی نیاز دارند؟ او باید تحت بررسی و درمان روانشناختی قرار گیرد. تحصیلات وضعیت آموزش حرفه ای و غیره آره، هر چه شرایط روحی و جسمی بیمار شدیدتر باشد. هر چه هزینه روانکاوی بیشتر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا