معرفی بهترین ها

آشنایی با بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

لیست بهترین موسسه زبان آلمانی در تهران

1.مؤسسه زبان دهخدا

آدرس: تهران – جنت آباد جنوبی – نبش خیابان چهارم شرقی – پ. 64 – موسسه زبان دخدا

شماره تماس: 02191006191

اینستاگرام: dehkhoda.official

آموزشگاه زبان آلمانی و سایر زبان ها دخدا یکی از بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران می باشد. این کلاس زبان آلمانی در تهران با بیش از 15 سال سابقه در زمینه های مختلف، خدمات آموزشی بسیار با کیفیتی را مطابق با روش های نوین آموزشی ارائه می دهد. لازم به ذکر است که خدمات آموزشی این آموزشگاه زبان به صورت مستقیم و آنلاین اجرا می شود و داوطلبان می توانند متناسب با شرایط زندگی، کار و تحصیل خود از خدمات ویژه و کیفیت بالای این کلاس آلمانی استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره فوق تماس حاصل فرمایید و یا به سایت dehkhodaedu.com مراجعه فرمایید

2.مؤسسه زبان های خارجی گات

گاگاک: تهران – vul. Аятоли Кашани – pakati peShagaigh neSattari – pamari peFarhangsarai Noor – No. 466 – Pusat Bahasa Ghat

Nomer Batta: 02144038846 – 02144038557

آموزشگاه زبان خارجی GAT نیز به دلیل برخورداری از اساتید مجرب و حرفه ای و جدیدترین نرم افزارها و نرم افزارها در لیست بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی تهران قرار گرفته است. در حال حاضر آموزشگاه زبان تهرانی با بیش از ده سال سابقه و سوابق خوب پذیرش می کند. هنگام ارزیابی وضعیت موجود، بهترین آموزش آلمانی را در تهران به آنها بدهید. همچنین می توانید با حضور در این مدرسه استثنایی با سابقه خوب و عملکرد خوب این زبان خارجی را یاد بگیرید و از خدمات ویژه و با کیفیت آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این آموزشگاه آلمانی در تهران دارای 6 شعبه فعال در کاشانی، جنت آباد، پانک، جردن، میدان ولیعصر (عج) و رسال می باشد. به این ترتیب، بسته به محل زندگی یا کار خود، می توانید با شعبه مدرسه نزدیک مشورت کنید.

قبل از معرفی یکی دیگر از مراکز آموزش زبان آلمانی خوب در تهران، شما را به بازدید از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران دعوت می کنیم.

3.آموزشگاه زبان نصیر

آدرس: تهران – بزرگراه همت – شهر گلستان (راه آهن) – خیابان سروستان شرقی. – آموزشگاه زبان نصیر شماره تماس: 02144702396 – 02144702397 شماره همراه: 02144702397 شماره همراه: 02144702397 شماره همراه: 02144701802: 02144702397 7

مرتبط  بهترین مرکز تخصصی تزریق چربی در تهران کجاست؟ [به همراه آدرس+خدمات]

آموزشگاه زبان های خارجی نصیر با نزدیک به 30 سال سابقه یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران می باشد. این دوره زبان آلمانی در تهران تحت مدیریت دقیق آقایان حسام و منصور میرآقا می باشد که به عنوان اساتید مجرب فعالیت می کنند و کلاس ها و کلاس های مختلف را اداره می کنند و زبان های آلمانی و سایر زبان های خارجی را به دانش آموزان آموزش می دهند و ما به بهترین شکل ممکن به شما آموزش می دهیم. . من آن را می دهم.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد الزامات آموزش زبان آلمانی به دست آورید؟ دوره های آموزشی و دوره های انفرادی و همچنین ثبت نام در دوره های زبان آلمانی لطفا با شماره بالا تماس بگیرید

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین موسسات زبان آلمانی در تهران، شما را به بازدید از بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران دعوت می کنیم.

4.آموزشگاه زبان آلمانی گوته

ادریشی: تهرانو – قلهک – خیابان لاریاتی -خیابان لاغر – خیابان کی نژاد. – خیابان اورینتا جلایپور – N-ro 10 – Goethe Lingvoschuleko

lamba lamba: 02122601851 – 02122631204

اینستاگرام: dsit.tehran پست الکترونیکی: info@dsit.org

یکی از بهترین مراکز آموزش زبان آلمانی در تهران، آموزشگاه گوته است. این موسسه اختصاصی آموزش زبان های خارجی با نزدیک به سه دهه سابقه و سابقه ای چشمگیر، از کادری حرفه ای، با تجربه و آگاه تشکیل شده است. در واقع مدیریت و تیم معلمان این آموزشگاه زبان آلمانی در تهران تمام انرژی، تجربه و مهارت خود را صرف ارائه بهترین آموزش به دانش آموزان کرده اند. اگر شما هم می خواهید زبان آلمانی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان بیاموزید، بازدید از این دوره زبان آلمانی در تهران را در اولویت قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با خدمات این آموزشگاه می توانید به صفحه اینستاگرام آنها با برچسب dsit.tehran مراجعه کنید.

5.آموزشگاه زبان تندیس پارس

آدرس: تهران – میدان آرژانتین – خیابان وزیریو (خالد اسلامبولی) – خیابان سوم – پ. بلوک 25 – 16 – معلم زبان فارسی شماره تماس: 02188109642 شماره موبایل: 09371803708 اینستاگرام: tandise_pars.ir

تندیس پارس نیز یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران است. این تیم با بیش از 15 سال سابقه و سابقه غنی در آموزش زبان های خارجی به ویژه آلمانی تخصص دارد. او از ترکیبی از تکنیک های مدرن برای آموزش دانش آموزان آلمانی استفاده می کند. بنابراین این دوره زبان آلمانی در تهران بسیار موثر است و اساتید مجرب این آموزشگاه با استفاده از سخت افزار و نرم افزار مدرن زبان آلمانی را به دانش آموزان آموزش می دهند. اگر می خواهید این زبان خارجی را به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید. این آموزشگاه زبان را ترجیح دهید.

مرتبط  بهترین مشاور سالن زیبایی کیست؟ معرفی بهترین مشاور آرایشگاه

قبل از اینکه یکی دیگر از بهترین مدارس آلمانی در تهران را به شما معرفی کنیم، توصیه می کنیم مقاله ما در مورد بهترین مدارس عربی تهران را بررسی کنید.

6.آموزشگاه زبان GMT

آدرس: تهران – پایین میدان ولیعصر (عج) – بن بست صدف – ص 12 – GMT زبان آکادمی تماس: 02188913000 – 02188905800 اینستاگرام: gmt-academy ایمیل: info@gmt-academy.com روزهای آکادمی و ساعات کاری: شنبه ~ چهارشنبه 09:00 ~ 20:00

پنجشنبه 09:00 تا 19:00

یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران، آموزشگاه زبان GMT می باشد. آموزشگاه زبان خارجی با نزدیک به دو دهه تجربه در ارائه خدمات استثنایی به زبان آموزان خارجی توانسته است جایگاهی منحصر به فرد در بین زبان آموزان تهرانی به دست آورد. بنابراین اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید، افراد زیادی به شما این آموزشگاه زبان در تهران را معرفی می کنند. از ویژگی های منحصر به فرد این کلاس زبان آلمانی در تهران، حضور اساتید حرفه ای و مجرب، مطالب و نرم افزارهای آموزشی، فرصت های عالی و دوره های سه ماهه و شش ماهه است.

7.آموزشگاه زبان دیوان

آدرس: تهران – دروس – بلوار شهرزاد – خیابان ادیب – پلاک 9 – آموزشگاه زبان ادیب

شماره تماس: 02122856042

تلفن: 09307744134 – 09309999134

اینستا
>

آموزشگاه دیوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران است. این تیم ویژه از مدرسین زبان خارجی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه انواع آموزش برای زبان آموزان خارجی در کمترین زمان ممکن و موثرترین زبان آلمانی را به دانش آموزان آموزش می دهد. پس اگر به دنبال راهی مطمئن و اصلی برای استفاده از بهترین آموزش زبان آلمانی در تهران هستید، حتما با این دوره زبان آلمانی به تهران بیایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام در سمینار با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید. پس بدون شرکت در این دوره آلمانی در تهران می توانید از خدمات منحصر به فرد و موثر آنها استفاده کنید.

8.آموزشگاه خانه فرهنگ دال

آدرس: تهران – عباس آباد – خ. دکتر بهستی – x فیکیر – x شکرابی – پلاک 26 – آموزشگاه فرهنگ دال. kulturhaus

ایمیل: info@dal-inst.com

این آموزشگاه زبان آلمانی در تهران برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور به خصوص آلمان را دارند مناسب است. علاوه بر ارائه آموزش زبان آلمانی خاص که شامل خواندن، نوشتن و مکالمه می شود، دانش آموزان با آداب و رسوم و سنت های آلمانی نیز آشنا می شوند. بنابراین سفر به این کشور راحت تر خواهد بود و بهتر است در آنجا زندگی کنید. این آموزشگاه زبان در پاسخ به نیاز دانش آموزان و برای بهبود یادگیری آنها اقدام به راه اندازی کلاس های زبان آلمانی در تهران به صورت حضوری و مجاور نموده است. از این طریق می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید و یا به سایت www.dal-inst.com بپیوندید تا به دوره های فشرده و بخشی از بهترین آموزشگاه آلمانی در تهران بپیوندید.

مرتبط  بهترین سالن زیبایی در غرب تهران کجاست؟ معرفی حرفه ای ترین آرایشگاه زنانه غرب (1403)

9.مؤسسه زبان های خارجی نیک سگال

آدرس: تهران – جنت آباد مرکزی – گلستان – 35 متری بین خیابان شاهین. و 16 متری دوم جنوبی – 252 – موسسه زبان نیک سگال شماره تماس: 02146134031 شماره تلفن: 0920154 > اینستاگرام: Neek_segal ایمیل: info@neeksegal www.neeksegal. ir

آموزشگاه نیک سگال با بیش از یک دهه سابقه و سابقه درخشان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران می باشد. این دوره زبان آلمانی در غرب تهران واقع شده است و اساتید حرفه ای آن، به لطف تجهیزات مدرن آموزشی و برنامه های مختلف آموزش زبان آلمانی، هر روز از دانش آموزان زیادی استقبال می شود. خصوصی این کلاس آلمانی در تهران. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات با کیفیت و منحصر به فرد به مدرسه نیک سگال بیایید و در مدت زمان کوتاهی زبان آلمانی را یاد بگیرید.

10.آموزشگاه زبان آلمانی کیهان

آدرس: تهران، شهرک غرب، خ ایران زمین. – بعد از خیابان دوم – ص 33 – آموزشگاه زبان کیهان

شماره تماس: 02188055934

اینستاگرام: keyhan.ar

آموزشگاه زبان کیهان نیز به دلیل حضور اساتید معروف آلمانی در لیست بهترین آموزشگاه های آلمانی تهران قرار گرفته است. این مدرسه با بیش از ده سال سابقه و تجهیزات و امکانات باکیفیت، دوره های متنوعی را برای یادگیری زبان آلمانی به دانش آموزان ارائه می دهد. پس برای تحصیل آلمانی خوب در تهران می توانید با مراجعه به این آموزشگاه از فرصت استفاده کنید و آلمانی را در تهران به خوبی یاد بگیرید.

سؤالات متداول:

1. سطح B1 آلمان چقدر طول می کشد؟

این دوره زبان آلمانی 6 تا 8 ماه به طول می انجامد. البته اگر این زمان برای شما طولانی است، می توانید برای دوره های فشرده با افراد بسیار کمی اقدام کنید. معمولاً سه جلسه در هفته برای یادگیری سریع و آسان آلمانی نیاز است. البته اگر هر جلسه سه ساعت و سه جلسه در هفته باشد، می توانید آلمانی را در سه تا چهار ماه یاد بگیرید. در غیر این صورت باید تعداد جلسات هفتگی افزایش یابد.

3. آیا یادگیری آلمانی غیرقابل پیش بینی (تقریبا) است؟
بله، بسیاری از موسسات زبان فرصت هایی را برای بهبود وضعیت آموزش زبان آلمانی و همچنین تسهیل این آموزش برای کارمندان و دانشجویان ارائه می دهند. در غیاب آلمانی. بنابراین می توانید آلمانی را به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی یاد بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا