معرفی بهترین ها

بهترین و با سابقه ترین فروشگاه ویپ در کرج کجاست ؟ آدرس +شماره تماس

لیست بهترین و با سابقه ترین فروشگاه ویپ در کرج

1.فروشگاه ویپیست

آترسه: کرج سره گوهردشت بهشتی اوتیردی. – Nash Mishram 8 – Ivano Rakade – 6-qavat – 602-uy – Besant do’koni

واپیست یکی از بزرگترین و مجهزترین مغازه های کرج است. این فروشگاه بهترین VIP کرج است که با فروشگاهی بزرگ، تجهیزات مدرن و محصولات متنوع هر روز پذیرای بازدیدکنندگان است. در حال حاضر این مرکز توسط تیمی متشکل از فروشندگان آموزش دیده و مجرب اداره می شود و منحصر به فرد بودن و کیفیت خدمات در این فروشگاه VIP باعث رضایت بالای مشتریان شده است. برای یافتن و لذت بردن از هر آنچه از برندهای معروف نیاز دارید به این فروشگاه بیایید.

 

2.فروشگاه آقای ویپ (مستر ویپ)

آدرس: کرج – گوهردشت – خیابان مطهری – چهارراه ملکشاه – خیابان استقلال جنوبی. – خیابان مسعود گوشه – آقای فروشگاه ویپ

تلفن تماس: 09354871742

اینستاگرام: mr_vapes.karaj

اگر قصد خرید انواع عطر، ادکلن، غلاف و لوسیون را دارید، به Mr. شخص بسیار مهم بهترین ویپ شاپ در کرج با نزدیک به ده سال سابقه، انواع عطر، خوشبو کننده هوا، نمک، آب میوه و سایر محصولات یکبار مصرف برندهای معروف را عرضه می کند و قیمت های مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. علاوه بر این، آقای ویپ گوهردشت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های سیگار و سیگار الکترونیکی منطقه است و هر روز علاقه‌مندان زیادی به این ویپ‌فروشی سر می‌زنند. همچنین می توانید برای انتخاب محصولات مورد نظر خود به این فروشگاه ویپ مراجعه کنید و از پیشنهادات منحصر به فرد و ویژه آن بهره مند شوید.

مرتبط  بهترین مرکز اپیلاسیون غرب تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین ویپ شاپ در کرج از شما دعوت می کنیم از بهترین ویپ شاپ در تهران دیدن فرمایید.

3.فروشگاه موبو ویپ

آدرس: کرج – گوهردشت – بلوار راتاخیز. – بین خیابان چهاردهم شرقی و خیابان موزن – فروشگاه موبو ویپ شماره تماس: 09125694951 موبو ویپ یکی از بهترین فروشگاه های آجر و ملات آنلاین تجهیزات ویپ می باشد. به عنوان یکی از بهترین ویپ فروشی های کرج. البته این فروشگاه زیر نظر یک تیم مدیریت حرفه ای فعالیت می کند و بازاریابی و فروش تمامی محصولات آن بر اساس استانداردهای دیجیتال مارکتینگ انجام می شود. به همین دلیل می توان گفت در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از افرادی را که قصد خرید دستگاه های بخارساز مختلف را دارند جلب کند. Reakcja 24/7، ارائه محصولات با کیفیت از برندهای معروف، تحویل سریع و قیمت مناسب از ویژگی های این شرکت است. فروشگاه بخار در کرج. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به مشتریان همیشه راضی این ویپ شاپ بپیوندید.

4.فروشگاه ویپ پاندا گالری

شعبه 1: گاراژ – انتهای 45 متری گلشف – پمپ بنزین غیر قابل دسترس – نزدیک ساندویچ هایدا – فروشگاه ویپ پاندا گالری

شماره تماس: 09354585963

شعبه 2: گاراژ – میاشف – حسین آباد – آن سوی راهرو رضا – فروشگاه VIP گالری پاندا

شماره تماس: 09375983833

اینستاگرام: panda_accessory2

یکی از بهترین فروشگاه های VIP در خرازی 10 این یک گالری پاندا با سابقه بیش از 20 سال تجربه و برتری در زمینه ویپ و عرضه، سیستم های غلاف، مایعات الکترونیکی، نمک های نیکوتین، کویل و کارتریج، لوازم جانبی، سیگار، سیگار و غیره. متخصصان بسیار ماهر خدمات با کیفیت و عالی به مشتریان ارائه می دهد و با وب سایتی مدرن و قدرتمند محصولاتی را مطابق با نیاز مشتری ارائه می دهد. همچنین می توانید برای خرید اجناس به سایت گالری پاندا مراجعه کرده و پس از دریافت اجناس درب منزل، قیمت آن را پرداخت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره، بررسی طیف کامل محصولات ما و ثبت درخواست خرید خود، به pandagallery2.com مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین آموزشگاه عکاسی در تهران کجاست ؟ (آپدیت 1403)

سؤالات متداول:

1- بهترین فروشگاه های VAPE در کرج کجا هستند؟

در سال های اخیر فروشگاه های VAPE زیادی در کرج تاسیس شده و در حال فعالیت هستند، البته این بستگی به کیفیت خدمات و انواع محصولات دارد. ما می‌توانیم گالری Vipist، Mr Vip، Mobo Vip و Panda را به عنوان بهترین فروشگاه‌های VAPE در کرج معرفی کنیم.

2- محبوب‌ترین محصولات شما چیست؟

سیستم‌های غلاف Juice VAPE و مدهای غلاف محصولات محبوب در فروشگاه‌های ویپ هستند، درست است؟

بله، اکثر فروشگاه‌های ویپ اکنون هر دو را فهرست می‌کنند. پرداخت آنلاین و پرداخت در محل برای خرید آنلاین تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و بلافاصله پرداخت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا