معرفی بهترین ها

بهترین شیرینی فروشی تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

به نظر شما بهترین سالن زیبایی در تهران کجاست؟ در انتخاب غذا به چه عواملی توجه می کنید؟ چرا انتخاب بهترین فروشگاه، بهترین و بهترین اولین چیز برای شماست؟ آیا تا به حال از یک فروشگاه خوب در تهران انواع نان و شیرینی خریده اید؟ با توجه به وسعت شهر تهران و وجود مغازه های خوب در این شهر؛ البته انتخاب فروشگاه مناسب کار ساده ای نیست و بسیاری از افراد را دچار تردید کرده است. در واقع مصرف کنندگان انواع کیک و دسر به کیفیت پخت، طعم و عطر دسرها و همچنین تمیزی فرها اهمیت زیادی می دهند. بر این اساس می خواهیم شما را با بهترین مغازه های تهران آشنا کنیم. بنابراین می توانید به راحتی بهترین فروشگاه تهران را انتخاب کنید و از خوردن انواع کیک های خوشمزه و لذیذ لذت ببرید.

لیست بهترین شیرینی فروشی تهران

1.شیرینی فروشی بی بی

شعبه: تهران – یوسف آباد – میدان کلانتری – خیابان مدبر (محرم). – خیابان سی ام – شیرینی کودک

شعبه دوم: تهران – دکتر. خیابان شریعتی – خیابان سهیل – خیابان نظامی اول – شیرینی بی بی

تلفن: 02174052153

اینستاگرام: بی بی_قنادی

نانوایی بی بی با سابقه بیش از چهار دهه فعالیت فعال و بهره مندی از دو شعبه مجلل و مجهز، در لیست بهترین نانوایی های تهران قرار دارد. کیفیت پخت، طعم و مزه انواع کیک و دسر اولویت این کیک فروشی با سابقه در تهران می باشد و به همین دلیل این فروشگاه از کادری حرفه ای برای پخت انواع کیک و دسر استفاده می کند. از این رو تاکنون با طبخ انواع لذیذ و مرغوب، رضایت مشتریان را به همراه داشته است. بهره مندی از دو شعبه مختلف، بکارگیری سرآشپزهای مجرب و حرفه ای، استفاده از تجهیزات با کیفیت و بهداشتی، پخت و پخش انواع کیک و دسر، انواع دسر و قیمت مناسب از جمله ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه می باشد. این بهترین دسر است. تهران.. برای دسرهای بیشتر و سفارش انواع کیک و دسر به پیج اینستاگرامشون به آدرس bibi_confectionery مراجعه کنید.

مرتبط  معرفی بهترین و متخصص ترین مرکز و کلینیک کاشت ابرو در تهران + مشخصات تماس

قبل از معرفی یکی از بهترین مغازه های تهران، شما را به بازدید از بهترین کافه های تهران دعوت می کنیم.

2.شیرینی فروشی کوکی باکس

شعبه کوه نور: تهران – تقاطع فرمانیه – مجتمع تجاری کوه نور – شماره تماس: 02122832293

شعبه اردن: تهران – بلوار آفریقا (جردن) – خیابان گل آذین

. . تماس: 02122056255

سام سنتر شعبه: تهران – پارک وی کریکزیمی – خ. فرشته. – مجتمع خرید سام سنتر

شماره تماس: 02122659869

شعبه گلستان: تهران – شهرک غرب – مجتمع تجاری گلستان – طبقه اول – تراس – ص 208 02188088074

اینستاگرام: cookieboxgroup

بوسکا فیان یکی از بهترین نانوایی های تهران با چهار شعبه فعال و کادری حرفه ای و مجرب می باشد. کوکی باکس با سابقه طولانی و تخصص در زمینه پخت انواع کیک و دسر بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. در حال حاضر در این مجموعه که دارای امکانات و تجهیزات مدرن است، قنادی های بسیار خوب و با تجربه مشغول به کار هستند. لازم به ذکر است که انواع بیسکویت، شکلات، آب نبات، آجیل و خشکبار در این بهترین شیرینی فروشی تهران موجود است. پس هر از چند گاهی به یکی از شعبه های کوکی باکس سر بزنید و از مزایا و خدمات خرید و خوردن انواع دسر و کیک بهره مند شوید.

3.شیرینی فروشی سوییت بلیس

قسمت اصلی: تهران – بزرگراه فاتح – 17 الفتح – آزور 9 – س. 40 شماره تماس: 02166784518 شعبه نیوران: تهران – نیروان – خیابان بهنار – پمپ بنزین و زاماران – خیابان ستایش. بین نبش – ص 192 – سوئیت پ. تماس بلیس: 02122825016 – 02122825017 شعبه زعفرنیا: تهران – زعفرانیا – خیابان مقدسی اردبیلی – چهارراه پسیان – بعد از بانک پارسی – پ. 32 – فروشگاه شیرین بلیس

مرتبط  بهترین مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کجاست ؟ [شماره تماس]

شماره تماس: 2112601601012012016011250 پشتیبانی 020 شماره همراه : 09352955050 اینستاگرام: sweetbliss.ir

برای انتخاب گسترده ای از شیرینی های فرانسوی، آمریکایی و تخصصی، از Sweet Bliss دیدن کنید. ما سه شعبه عمده قنادی در تهران داریم که با استفاده از توان، تجربه و دانش کارکنان مجرب خود، انواع کیک و شیرینی را به بهترین شکل تهیه و به دست مشتریان می رسانیم. پخت انواع شیرینی و کیک در فضایی جادار، زیبا و کارآمد، با استفاده از آخرین تجهیزات و تکنولوژی جدید و مواد اولیه مرغوب، پشتیبانی 24 ساعته برای خرید کیک و شیرینی ارائه می دهیم. این یک فروشگاه جالب در تهران است. به صفحه اینستاگرام ما (sweetbliss.ir) مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا کیفیت پخت و پز و شیرینی را بررسی کنید.

4.شیرینی فروشی لوندر

آدرس: تهران – خیابان ولیعث – خیابان زعفرانیه – خیابان موگادیشو اردبیلی – نرساده ب بسیان – شیرینی اسطوخودوس

از بهترین و قدیمی ترین نانوایی های تهران می توان به نانوایی استودوس با بیش از دو دهه فعالیت و تجربه در زمینه پخت انواع کیک و شیرینی اشاره کرد. از بهترین مواد برای پخت انواع کیک های مجلل و کیک های خوشمزه و بی نظیر در قنادی لندر استفاده می شود. این ویژگی باعث شده تا شاهد طعم فراموش نشدنی و افزایش ماندگاری کیک هایی باشیم که در این نانوایی پخت می شوند. در این توضیحات اگر همچنان به دنبال بهترین شیرینی پزی در تهران هستید پیشنهاد می کنیم به خشکشویی بروید و از طعم فوق العاده و فراموش نشدنی انواع شیرینی و دسرهای لوکس لذت ببرید.

مرتبط  بهترین دکتر بوتاکس در تهران کیست؟ معرفی کلینیک +آدرس

سؤالات متداول:

1- دلیل اصلی سفت شدن نبات های خشک چیست؟

علت اصلی سفت شدن شکر خشک استفاده نادرست از روغن و روغن بی کیفیت است. در واقع انتخاب و استفاده صحیح از روغن نقش بسزایی در لطافت و لطافت دسرها دارد. اگر از روغن نباتی معمولی استفاده می کنید، باید تصفیه شود، یعنی روغن باید تمیز و صاف باشد. در صورت استفاده از روغن نباتی، ابتدا روغن را ذوب کنید، سپس اجازه دهید تا خنک شود و قبل از استفاده در دسرها، جامد شود. 2- بهترین نانوایی تهران چه ویژگی هایی دارد؟ br>
انتخاب زیاد کیک و شیرینی، کیفیت نانوایی، بهترین طعم انواع کیک و شیرینی، ماندگاری طولانی و قیمت مناسب از ویژگی های اصلی بهترین نانوایی تهران است 3- بهترین شیرینی فروشی کجاست. تهران؟

در حال حاضر با توجه به تجربه و دانش نیروی انسانی می توانید شیرینی های نوزاد، جعبه کوکی، بلیس و اسطوخودوس را با کیک ها و شیرینی های مختلف، کیفیت پخت و قیمت کل آنها به فروش برسانید. . مثل بهترین شیرینی فروشی های تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا