معرفی بهترین ها

بهترین و با سابقه ترین صرافی در تهران [آدرس +شماره تماس]

لیست بهترین و با سابقه ترین صرافی در تهران

1.صرافی و سکه فروشی یاران

آدرس: تهران – بین طبقه اول و دوم صادقیه – نقطه شروع ستارخان – پ. 1152 – شماره تماس بورس یاران: 02144247331 اینستاگرام: روز مبادله و زمان مبادله:

– شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:15 – 18:30

– پنجشنبه از ساعت 9:15 تا 15: 00.

صرافی آران با بیش از 20 سال سابقه یکی از بهترین صرافی های تهران می باشد. این کسب و کار با هدف ارائه خدمات با کیفیت به عموم مردم به ویژه شهروندان تهرانی با جمع آوری و فروش انواع سکه و سکه آغاز به کار کرد و تاکنون موفق بوده است. بنابراین، آنها با ارائه انواع ارزها و سکه ها به مشتریان، عمدتا نیازهای سرمایه گذاری خود را در این بازار بسیار سودآور و پر نوسان برآورده می کنند. برای خرید سکه و بهره مندی از خدمات بی نظیر و ممتاز آن می توانید به این صرافی مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش سکه با شماره بالا تماس حاصل فرمایید.

2.صرافی دی

آدرس: تهرانو – خیابان ولیعصر

ما می توانیم در مورد DExchange صحبت کنیم زیرا تقریباً 15 سال تجربه و سابقه خوبی به عنوان یکی از بهترین صرافی های تهران دارد. این صرافی شامل تیمی از متخصصان و کارشناسان مجرب است. و بهترین برنامه ها را برای خرید و فروش ارز و سکه به مشتریان خود ارائه می دهد. در واقع صرافی دی تحت حمایت بانک دی است و ارتباط گسترده و پایداری با شبکه کارگزاری بین المللی دارد که به این معناست که خدمات مالی و سرمایه گذاری خوبی به سرمایه گذاران ارائه کرده است. و تایید سپرده موفق دریافت کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری سودآور، پایدار و مطمئن در بازار ارز و سکه هستید، برای اطلاعات بیشتر به روز بورس بیایید. لطفا نرخ روز ارز و سکه را در سایت بررسی کنید و درخواست خرید و فروش را ثبت کنید. www.dayexchange.ir

مرتبط  بهترین دکتر بوتاکس در تهران کیست؟ معرفی کلینیک +آدرس

3.صرافی تهران

آدرس: تهران – خیابان ستارخان – بین طبقه اول و دوم صادقیه – جنب مسجد امام جعفر صادق – پلاک 1182 – شماره تماس صرافی تهران: 02144225797 – 02144211212 اینستاگرام: sarafi.tehran ایمیل:

صرافی تهران یکی از مطمئن ترین و بهترین صرافی های تهران است. این صرافی با بیش از 15 سال سابقه و تجربه قابل اعتماد با گروهی از کارشناسان و متخصصان و همچنین گردشگرانی که علاقه مند به خرید و فروش انواع ارز هستند، بهترین صرافی در تهران می باشد. صرافی مجاز به فروش ارز به بانک ها و غیر بانک ها از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. به این ترتیب می توانید انواع طلا، نقره و سکه را روی این پلتفرم امن خرید و فروش کنید. برای درخواست و دریافت دستورالعمل به سایت بورس تهران مراجعه کنید یا با شماره فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • خرید و فروش انواع سکه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران توسط متخصصین مجرب و متخصص.
  • خرید و فروش سکه های یادبود تولیدی بانک مرکزی در دوره های مختلف با توجه به تجربه و دوره خاص.
  • خرید و فروش انواع ارزهای رایج و گرانبها در سراسر دنیا با اولویت با بهترین قیمت و همچنین چاپ سریال دلار، یورو، پوند انگلیس، دینار عراق، لیر ترکیه و لیر چین. یوان در حین فروش برای مشتریان واقعی ارسال می شود.
  • کادر مجرب و آشنا به قوانین مالی و بانکی بسیاری از کشورهای جهان در اسرع وقت حواله های خارجی را به تمامی بانک های معتبر دنیا ارسال و به حساب های حقیقی (شخصی) یا حقوقی (شرکتی) و با حداقل کارمزد واریز می کنند. .
  • حواله ارزی را با صورت حساب رسمی بانکی به صورت ارزی قبول کنید و به ریال ایرانی پرداخت کنید.
  • برای پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های بین المللی، مقادیر اندکی دلار و یورو را به یک حساب بانکی ویژه ارسال کنید. آموزش دانشگاهی خوابگاه های دانشجویی، هتل ها و نمایشگاه مقالات علمی
  • شما می توانید از طریق Western Union، Ria، MoneyGram و Money و نقاط تحویل ارز در سراسر جهان وجود دارد.
  • انتقال پول روزانه و دستی با نرخ پایین به شهرهای بزرگ در سراسر جهان به دلار، یورو یا ارز محلی از طریق کارگزاران مورد اعتماد فهرست شده در زیر.
مرتبط  بهترین و با سابقه ترین مرکز آموزش هنگ درام در تهران کجاست؟ آدرس + شماره تماس

4.صرافی آرین

آدرس: تهران – خیابان ملاصدرا – انتهای خیابان شیراز شمالی – ساختمان ایران سکنا – پ 234 – صرافی آرین شماره تماس: 02188059201 – 02188057967 اینستاگرام: arianexchange ایمیل: info@arianexchange.com

اگر همچنان به دنبال چت در تهران هستید با سابقه و تجربه به چت آرین بیایید. این شرکت با بیش از ده سال سابقه متشکل از تیمی متخصص و متخصص می باشد. لذا علاوه بر مشاوره عمومی و خصوصی، مبادلات ارزی و خرید و فروش کوتاه مدت سکه طلا و نقره را انجام می دهند. صرافی آرین تمام انرژی، تجربه و دانش خود را برای ارائه خدمات ارزشمند و با کیفیت به مشتریان خود به کار گرفته و تاکنون موفق بوده است. فرصت خود را از دست ندهید و به جمع مشتریان راضی از این پیشنهاد عالی در تهران بپیوندید.

سؤالات متداول:

1- آیا سکه های دولتی در بورس اوراق بهادار تهران فروخته می شود؟

بله، در حال حاضر کلیه ارزهای مورد نیاز مشتریان در بورس تهران معامله و معامله می شود. اما به دلیل نوسان ارزش آن نمی توان آن را پول ملی نامید. نرخ ارز بر اساس تغییرات حاشیه ناخالص محاسبه و به مشتریان ارائه می شود.

2- برای خرید و فروش ارز در تهران چه مدارکی لازم است؟

ارز اگر می خواهید خرید و فروش کنید. در صرافی تهران، کارت ملی، کارت عضویت بانک شتاب، نام متقاضی و شماره تلفن همراه شما. همچنین برای خرید و فروش ارز باید فرمی را پر کنید و به صرافی تحویل دهید 3- بهترین صرافی تهران کیست؟ توان ایران، د.، تهران، صرافی آرین ذکر شد.

مرتبط  بهترین آموزشگاه عکاسی در تهران کجاست ؟ (آپدیت 1403)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا