معرفی بهترین ها

آشنایی بهترین و با تجربه ترین متخصص دندانپزشک زیبایی در تهران [1403]

برای خدمات دندانپزشکی بهتر است با بهترین و مجرب ترین دندانپزشک زیبایی در تهران مشورت کنید. در این مقاله 8 دندانپزشک زیبایی در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این به شما در انتخاب شما کمک کند. برای آشنایی با بهترین متخصص مواد کامپوزیت در تهران، می توانید مقاله دیگر ما را در این زمینه بررسی کنید.

بهترین و با تجربه ترین متخصص دندانپزشک زیبایی در تهران

1.کلینیک دندانپزشکی دکتر عماد کوثریه؛ (متخصص درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت‌های دندانی)

آدرس: تهران – بزرگراه مدرس شمالی – الهیه – خیابان گلنار – ساختمان ارسلان – پ. 47 – طبقه سوم – بلوک 5 – دکتر. کلینیک دندانپزشکی عماد کوثری

تلفن تماس: 02126309207 – 02126309216
br>
>اینستاگرام: emad.dental.clinic

  • درباره کلینیک:

کلینیک دندانپزشکی دکتر عماد کوتریه یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در تهران محسوب می شود. این کلینیک تخصصی با استفاده از تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی از جمله CAD/CAM، تصویربرداری دیجیتال، میکروسکوپ جراحی و لیزرهای دندانپزشکی بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه می دهد.

ما می توانیم در اسرع وقت در بازرسی شما شرکت کنیم. بسیاری از مطالعات، کاربرد فرآیندهای درمانی، بهبود مشکلات دهان و دندان. علاوه بر این، دکتر امل کوتریر بخشی از کلینیک کودکان را برای رفع نیازهای دندانی کودکان ترک کرد.

از این طریق نه تنها شما، بلکه فرزندان دلبندتان نیز می توانید بهره مند شوید. با خدمات و کیفیت های ویژه این کلینیک دندانپزشکی زیبا، دندان هایی زیبا داشته باشید و طرح لبخند خود را بهبود بخشید.

  • خدمات کلینیک:

برخی از خدمات اصلی و تخصصی کلینیک دندانپزشکی دکتر. عماد کوثری به شرح زیر است: * اصلاح طرح لبخند، اصلاح لبخند و سفید کردن فوری دندان ها (بلیچینگ) * جراحی تخصصی ارتودنسی دندان و فک (ثابت، متحرک و نامرئی) و لمینت های دندان

* روکش و کامپوزیت سرامیکی، فوری و ایمپلنت های دیجیتال و تنظیم فاصله بین دندان ها

* روکش های دندانی، درمان تخصصی کانال ریشه و جرم گیری دندان

* ایمپلنت های جراحی و ایمپلنت های جزئی و دندانپزشکی کودکان

2.دندانپزشکی دکتر عزیز گشاده رو؛ متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی

ادریشی: تهران – الهیه – کوچه ماسرار دشتی دا عظیمی – امبا. 4 – مجتمع آرمه – طبقه 6 – دکتر. کلینیک دندانپزشکی ردیف عزیز گوشا

لامبر لامبا: 02126606157 – 0212660653

لامبر وییار هانو: 09120411399<اینستاگرام:>

  • درباره دکتر:

با بهره مندی از تیم پزشکی حرفه ای و مجرب، تکنولوژی روز و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا، دکتر مطب دندانپزشکی عزیز گشاده رو در رتبه بندی بهترین کلینیک های دندانپزشکی زیبایی در تهران قرار گرفته است. این کلینیک دندانپزشکی زیبایی، واقع در ایلاهیا، دکتر. با مدیریت عزیز گشاده، با سابقه بیش از 20000 درمان موفق با ایمپلنت، سابقه ای عالی 10 ساله در ارائه طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی دهان و زیبایی به بیماران دارد. . دندانپزشکی زیبایی الهیا بالاترین کیفیت خدمات را به ثبت رسانده است. پس این فرصت را از دست ندهید و با بیماران دندانپزشکی زیبایی تهران همراه شوید تا از لبخندی زیبا لذت ببرید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

مرتبط  بهترین آتلیه عکاسی تهران در سال 1403 کجاست؟ آدرس +شماره تماس

قبل از ارسال با کار آشنا شوید

  • خدمات مطب:

برخی از خدمات حرفه ای مراقبت از دهان و دندان در Dr. دندانپزشکی. عزیز گشاده به شرح زیر است:

* ایمپلنت دندان، ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت مستقیم

* محصولات آرایشی و بهداشتی، روکش دندان و ابزار دندانپزشکی (سفید دندان، باندینگ، تغییر طرح لبخند و ….)

* جراحی با آرام بخش و فیوژن دندان

3- مرکز تخصصی دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی مهر گاندی

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان گاندیجه جنوبی – خیابان 21 – پ. 18 – دندانپزشک مهر گاندی

شماره تماس: 02157836

اینستاگرام: mehrdentalclinic

  • درباره کلینیک:

برای دریافت خدمات تخصصی دندانپزشکی زیبایی در تهران به کلینیک دندانپزشکی مهر گاندی مراجعه کنید. این مجموعه تخصصی با تیم پزشکی مجرب و آموزش دیده و دستیاران مجرب همه روزه پذیرای مهمانان می باشد. با دسترسی به تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز به تکنولوژی پیشرفته بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید.

برای داشتن دندان های زیبا و جذاب با یک دست و همچنین بهبود ظاهر لبخند به بهترین مطب دندانپزشکی مراجعه کنید. سالن زیبایی به ونک بیایید و از خدمات تخصصی و با کیفیت آنها استفاده کنید. بهترین دندانپزشک در تهران نیز بهترین خدمات را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و تعیین نوبت با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید و یا به سایت دندانپزشک زیبایی ونک مراجعه نمایید.

  • خدمات کلینیک:

خدمات اولیه و تخصصی دهان و دندان کلینیک دندانپزشکی مهر گاندی: * عکس برداری از فک و صورت، تشخیص بیماری های دهان و دندان، عکاسی ویژه از دهان و صورت

درمان دندان، درمان ارتودنسی، فک تغییر شکل و صورت، جراحی فک قرمز

* ایمپلنت دندان، لیزر دندان، درمان دندان کودکان و نوجوانان

* ترمیم دندان، جراحی زیبایی، درمان ریشه، پروتز

>

4- کلینیک تخصصی دندانپزشکی سامیا

آدرس: تهران – پاسداران – بوستان هفتم – پ. 37 47< br
اینستاگرام: SamiaClinic

روزها و ساعات کار کلینیک:

– شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 20:00

– پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:00 صبح تا 3:00 بامداد: 00:00 بعد از ظهر

  • درباره کلینیک:

کلینیک دندانپزشکی سامیا با تجهیزات مدرن و پیشرفته و تیم پزشکی انحصاری متشکل از دندانپزشکان سرشناس تهران یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در تهران می باشد. لازم به ذکر است که در این دندانپزشکی زیبایی کلیه خدمات و درمان ها توسط دندانپزشکان حرفه ای انجام می شود.

مرتبط  بهترین مربی یوگا در تهران کیست؟ [آدرس +شماره تماس]

علاوه بر بهبود روند تشخیص مشکلات معمولاً شامل هرگونه عکس از دندان، صورت و فک می باشد. انجام شده کلینیک دندانپزشکی زیبایی پاسداران آن را دارد.

  • خدمات کلینیک:

برخی از خدمات تخصصی و کاربردی دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی موجود در کلینیک سامیا عبارتند از: –

* جراحی ایمپلنت، معاینه اولیه دندان، جرم گیری و جرم گیری

* اشعه ایکس دندان، ایمپلنت دندان، جراحی لثه و زیبایی دندان ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی).

5- کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا

آدرس: تهران – خیابان بهلنشک – خیابان کو کونا 14 – پ. 28 – ساختمان وفا – طبقه 4 – واحد 402 – کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا

کانتکت برو: 02126354980 – 02126354992 : 0902613315

>

  • درباره کلینیک:

کلینیک ایمپلنتیا یکی از بهترین و مجهزترین مراکز دندانپزشکی شمال تهران می باشد. این گروه از دندانپزشکان زیبایی در تهران با بیش از 15 سال سابقه شامل تیم پزشکی مجرب و دستیاران حرفه ای می باشد. برای ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی به بیماران با انجام معاینات ویژه و آزمایشات دقیق.

همچنین می توانید با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و خدمات منحصر به فرد به بهترین مطب های دندانپزشکی زیبایی در ولنجک مراجعه کنید. مزیت آن این است که دندان های زیبا، یک دست دارند و همچنین ظاهر لبخند شما را بهبود می بخشد.

  • خدمات کلینیک:

خدمات ویژه کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران:

* جراحی فک و صورت: جراحی ترمیم استخوان، جراحی پیوند استخوان، جراحی سینوس، جراحی بازسازی استخوان، جراحی روان.
* تعمیرات Smile Design شامل لمینت های سرامیکی، ونیرهای کامپوزیت، روکش های سفید کننده و دندان، ایمپلنت های دندانی، روکش های زیر مخروطی و روکش های ایمپلنت PFM، ساب مخروطی و PFM می باشد.
>* جراحی لثه شامل پیوند لثه و جراحی است. CL (افزایش طول) روکش های دندان

6- کلینیک دندانپزشکی رویال دنت

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از چهارراه کلحق – کوچه سدیک – پ. 7 – ساختمان پزشکان روزبای – طبقه 5 – واحد 15 – کلینیک دندانپزشکی رویال دنت

شماره تماس: 0212225356

شماره همراه. : 09022253556

اینستاگرام: royaldentdentistry

  • درباره کلینیک:

همچنین رویال دنت یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز دندانپزشکی تهران است. این کلینیک زیبای دندانپزشکی واقع در کلهوک با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز قادر است انواع خدمات زیبایی و ترمیمی دهان و دندان را به بیماران ارائه دهد. پس اگر به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهید. و دندان ها و می خواهید مشکلات و عیوب موجود را در کمترین زمان ممکن اصلاح کنید، مراجعه به این دندانپزشک زیبایی در کلهچ را مهم کنید.

  • خدمات کلینیک:

عمده ترین خدمات تخصصی دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی در کلینیک رویال دنت عبارتند از: * ارتودنسی ویژه (ثابت، متحرک، نامرئی) و ونیرهای کامپوزیت * لمینت و پروتز (ثابت و ثابت)

* اصلاح فاصله. بین ایمپلنت

* آماده سازی دندان، نورولوژی، ترمیم دندان، دندانپزشکی اطفال

7- کلینیک تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی رویال

شماره ی ادرس. تهران – پونک – کلینیک رویال دندانپزشکی – پلاک 3 – خیابان میرزابابایی – 78 – طبقه سوم 78، جالان میرزابابایی، واتساپ: 09036066489، اینستاگرام: royaldentalclinic.ir

مرتبط  بهترین کارواش اتوماتیک در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی و خدمات

  • از نظر بالینی:

کلینیک 24 ساعته رویال یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک های دندانپزشکی تهران می باشد. این مجموعه حرفه ای دندانپزشکی با داشتن تیم پزشکی مجرب و حرفه ای، انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی را با تجهیزات مدرن و محصولات باکیفیت به بیماران ارائه می دهد. او رکورد بسیار خوبی را به ثبت رسانده و به عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی تهران شناخته می شود. همچنین می توانید به کلینیک دندانپزشکی زیبایی پونک مراجعه کنید و از خدمات منحصر به فرد، با کیفیت و مقرون به صرفه آنها استفاده کنید.

  • خدمات کلینیک:

خدمات تخصصی دهان و دندان در کلینیک رویال دندانپزشکی:

* ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی)

* ایمپلنت دندان

* جراحی فک و لثه
< br > * جراحی و کشیدن دندان

* درمان ویژه کانال ریشه

* پروتزهای ثابت و متحرک

8- کلینیک تخصصی دندانپزشکی زیبایی دکتر قائمی

آدرس: تهران – خیابان باقری – تهران پارس – خیابان فرجام. – بین رشید و زارین – #156 – طبقه اول – دکتر. شماره تماس کلینیک دندانپزشکی گامی: 02177743151 – 02177743161

  • درباره کلینیک:

دکتر. قائمی یکی از مشهورترین و برجسته ترین متخصصان در زمینه دندانپزشکی زیبایی است. دانش جامع در زمینه های مختلف دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی؛ او با تجربه و تخصص خود، بخش دندانپزشکی و خدمات دندانپزشکی را در پارس تهران تأسیس کرد.

در واقع این مطب دندانپزشکی زیبایی دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد. بنابراین تیم پزشکان و این دستیار دکتر. این دندانپزشک زیبا در تهران بهترین خدمات دندانپزشکی را بر اساس آخرین متدها و استانداردهای روز دنیا به بیماران خود ارائه می دهد. برای بهبود لبخند و داشتن دندان های زیبا، دهان و دندان های شما می توانند از خدمات ویژه و با کیفیت این دندانپزشک عالی بهره مند شوند.

  • خدمات کلینیک:

خدمات ویژه مراقبت از دهان و دندان در Dr. قائمی:

*: حذف پلاک و مسواک زدن، روکش های تمام سرامیکی، لمینت های سرامیکی، ونیرهای کامپوزیت، اصلاح طرح لبخند، ترمیم دندان و سفید کردن دندان

* پروتزهای مصنوعی مبتنی بر ایمپلنت، پروتزهای کامل، پروتزهای پارسیل و ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی) >* دندانپزشکی کودکان شامل: فیشورسیلانت، فلوراید درمانی و فضای نگهداری

* درمان ویژه کانال ریشه و درمان بیماری لثه

سؤالات متداول:

1- مهمترین روش اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی تهران چیست؟

در حال حاضر کلینیک های تخصصی دندانپزشکی در تهران از روش های لمینت، ایمپلنت، روکش و سفید کننده برای تغییر طرح بسته به شرایط استفاده می کنند. . و وضعیت بیمار برای بهبود لبخند و وضعیت دندانی بیمار. بهبود زیبایی و جذابیت دندان ها یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین خدمات دندانپزشکی زیبایی است. اما مراقبت از دندان برای جلوگیری از التهاب لثه و پوسیدگی بسیار مهم است. بنابراین می توان گفت که کشیدن دندان روش قابل قبولی برای پیشگیری و حفظ دندان های آسیب دیده نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا