معرفی بهترین ها

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران کجاست؟ معرفی 7 مرکز + تلفن و آدرس

در دنیای امروز زیبایی و جوانی یکی از مهمترین مواردی است که همه برای رسیدن به آن تلاش می کنند به همین دلیل کلینیک های تزریق ژل در تهران به یکی از محبوب ترین خدمات کلینیک های زیبایی تبدیل شده اند به همین منظور در این مقاله کلینیک هایی را ارائه می دهیم. تزریق ژل و پزشکان در تهران

لیست بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

در این مقاله به معرفی 7 نفر از بهترین دکترهای تزریق در والنجک، خیابان ولیعصر، خیابان دولت، تهران پارس، پونک و خیابان فرمیه می پردازیم که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید.

>

1.کلینیک تخصصی تزریق ژل دکتر گیتا مجیدزاده

آدرس: تهران، ولناز، بین خیابان 13-15، خیابان ساسان، بند 21، پلاک 33 آدرس اینترنتی: gitaclinic@

خدمات لیزر، زیبایی، پوست و مو توسط کادری مجرب و حرفه ای در این کلینیک تزریق ژل در تهران انجام می شود. خدمات اصلی این مجموعه زیبایی تزریق ژل به قسمت های مختلف صورت و لب ها می باشد. البته این کار پس از معاینه دقیق صورت و لب ها و تشخیص تمامی عیوب توسط متخصص انجام می شود. بنابراین هیچ تغییر شدیدی در صورت و لب ها ایجاد نمی شود، بنابراین اگر می خواهید لب ها و گونه هایی زیبا و جذاب را تجربه کنید، مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران.

شایان ذکر است که افراد زیادی در حال حاضر تجربه استفاده از این مجموعه را دارند. وی معتقد است که کلینیک دکتر گیتا مجیدزاده یکی از بهترین کلینیک های تزریق ژل است.

این کلینیک در حال حاضر یکی از بهترین کلینیک های بوتاکس در تهران است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

2.کلینیک مراقبت های زیبایی و تزریق ژل دکتر سید رضا عبدالمطلبی

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بعد از پل پارک وی، خیابان فیاضی، طبقه پنجم، واحد 503، پلاک 152 عبدالمطلبی

مرتبط  بهترین جراح بینی تهران کجاست؟ معرفی بهترین جراح عمل بینی در تهران 1403

آیا به دنبال پزشک تزریق ژل در تهران هستید؟ با ما همراه باشید تا یکی از بهترین سالن های تزریق لب در تهران را به شما معرفی کنیم. دکتر جاده ولیسر دکتر کلینیک تزریق بی نظیر و زیبا دارد. رضا عبدالمطلبی. این شرکت با تجهیزات مدرن، تکنسین های حرفه ای و پزشکان مجرب بهترین خدمات تزریق ژل را در شمال تهران ارائه می دهد. تا به امروز کلیه اقدامات تشخیصی، تشخیص مشکلات و صدمات، تزریق ژل و … انجام شده است. مطابق با اصول زیبایی و پزشکی با موفقیت و کارآمدی انجام می شود. بنابراین برای داشتن لب ها و گونه های زیبا و دسترسی کامل به خدمات انحصاری و با کیفیت می توانید به این کلینیک خصوصی تزریق ژل در تهران مراجعه کنید.

قبل از افتتاح سومین کلینیک تزریق ژل در تهران، از شما دعوت می کنیم تا مراکز و کلینیک های پوستی در تهران را که مرتبط با این مقاله نیستند، بررسی کنید.

3.کلینیک زیبایی و تزریق ژل دکتر فرزاد داعی نژاد

آدرس: تهران، بلوار کاوه شمالی، بالاتر از خیابان کلاهدوز (دولت)، نرسیده به چهارراه بحر، ساختمان القیامیه، طبقه سوم، آپارتمان های 16 و 17

برای مشاوره و تعیین وقت تماس بگیرید: 021 و 227727270 – 227727270 <7722 >شماره همراه: 09362195959

آدرس پیج اینستاگرام: dr_farzad_daeinejad@

برای تزریق ژل گونه در تهران می توانید به دکتر دکتر مراجعه کنید. دکتر. از خدمات با کیفیت، منظم و ویژه در کلینیک روسای فرزاد و این مجموعه بی نظیر بهره مند شوید. او دارای مدرک فوق لیسانس در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست است و دوره زیبایی را در دانشگاه میپل در کانادا گذرانده است. بنابراین درمان های زیبایی و مراقبت از پوست در این کلینیک زیبایی بر اساس آخرین روش ها و اصول پزشکی انجام می شود. در حال حاضر این مرکز تزریق لب واقع در تهران با انجام یک رفتار خوب می تواند رضایت مشتریان خاص و افراد مشهور را جلب کند. از خدمات ویژه و ویژه کلینیک تزریق ژل پزشکی اینجا در تهران می توان به تزریق ژل روسی لب در تهران، خط لبخند، اندام و گونه اشاره کرد.

4.کلینیک زیبایی و مرکز تزریق ژل دکتر رامین یحیوی

آدرس: 17 ماه، 17 ماه، محمودیه، شهرورال

شماره تماس جهت هماهنگی و تعیین وقت: 021-22041971 و 021-22039845

مرتبط  معرفی بهترین دکتر و جراح زیبایی زنان در تهران + آدرس و شماره تماس (1403)

رامین. yahyavi @

برای یافتن بهترین مرکز تزریق ژل در تهران لازم نیست راه دوری بروید! کافیست به محمودیه تهران و دکتر مراجعه کنید. رامین یحیوی، متخصص زیبایی. در این مرکز تخصصی آرایشی هدف استفاده از ژل ها به صورت سیستماتیک و استاندارد با استفاده از مواد اصلی و با کیفیت می باشد. در این بخش ویژه می توانید با خیال راحت ژل را دور دهان و صورت خود بمالید. تعیین وقت، قیمت خدمات، تعداد درمان و غیره برای اطلاعات بیشتر با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

قبل از اینکه مرکز تزریق دیگری را معرفی کنیم، می خواهیم ببینیم ژل تزریقی در دراز مدت چه اثراتی دارد؟ همانطور که در سایت کلینیک هلیا آمده است:

ژل یا فیلرهای پوستی در صورت تزریق مناسب برای استفاده بی خطر هستند. یافتن پزشک مناسب برای انجام تزریق فیلر پوستی برای استفاده طولانی مدت بدون عوارض جانبی مهم است. اما خوب است بدانید که استفاده مکرر از ژل می تواند منجر به ضعیف شدن عضلات صورت، سر و گردن شود. در دراز مدت، این عوارض جانبی می تواند اثرات منفی بر روی تارهای صوتی و حرکات چشم از جمله دوبینی داشته باشد.

5.کلینیک زیبایی و مرکز تخصصی تزریق ژل دکتر آفرینگاه

آدرس: تهران، کامرونیا جنوبی، روبروی میدان اندرزگو، خیابان پیروز، پ. 14 وار اتو اکبریان 4 واحد جنوبی

برای تزریق فیلر و ژل در تهران می توانید به کلینیک تخصصی زیبایی و مراقبت از پوست دکتر آفرینش مراجعه کنید، این کلینیک زیبایی با بیش از هشت سال سابقه، کادری مجرب و تجهیزات مدرن بهترین خدمات زیبایی را ارائه می دهد. البته خدمات زیبایی و مراقبت از پوست این مجموعه به تزریق ژل محدود نمی شود و این خط در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در تهران شناخته می شود. این کلینیک خدمات زیر را نیز ارائه می دهد:

  • بوتاکس
  • لیزر چشم و موهای زائد با تجهیزات مدرن
  • کاشت مو و ابرو
  • جراحی ایرونگ، لثه و فک
  • تزریق چربی
  • حلقه های سیاه دور چشم و پلاک های آویزان را از بین ببرید

6.کلینیک تخصصی زیبایی و مرکز تزریق ژل ایرانیان 

شعبه زعفران آدرس: خیابان آصف، میدان شهید اعجاز، ساختمان آصف، طبقه سوم، واحد 7

آدرس شعبه دولت : خیابان دولت بین دیباجی و محسنیان; بالاتر از بانک پاسارگر 138 طبقه 1.

شماره تماس کلینیک دولت: 02126651363

شعبه تهران پارس آدرس: تهران پر، خیابان رشید جنوبی، تقاطع حسینی، پلاک 42، طبقه اول، واحد 2

مرتبط  بهترین آموزشگاه عکاسی در تهران کجاست ؟ (آپدیت 1403)

شماره تماس: 02177297979

اینستاگرام Kero yepeji: @iranianclinic

ایران کلینیک با چهار شعبه کاربردی و کارآمد بهترین مرکز ژل تزریقی در تهران می باشد. این مجموعه زیبایی بیش از 20 سال سابقه کار دارد و دارای 150 کارمند مجرب، کارآمد و حرفه ای است که بهترین خدمات زیبایی مانند بالم لب و ژل تزریقی را به مشتریان ارائه می دهند. البته استفاده از ابزارهای مدرن و استفاده از روش های نوین زیبایی و مراقبت از پوست کیفیت کار این کلینیک زیبایی در تهران را بسیار بالا برده است. در حال حاضر بزرگترین و کارآمدترین شعبه کلینیک زیبایی و تزریق عمومی در زعفرنیا، سعادت آباد، دولت و تهران پارس می باشد. پس حتما به یکی از این شعبه ها برای تزریق ژل گونه در تهران مراجعه کنید و از خدمات فراوان آنها بهره مند شوید.

7. کلینیک زیبایی ارکید 

آدرس: تهران پونک @

در کلینیک زیبایی ارکیده، تمرکز بر احساس زیبایی طبیعی و افزایش اعتماد به نفس است. این مرکز یکی از اولین و قدیمی ترین مراکز تزریق ژل لب در تهران می باشد و دارای بیست سال سابقه حرفه ای در این زمینه می باشد. متخصصان و همکاران متعهد بیمارستان با استفاده از مواد مرغوب و فناوری های روز به خوبی این هدف را می دانند که همگان بتوانند زیبایی طبیعت را احساس کنند و نتایج دلپذیر و با کیفیتی را برای بیماران رقم بزنند. یکی از پرطرفدارترین کلینیک های تزریق ژل در غرب تهران و محبوب ترین ویژگی های کلینیک زیبایی ارکیده:

  • به هر بیمار به عنوان فردی منحصر به فرد با ویژگی های خاص خود احترام بگذارید
  • استفاده از مواد مورد تایید بین المللی برای تزریق لب
  • تجربه و دانش فراوان پزشکان متخصص در زمینه تزریقات زیبایی

سوالات متداول

1. آیا تزریق ژل دردناک است؟

تزریق ژل دردناک است یا دردناک نیست. اما در بسیاری از مراکز و سالن های زیبایی، مشتریان برای حداکثر راحتی از بی حسی موضعی استفاده می کنند. بعد از زدن ژل به چه نکاتی باید توجه کرد؟ همچنین به مدت 24 ساعت از نوشیدنی و غذای گرم خودداری کنید، این امر باعث بهبود کیفیت تزریق ژل به خصوص برای افرادی که ژل خوراکی دارند، می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا