بهداشت و سلامت

لاغری سریع تنها با خیار

خیار به دلیل فواید بی شماری که دارد به عنوان میوه ای شناخته می شود که از کم آبی بدن جلوگیری می کند و بدن شما را هیدراته و هیدراته نگه می دارد. با مجله اینترنتی بنوان با فواید کاهش وزن میوه آشنا شوید.

فواید خیار برای لاغری چیست؟

خیار سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین K و C است و به کاهش وزن کمک می کند. این میوه کم چرب و کم کالری در هر وعده غذایی به عنوان ساندویچ و سالاد استفاده می شود.

غذای کم کالری و کم چرب

یکی از فواید خیار برای کاهش وزن این است که به دلیل نداشتن چربی بهترین میوه برای کاهش وزن است. می توانید از آن در سالاد استفاده کنید، آن را به تنهایی بخورید یا به آب لیمو اضافه کنید، نمک و فلفل اضافه کنید، بنوشید، میل کنید و کاهش وزن را در طول زمان تماشا کنید.

خیار میزان قند کمی دارد

شکر از هر نوعی احتمال چاقی را افزایش می دهد و توصیه می شود از مصرف آن پرهیز شود، خیار حاوی مقادیر کمی قند است و در کاهش وزن موثر است.

خیار برای درمان یبوست

یبوست و یبوست باعث یبوست می شود. خوشبختانه خیار به دلیل داشتن فیبر و خاصیت مرطوب کنندگی این مشکل را حل می کند. رژیم غذایی سرشار از خیار به پاکسازی بدن و جلوگیری از یبوست کمک می کند.

مرتبط  این روغن در درمان زانو درد معجزه می‌کند

خیار عامل سم زدایی و پاکسازی بدن

بدن نیاز به سم زدایی منظم دارد. دانه خیار تزریقی است، سموم را از بدن دفع می کند، آبرسانی کافی به بدن را تضمین می کند و از عضلات شکم محافظت می کند.

خاصیت آبرسانی خیار به بدن

خیار حاوی 90 درصد آب است و بدن را هیدراته نگه می دارد. بدن کم آب به کاهش وزن کمک می کند.

چگونه و از چه روشی خیار سبب کاهش وزن می‌شود؟

اولین چیزی که هنگام تلاش برای کاهش وزن به ذهن می رسد، کاهش کالری دریافتی است. خیار در این زمینه به شما کمک می کند زیرا کم کالری است. در زیر چهار راه برای گنجاندن خیار در رژیم غذایی خود خواهید آموخت.

آب خیار بنوشید

هر روز آب خیار بنوشید تا بدن خود را تمیز و سالم نگه دارید. برش های خیار را در مخلوط کن بریزید و با آب لیمو، برگ گشنیز، آب آلوئه ورا و تکه های زنجبیل مخلوط کنید.

سالاد خیار

خوردن یک تکه خیار قبل از غذا می تواند به کنترل کامل گرسنگی کمک کند. خیار سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. برای جلوگیری از پرخوری، کاهش کالری و کمک به کاهش وزن، قبل از مصرف نمک و فلفل، خیار بخورید.

ماست و خیار

ماست و خیار از دیگر غذاهای خوشمزه ای هستند که می توانید خودتان درست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خیار را خرد کرده و نمک و فلفل را به ماست اضافه کنید. برای طعم دادن می توانید مقداری پیاز و گوجه فرنگی اضافه کنید که باعث کاهش کالری و وزن می شود.

مرتبط  علل درد شکم در زنان، این درد شما را نازا می‌کند!

اسموتی خیار

اگر عاشق اسموتی هستید، اسموتی های خیار می توانند انتخابی عالی برای کاهش وزن شما باشند. این نوشیدنی بدن شما را تمیز می کند و آن را سالم نگه می دارد. خیار را در مخلوط کن بریزید، با یک سیب سبز، لیمو و یک مشت برگ مایه مخلوط کنید، یخ اضافه کنید و بنوشید، لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا