معرفی بهترین ها

بهترین آرایشگاه مردانه غرب تهران کجاست؟ + شماره تماس و خدمات (1403)

در سال های اخیر سالن های مردانه زیادی در نقاط مختلف شهر تهران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی به شهروندان تهرانی هستند. غرب تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که هر روز آرایشگاه های مردانه زیادی میزبان زیبایی جویان هستند. از آنجایی که کیفیت و قیمت خدمات آرایشگاه در سالن های مردانه برای آقایان بسیار حائز اهمیت است، در این قسمت بهترین آرایشگاه های زنانه مخصوص غرب تهران و خدمات بی نظیر آنها را معرفی می کنیم. هنگام بازدید از آرایشگاه های پیشنهادی، از خدمات خوب با قیمت های مقرون به صرفه استفاده کنید تا چهره ای زیبا و موهایی زیبا داشته باشید.

 لیست بهترین آرایشگاه مردانه غرب تهران

1.آرایشگاه مردانه سان

آدرس: تهران – بزرگراه یادگار امام ذوب – خروجی سعادت آباد (خلیج فراز) – خلیج بهزاد – ساختمان هانی – طبقه 2 – سان باربر شماره تماس: 02122386214 آرایشگاه سان یکی از مدرن ترین آرایشگاه های مردانه است. غرب تهران این آرایشگاه مردانه در غرب تهران واقع شده است و بهترین آرایشگران با سابقه طولانی در ارائه خدمات استثنایی و با کیفیت به مشتریان را به خدمت گرفته است. علاوه بر این، از نظر بکارگیری تکنیک های نوین آرایشی و استفاده از محصولات آرایشی از برندهای معروف دنیا، به عنوان بهترین آرایشگاه های غرب تهران شناخته می شویم و در بین نوجوانان محبوب هستیم. جوانان . اجازه بدهید سری به این آرایشگاه مردانه انحصاری بزنم، یکی از مزیت های اصلی این آرایشگاه مردانه سالن بزرگ، تجهیزات مدرن، استفاده از کادری حرفه ای و مجرب و رعایت تمامی توصیه ها و پروتکل های بهداشتی است.

خدمات:

  • خدمات ویژه و تخصصی آرایش عروسی توسط کادر مجرب
  • مدل مو، مدل مو، مدل مو و مدل موی خاص و مدل های روزانه و روزنامه ای
  • بوتاکس، کراتینه، ترمیم مو و ویتامین سازی
  • میکروبلیدینگ، صورت، ناخن مصنوعی و پوست سر
  • آرایش کودک، شفافیت پوست، تجدید و شادابی…

2.آرایشگاه مردانه دیپلمات

آدرس: تهران – شهرک غرب – طبقه همکف 3 – مرکز تجاری شهر غرب – طبقه دوم – واحد 47 – آرایشگاه دیپلمات> instagram: shahramhashemloo

مرتبط  بهترین جراح پلاستیک تهران کیست؟ [آدرس +خدمات]

آرایشگاه دیپلمات که به خوبی توسط شهرام هاشملو اداره می شود، یکی دیگر از سالن های مردانه گران قیمت غرب تهران است. این سالن مردانه واقع در یکی از شهرهای غربی، روزانه پذیرای مهمانان با نزدیک به دو دهه تجربه و سابقه ای غنی است. ما با استفاده از توان و تجربه آرایشگران حرفه ای و مجرب در کنار تجهیزات و امکانات مدرن و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت، بهترین خدمات را به آنها ارائه می دهیم. در این آرایشگاه مردانه می توانید به راحتی آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب کرده و از تخصص و خدمات با کیفیت این آرایشگاه غرب تهران نهایت بهره را ببرید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمایی، تعیین وقت و نمونه به صفحه اینستاگرام آرایشگاه دیپلمات در شهرام هاشملو مراجعه کنید.

خدمات: این یکی از آرایشگاه های مردانه در تهران است و خدمات آن شامل موارد زیر است:

  • آرایش و آرایش ویژه عروسی با تجهیزات مدرن، حرفه ای و مجرب
  • پوست مشتری و عروس را تمیز و شاداب می کند
  • طراحی مدل مو، ماساژ صورت، لیفت کوچک صورت
  • کراتینه و ترمیم مو، آرایشگاه کودکان و…

3.آرایشگاه مردانه پرشیا

آدرس: تهران – شرق قریب – بلوار دادمان. – خیابان درخت – مرکز خرید سپار – طبقه 1 – پلاک 20 – آرایشگاه فارس

شماره تماس: 02188361655

آرایشگاه پرشیا با بیش از یک دهه سابقه یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه در غرب تهران می باشد. این آرایشگاه مردانه در تهران به دلیل خدمات عالی و کیفیت مراقبت از پوست و مو، همه روزه پذیرای تعداد زیادی از آقایان جوان است. باغ بزرگ و مدرن، تجهیزات مدرن با تکنولوژی جدید و استفاده از آرایشگران ماهر و مجرب از ویژگی های منحصر به فرد این آرایشگاه مردانه در تهران است. بنابراین، اگر می خواهید زیبایی پوست و مو را به سبکی جدید و بر اساس آخرین تکنیک ها و متدها تجربه کنید، ترجیح دهید به آرایشگاه های ایرانی سر بزنید.

خدمات:

  • متخصص در درمان های مو، پوست و زیبایی
  • داماد، استایل و داماد به شیوه مدرن با آرایشگران حرفه ای
  • کراتینه، ترمیم مو و صاف کردن مو
  • اصلاح مو و صورت
  • نرم کننده مو، پروتئین و ویتامین، اتو مو و لوازم آرایشی و بهداشتی کودکان و…
مرتبط  بهترین نقره فروشی در تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

4.آرایشگاه مردانه لوتوس

آدرس: تهران – شهرک گرب – انتهای خیابان سپر – آرایشگاه مردانه لوتوس

شماره تماس: 02122069663

آرایشگاه نلوم یک آرایشگاه تخصصی عروسی واقع در غرب تهران می باشد. این آرایشگاه مردانه دارای کادری حرفه ای، ماهر و مجرب با 15 سال سابقه کار می باشد، از این رو با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی روز و همچنین استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای معروف، خدمات زیبایی مطابق با روندهای جهانی به همه ارائه می دهد. مشتریان بنابراین فرقی نمی کند که کدام خدمات زیبایی پوست و مو را در غرب تهران انجام دهید. یک بار مراجعه به آرایشگاه مردانه در غرب تهران کافی است تا شما را برای همیشه مشتری ثابت خود کند.

خدمات:

  • آرایش مو، قیچی و آرایش با بهترین تکنیک های مدرن
  • درمان، پاکسازی و جوانسازی پوست صورت با ماسک لایه بردار و جوان کننده
  • پوست خود را با انواع رایحه ها و درمان های زیبایی تازه کنید
  • محصولات صورت، آرایش، پدیکور، آرایش و گریم عروس.
  • در اتاق کودک آرایش و آرایش کودکان را انجام دهید و از وسایل مناسب کودکان استفاده کنید

5.آرایشگاه مردانه نگار

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان ولیعصر – برج نگارا – طبقه 9 – بلوک 1 – آرایشگاه نگارا

تلفن: 02188641755

یکی از بهترین و پرطرفدارترین آرایشگاه های مردانه در غرب تهران، آرایشگاه نگار است. این آرایشگاه مردانه در حوالی میدان ونک قرار دارد و یکی از بهترین آرایشگاه های تهران است. آنها با آگاهی از نیازهای زیبایی مردان از ماشین آلات و تجهیزات جدید با تکنولوژی روز استفاده می کنند تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. آرایشگاه مردانه در مکانی بزرگ، زیبا و مدرن واقع شده است و تمامی مشتریان از عملکرد و کیفیت این سرویس زیبای پوست و مو راضی هستند. اگر می خواهید بهترین خدمات را دریافت کنید با شماره تلفن فوق تماس بگیرید و به مشتریان این آرایشگاه معروف و مجرب در تهران بپیوندید.

سرویس:

  • متخصص در درمان مو و صورت با جدیدترین تکنیک ها توسط آرایشگران متخصص
  • پاکسازی صورت و پوست، لایه برداری پوست، سفید کننده و جوانسازی پوست
  • آرایشگاه و میکاپ آرتیست داماد در بسته بندی های مختلف
  • خدمات ویژه رنگ مو، کراتینه، جوانسازی و ویتامینه کردن مو
  • آرایشگاه و آرایشگاه کودکانه در محیطی کودک پسند و مفرح
مرتبط  بهترین کلینیک زیبایی در تهران کجاست؟ معرفی پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران (1403)

6.سالن پیرایش مردانه و آرایشگاه داماد هامیا

آدرس: تهران – اقدسیه – محد دانش – گلستان جنوبی – پ. 126 – طبقه سوم – اتاق 303 – آرایشگاه مردانه حامیا

تماس: 02126454426

اینستاگرام: hamia_barber_shop

حامیه یکی از سالن های مردانه در تهران است. این سالن ورزشی مردانه در غرب تهران واقع شده است و به دلیل خدمات منحصر به فرد و با کیفیتی که دارد روزانه شهروندان تهرانی زیادی را در خود جای داده است. البته این شهرت و محبوبیت تصادفی اتفاق نیفتاده و حاصل تهیه مکانی بزرگ و مدرن با تجهیزات باکیفیت و استفاده از دانش و مهارت بهترین و با تجربه ترین آرایشگران است. بنابراین برای برخورداری از خدمات ویژه زیبایی پوست و مو به سبک مدرن به این سالن مردانه در غرب تهران مراجعه کنید و از این فرصت ویژه و خدمات آن بهره ببرید.

خدمات:

  • آرایشگری و کوتاهی مو، رنگ مو و کوتاهی مو برای کودکان
  • پکیج ویژه عروس، تقویت سر و صورت و شمع گوش
  • پدیکور و مانیکور، تقویت مو، ویتامین ها و پروتئین ها
  • کراتینه و صاف کننده مو، تمیزی صورت و پوست
  • جوانسازی پوست، آرایش، تعادل صورت و…

سؤالات متداول:

1-آیا آرایشگاه های مردانه در غرب تهران آرایش عروس را عرضه می کنند؟

در حال حاضر کلیه آرایشگاه ها و مراکز تخصصی آرایش مردانه در غرب تهران به آرایش می پردازند. برای این منظور می توانید به آرایشگاه های سان، دیپلمات، پرشیا، لوتوس، نیگار و حامیه مراجعه کنید. 2- پرطرفدارترین خدمات آرایش و زیبایی در آرایشگاه های غرب تهران کدام است؟ آپ یکی از محبوب ترین خدماتی است که آرایشگاه مردانه در غرب تهران ارائه می دهد. 3- هزینه آرایش داماد در بهترین آرایشگاه مردانه غرب چقدر است؟ تهران؟ br>
قیمت این طیف از خدمات حرفه ای و تخصصی در آرایشگاه های مردانه غرب تهران به نوع و سبک آرایش و لوازم آرایشی استفاده شده، مدت زمان آرایش و میزان مهارت آرایشگر بستگی دارد. . . به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. در صورت لزوم، قبل از رزرو حتماً هزینه آرایش داماد را با آرایشگر خود در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا