دکوراسیون داخلی

تنها با یک وسیله به آشپزخانه خود نظم دهید!

یکی از کاربردی ترین و موثرترین اجزا برای به هم ریختگی آشپزخانه شما، چرخ دستی است. در این مقاله از دلتا به تاثیر ترولی در طراحی آشپزخانه می پردازیم.

تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه

چرخ دستی های آشپزخانه یکی از پرطرفدارترین و جالب ترین انواع آن هستند زیرا فضای زیادی به آشپزخانه اضافه می کنند و بسته به طرح و ژانر خود جلوه های متفاوتی به فضا می دهند.

کدام ترولی مناسب خانه شماست؟

مدل های زیادی از میز ناهار خوری چرخ دار تولید و ساخته شده است. این میزها برای آشپزی در منزل بسیار مفید هستند. میز را می توان در دکوراسیون منزل کلاسیک و مدرن استفاده کرد. به دلیل سازگاری میز با چرخ، حمل و نقل این میز آسان است. مهمانی ها معمولا میز بزرگتری برای غذای اصلی و نشستن میهمانان دارند اما می توان از این میز به عنوان میز دوم استفاده کرد. چیزهای زیادی روی این میز قرار می گیرد که ممکن است روی میز نباشد یا اولویت اصلی میزبان نباشد.

ترولی مدرن در دکوراسیون آشپزخانه

اگر آشپزخانه ای مدرن دارید، سبک مدرن کمک زیادی به بهبود ظاهر آن خواهد کرد. اگر از طراحی مینیمالیستی استفاده کرده اید، یک چرخ دستی با طراحی ساده و به اندازه کافی برای استفاده از فضا چیزی است که برای این فضا لازم است. برای زیباتر کردن خانه، اتاق نشیمن شما به این چیزها نیاز دارد! از

مرتبط  راهکارهایی برای روشن‌تر کردن خانه‌های کوچک

دیدن کنید

ترولی با سبک قدیمی

اگر سبک سنتی می خواهید، یک کالسکه با طرح رترو انتخاب مناسبی برای شماست. ناگفته نماند که انواع مختلف چوب انتخاب مناسبی برای شما هستند. روی این میز می توانید ظروف معمولی آشپزخانه یا مواردی را که در مورد آنها کنجکاو هستید و می خواهید بیشتر ببینید قرار دهید.

ترولی به‌عنوان وسیله دکوری در دکوراسیون آشپزخانه

این واحد همچنین می تواند به یک دکوراسیون در طراحی آشپزخانه تبدیل شود. زیرا از فضای باقی مانده می توان برای قرار دادن عناصر تزئینی استفاده کرد. چرخ دستی آشپزخانه معمولاً در کنار کمد کنار میز ناهارخوری یا نیمکت قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا